Fiat Argo

Brazilski Punto

U očekivanju nove, četvrte evropske generacije Punta, Fiat je svojim ljubiteljima zagolicao maštu predstavljanjem njegovog latinoameričkog nasljednika zvučnog imena Argo.
05 Mart 2018

Brazilski Punto

Aktuelni Fiat Punto na tržištu je prisutan od 2005. godine i mada su ga Italijani do sada tri puta redizajnirali, tehnološki osvježavali i mijenjali mu imena, on je danas sa 12 godina staža zvanično najstariji predstavnik u klasi. Njegov nasljednik je već nekoliko puta fotografisan u zamaskiranom, testnom izdanju na evropskim putevima. O finalnom izgledu za sada se samo spekulisalo, a mnogi su predviđali da će biti oblikovan u skladu sa aktuelnim retro standardima „porodice 500“. No sva ta predviđanja su otišla u drugi plan kada je Fiat u Brazilu predstavio atraktivni model Argo. Mada je teško očekivati da će isti model biti ponuđen i Evropljanima, on je već skrenuo njihovu pažnju prvenstveno zanimljivim izgledom. Svoj novi model Fiat je definisao sa šest riječi: stil, tehnologija, komfor, performanse, sportski i siguran. Riječ je o originalno oblikovanom automobilu koji se uspješno razlikuje od svega do sada viđenog u okvirima njegove klase.

 

Vanjski izgled je različito naglašen zavisno od toga da li je riječ o najskromnije opremljenom modelu ili najskupljem, sportskom HGT-u. Kako bi zadovoljio što veći krug kupaca, Fiat je ponudio široku paletu različitih karoserijskih boja i ukrasa u koje spadaju atraktivno dizajnirani alu naplaci, te setovi spojlera i proširenja pragova. Argo je dugačak četiri, širok 1,75 i visok 1,52 metara, te ima međuosovinski razmak od 2,53 m (2,51 m aktuelni Punto). Razvijen je na MP1 platformi, koja se na brazilskom tržištu koristi i za Fiatova terenska vozila, što je garancija čvrstine. Zapremina prtljažnika je 300 litara. U unutrašnjosti Argo donosi neke elemente koje smo već mogli da vidimo u aktuelnim Fiatovim modelima, ali ima tu i originalnih detalja poput ventilacionih otvora, lakiranog umetka koji dijeli instrument panel, stilizovanih komandi automatskog klima uređaja i instrumenata. Upravljač je isti kao u Bravu, a već smo vidjeli i 7-inčni na dodir osjetljivi ekran Uconnect multimedije... Najpovoljniji Argo u Brazilu košta 46.800 (brazilski real) odnosno 12.592 eura.


MOTORI
Za pogon Arga Fiat je namijenio tri motora snage od 77 do 139 „konja“. Dva manja, 1,0 i 1,3-litarski su iz Firefly porodice, dok je najveći i najjači 1,8-litarski iz EtorQ Evo linije. Ponudu otvara 1,0-litarski trocilindraš sa 77 KS. U sredini je 1.3 atmosferac sa osam ventila, koji razvija 109 KS. Najjači motor u ponudi je 1,8-litarski šesnaestventilac sa 139 KS, koji će se isključivo ugrađivati u Argo HGT model. Dva manja motora se serijski kombinuju sa petostepenim ručnim mjenjačem, a kao opcija uz njih se nudi i istostepeni automatik. Najjači motor se može dobiti i sa šestostepenim automatskim mjenjačem. Argo HGT od 0 do 100 km/h stiže za devet sekundi i može da dostigne maksimalnih 192 km/h. Sva tri motora mogu da rade na benzin, odnosno na u Brazilu popularniji etanol.
 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...