Peugeot 207 (2006–2012)

Dizajnerski ispred konkurenata

Ovih dana ima dosta jeftinih polovnih malih automobila. Peugeot 207 je bio jedan od najpopularnijih malih hečbekova svog vremena, što znači da postoji puno polovnih primjeraka...
27 Oktobar 2022

Dizajnerski ispred konkurenata

Peugeot 207 (2006–2012) 1.4 VTI Benzin (75 KS) 

Uprkos činjenici da je izašao iz proizvodnje 2012. godine, 207 je i dalje popularan izbor polovnih automobila, zahvaljujući svom elegantnom izgledu i ocjeni sigurnosti Euro NCAP s pet zvjezdica. Peugeot 207 je zamijenio legendarni 206 i iako nije postigao tako veliki uspjeh svog prethodnika, zasigurno nije izgubio svoju poziciju na tržištu. Međutim, ljubitelji popularne 206 nisu morali da očajavaju, jer je model facelifta (206 +.) ostao u ponudi proizvođača automobila, pored modela Pežo 207, i bio je jeftinija alternativa.

Peugeot 207 2006 1600 33

Međutim, u poređenju sa prethodnikom, Peugeot 207 je značajno porastao i postao je robusniji, što je rezultiralo većim prostorom i boljom bezbjednošću. Model 207 je predstavljen na sajmu automobila u Ženevi 2006. godine. Na Euro NCAP crash testu, Peugeot 207 je prošao sa pet zvjezdica za zaštitu od sudara. Prethodnik modela 207, 206, često je bio kritikovan zbog loše pozicije u vožnji, u 207 je to mnogo bolje,  jer je prostor za one naprijed odličan, ali prostora za noge nazad je prilično malo.

Peugeot 207 2006 1600 19

Prtljažnik modela 207 je dobre, upotrebljive veličine i, kao što se očekuje, zadnja sjedišta se preklapaju kako bi omogućila povećanje tovarnog prostora. Osnova ponude benzinaca je 1.4-litarski motor, koji je takođe pokretao prethodni 206 i više PSA modela. Na prelazu milenijuma pripadao je relativno brzom agregatu za 206-cu, u težoj 207-ci dinamika vožnje je primjetno slabija. Pored toga, dinamika je smanjenja zbog Euro IV standarda emisije izduvnih gasova. U normalnoj vožnji, motor ima prihvatljivu potrošnju od oko 6-7 litara i solidnu pouzdanost. Postoje povremeni problemi sa sistemom za gorivo, koji se manifestuje gašenjem agregata i paljenjem lampice kvara motora, a moguća su manja curenja ulja i rashladne tečnosti.

Peugeot 207 2006 1600 36

Performanse su mu nedostatne za bilo šta izvan grada, a i potrošnja u praksi je znatno veća nego ona koju je deklarisao proizvođač. Ono što Peugeot vuče godinama unazad je problem sa prekomjernim trošenjem prednjih kočionih diskova. Ovaj model je postao poznat i sa problematičnom elektronikom, a pogotovo sa ručicama pokazivača pravca i aktiviranjem svjetala. Problem je u slabim kontaktima, a popravka i zamjena ne zahtijevaju velike novčane izdatke.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.4 (75 KS)
Prosječno 6,4
Najmanje 5,4
Najviše 7,0

Prednosti

Jedinstven i dobar dizajn, udobnost, kvalitetna plastika u unutrašnjosti, praktičan za urbane sredine

Mane

Brojni sitni elektronski problemi, nesavršenosti u izradi, kvalitet pojedinih materijala u enterijeru

TEHNIČKI PODACI
Motor Benzin
Zapremina 1.360 ccm
Snaga 75 KS
Max obrtni momenat 90 Nm pri 3.300 o/min
Najveća brzina 167 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 15,6 s
Dimenzije DxŠxV 403 x 172 x 147 cm
Masa 1.138 kg
Osovinski razmak 260 cm
Prtljažnik 270 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2006. Peugeot je predstavio model 207 u Ženevi

• 2009. Redizajn donosi nova stilska rješenja eksterijera i enterijera

• 2012. Kraj proizvodnje Peugeota 207, i početak proizvodnje 208 na istoj platformi



⚠️ Obrati pažnju:

Peugeot207diskovi1

       Problem sa prekomjernim trošenjem prednjih diskova naslijeđen je od Peugeota 206

 

Peugeot207rucice2

         Ručice pokazivača pravca i za aktiviranje svjetla često su otkazivale funkciju usljed loših kontakata

  

 

Peugeot207ulje3

       Stara Peugeotova boljka je prekomjerno curenje ulja na karteru motora i ostalim sklopovima

 

Više informacija o modelu Peugeot 207 pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...