Dobre vijesti iz Stellantis-a
Lancia se vraća na stare staze
Nedavno je otkriven Ypsilon Rally4 HF, novi reli automobil opremljen trocilindarskim 1.2-litarskim turbo motorom koji isporučuje 212 konjskih snaga...
U okviru revitalizacije brenda Lancia, koji sada posluje pod okriljem Stellantis grupe, predstavljen je novi model Ypsilon, a uz njega i trkačka verzija namijenjena reli takmičenjima. Iako se Lancia još uvijek ne vraća u najvišu kategoriju takmičenja, svaki korak ka povratku sigurno budi uzbuđenje među ljubiteljima reli sporta. Nedavno je otkriven Ypsilon Rally4 HF, novi reli automobil opremljen trocilindarskim 1.2-litarskim turbo motorom koji isporučuje 212 konjskih snaga. Ovaj model je prilagođen takmičenju u klasi Rally4 sa prednjim pogonom, a iako WRC trenutno nema zvaničnu kategoriju za ovakve automobile, Ypsilon Rally4 će se sigurno takmičiti u Evropskom reli šampionatu (ERC) i mnogim nacionalnim takmičenjima.
Tačan datum kada će Ypsilon Rally4 HF izaći na staze još nije potvrđen, ali se očekuje da će debitovati početkom sljedeće godine. Ukoliko ovaj model postigne uspjeh, Lancia bi mogla razmotriti razvoj trkačkih automobila viših kategorija. Posebnu pažnju privukao je dizajn Ypsilona, koji evocira uspomene na legendarne Lancie Delte u bojama Martini Racing tima, koje su osvajale svjetske reli šampionate tokom osamdesetih i početkom devedesetih godina. Pored toga, u razvoju ovog automobila učestvovao je dvostruki svjetski šampion, čuveni Italijan Miki Biasion, što dodatno podiže prestiž novog modela.
Uz reli verziju, najavljen je i drumski model Ypsilon HF, koji će pored standardnog električnog Ypsilona, predstavljati sportsku varijantu sa elektromotorom od 280 KS. Ova verzija će omogućiti ubrzanje od 0 do 100 km/h za impresivnih 5,8 sekundi, a uz spuštenu šasiju, prošireni trag točkova i dinamičan dizajn, novi Ypsilon HF donosi duh kultnih Lancijinih modela iz prošlosti. Očekuje se da će biti službeno predstavljen u maju 2025. godine.