Toyota Corolla (2012–2015)
Više od pola vijeka simbol pouzdanosti
Nema sumnje da je Corolla automobil koji je najviše doprinio popularnosti najvećeg japanskog proizvođača vozila. Ovaj model je ostvario izuzetan ugled i kvalitet, što se ogleda u činjenici da je u proteklih pola vijeka prodano više od 50 miliona primjeraka...
Toyota Corolla (2012–2015) 1.6 valvematic (132 KS)
Corolla je od prvog dana svog predstavljanja na tržištu 1966. godine postala zaštitni znak i najprodavaniji model japanskog proizvođača automobila Toyota. Ipak, kako bi privukla mlađe kupce u Evropi i svijetu, Toyota je 2006. godine lansirala hatchback model Auris, dok je Corolla nastavila živjeti kao limuzinska varijanta Aurisa, što se pokazalo kao izvrstan potez. Osim toga, dok su prethodni modeli bili poznati po hladnom i konzervativnom dizajnu, jedanaesta generacija Corolle predstavlja značajan iskorak u dizajnu.
Njen originalan i futuristički izgled, s inovativnim rješenjima za svjetlosne grupe i prednju masku, privlači pažnju i nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Unutrašnjost Corolle je takođe vrijedna pohvale, posebno pregledna kontrolna tabla koja nudi komande nadohvat ruke bez nepotrebnih detalja ili ukrasa. Materijali su visokog kvaliteta i završna obrada je tipično japanski besprijekorna, bez tragova korištenja i eksploatacije i nakon godina. Tokom vožnje nema iritirajućih zvukova, a zvučna izolacija kabine je izvrsna, što je takođe dobilo pohvale od vlasnika.
Sjedišta su presvučena kvalitetnim i prijatnim platnom, udobna su i ergonomski oblikovana, a u kabini ima dovoljno prostora za udobno smještanje četiri krupnija odrasla putnika. Prtljažni prostor Corolle raspolaže sa 452 litra zapremine, što je dovoljno za više prtljaga i duža putovanja, ali ne i za velike i kabaste terete. Međutim, imajući u vidu da se radi o sedanu, to nije manjkavost. Upravljač pruža dobar odziv prilikom manevrisanja, dok je vješanje mekano i pruža udobnu vožnju, čak i na lošijim putevima, iako su njegove komponente ponekad podložne oštećenjima zbog mase samog vozila.
Sigurnost je na visokom nivou, a za nju se brinu brojni elektronski sistemi koji pomažu vozaču. Corolla je opremljena pouzdanim i dugotrajnim pogonskim agregatom zapremine 1.6 litara koji pruža 132 KS. Međutim, postoje različita mišljenja o njegovim performansama. Neki vozači ga smatraju sporim u poređenju sa konkurentskim automobilima u klasi, dok drugima odgovara. Redovno održavanje je ključno za dugovječnost ovog agregata, a neki vlasnici su prijavljivali probleme sa alternatorom i njegovim bučnim radom. Pri kupovini, preporučuje se pregled komponenti vješanja i seta kvačila, čija zamjena može biti skupa.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.6 valvematic (132 KS) |
Prosječno |
6,4 |
Najmanje |
6,0 |
Najviše |
7,3 |
Prednosti
Dizajn, kvalitet izrade, prostranost, pouzdanost, oprema, potrošnja, zvučna izolacija
Mane
Vješanje, set kvačila, dizne, DPF filter, skromne performanse, skupo održavanje, alternator
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Benzin |
Zapremina |
1.598 ccm |
Snaga |
132 KS pri 6.000 o/min |
Max obrtni momenat |
160 Nm pri 4.400 o/min |
Najveća brzina |
200 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
10 s |
Dimenzije DxŠxV |
462 x 177 x 146 cm |
Masa |
1.280 kg |
Osovinski razmak |
270 cm |
Prtljažnik |
452 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2012. Predstavljena jedanaesta generacija Corolle
• 2013. Toyota Corolla se počela prodavati na sjevernoameričkom tržištu
• 2014. Corolla je stigla na evropsko i južnoafričko tržište
• 2018. Na tržište stigla dvanaesta generacija Corolle
⚠️ Obrati pažnju:
Vlasnici su prijavljivali probleme sa radom alternatora i bučan rad njegovih ležajeva
Dizne su osjetljive na gorivo lošeg kvaliteta, obavezno ih prekontrolisati prilikom kupovine vozila
Vješanje podložno trošenju na lošim podlogama, a pojedine komponente su veoma skupe
Više informacija o modelu Toyota Corolla pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.