Jeep Recon
Električni avanturista sa 650 KS
Dimenzijama je Recon zanimljivo pozicioniran jer je duži od Wrangler modela s četvoro vrata za oko 13 centimetara, ali mu je međuosovinski razmak čak 15 centimetara kraći...
Jeep je konačno skinuo veo sa modela Recon, električnog off-roadera o kojem se priča još od 2022. godine a za koga se od početka govori da je nasljednik slavnog Wranglera. Proizvodnja počinje početkom iduće godine, a prva verzija koja stiže na tržište biće posebno robusna Moab, namijenjena isključivo kupcima u Sjevernoj Americi.
.webp)
Pod aluminijskom karoserijom kriju se dva snažna elektromotora koji zajedno razvijaju impresivnih 650 KS i 840 Nm i guraju Recon do 100 km/h za samo 3,6 sekundi, a zahvaljujući stalnom pogonu na sve točkove ponosno nosi poznatu Jeep oznaku Trail Rated.

Pozadi se nalazi motor s masivnim 15:1 završnim prenosom i elektronski blokirajućim diferencijalom, dok prednji motor ima omjer 11:1 i otvoreni diferencijal. Moab verzija donosi i Select-Terrain sistem sa pet režima vožnje, uključujući poseban Rock mod za najzahtjevnije terene.
.webp)
Dimenzijama je Recon zanimljivo pozicioniran jer je duži od Wrangler modela s četvoro vrata za oko 13 centimetara, ali mu je međuosovinski razmak čak 15 centimetara kraći. Po visini su gotovo u milimetar isti, dok je Recon nešto širi, ali zato Wrangler i dalje nudi malo više prostora za prtljag.
.webp)
Električni novitet teži 2.771 kilogram, a na Moab verziji su 33-inčni točkovi i čak 23 centimetra razmaka od tla, uz napadne ulazne i izlazne uglove od 34 i 34,5 stepeni te prelazni ugao od 23,5 stepeni. Podvozje štite čelične ploče, a reakcija gasa je fino podešena kako bi se obezbijedila kontrolisana i precizna isporuka snage, što je ključ za uvjerljiv off-road osjećaj.
.webp)
Recon koristi Stellantisovu STLA Large platformu, već poznatu iz drugih modela grupe. Baterija od 100 kWh donosi realnu autonomiju od oko 450 kilometara, iako Jeep još nije naveo po kojem ciklusu je računata. Vozilo radi na 400-voltnom sistemu, dok se detalji punjenja tek očekuju.
.webp)
Iako je potpuno električan, Recon zadržava sve ono što vizuelno čini Jeep a to je sedmostruku masku, ovaj put i osvijetljenu, te upečatljiva LED svjetla s U-potpisom. Masivni prednji branik sa dvije crvene kuke naglašava robustan karakter i čuva osjetljive komponente, dok su zadnja svjetla oblikovana u stilu Wranglera, a poklopac gepeka otvara se bočno i nosi punu rezervnu gumu.
.webp)
Kao i Wrangler, i Recon nudi jedinstveno iskustvo "otvorenog" automobila jer se vrata skidaju i imaju modularne umetke, a može se ukloniti i zadnje staklo te bočni prozori. Standardno dolazi sa staklenim krovom u dvije sekcije, dok je Sky One-Touch Power Top dostupan za one koji žele gotovo potpuno otvorenu kabinu.
.webp)
Unutra se nastavlja moderni pristup sa dva okomito postavljena ekrana: digitalnom instrument tablom od 12,3 inča i masivnim 14,5-inčnim centralnim displejem sa Uconnect 5 sistemom. Klasični prekidači ustupili su mjesto digitalnim komandama klime, a Alpine ozvučenje s ugrađenim basom pod sjedištem dolazi u seriji. Prtljažnik nudi do 1.866 litara sa spuštenim zadnjim sjedištima, dok prednji frunk prima 84 litra i dovoljno je velik za kabinski kofer.
Proizvodnja počinje uskoro, a cijene će biti objavljene naknadno dok se dolazak u Evropu očekuje tek krajem 2026. godine.