Mercedes-Benz CLK (2002–2010)
Uživanje po povoljnoj cijeni
Mercedes-Benz CLK nastao je na platformi „C“ klase, što znači da ima većinu zajedničkih dijelova. Održavanje nije komplikovano, ali je skupo...
Mercedes-Benz CLK (2002–2010) 220 CDI (150 KS)
Drugi pokušaj sa CLK klasom uslijedio je 2002. i odmah se, za razliku od prvog, pokazao kao pun pogodak. Trokraka zvijezda na maski motora oduvijek je bila sinonim za luksuz i kvalitet. Što se luksuza tiče kupac je obično u pravu, ali kvalitet je (pre)često upitan. Naime, nije rijetkost kupiti primjerak sa mnogo skrivenih grešaka za čije otklanjanje treba živaca, vremena i novaca. Savjetujemo da veliku pažnju posvetite provjeri servo uređaju volana.
Kod više primjeraka primijećen je loš rad koji se ispoljava u vidu neugodnih trzaja i većeg otpora prilikom okretanja volana. Nije rijetkost zateći slomljene opruge na zadnjem mostu. To nas posebno čudi, jer sumnjamo da bilo ko sa CLK klasom prevozi težak teret... Kod nekih benzinskih motora kapanje ulja je redovna pojava. Komplet novih dihtunga nije skup, ali jeste njihova zamjena. Ulje najčešće curi na semerinzima razvoda ventila. Onaj ko se odluči za kupovinu V6 benzinca neka prvo izmjeri kompresiju u cilindrima. Na tim je motorima primijećena greška na oprugama ventila zbog kojih oni ne mogu pravilno sjesti u ležište.
U jednom periodu prijavljeno je dosta grešaka na automatskim mjenjačima. Problem je pravio loš hladnjak rashladne tekućine, koja je zbog curenja ulazila u mjenjač. Problem je riješila fabrika ugradnjom hladnjaka drugog dobavljača. Zanimljiv je i problem sa mehanizmom brisača. Periodično ga treba podmazati iako u Mercedesovom priručniku nigdje ne piše niti se to radi u servisima... Što se elektrike tiče tu su standardni problemi sa komandama klime. Isti je problem prisutan na raznim Mercedes-Benz modelima pa sve poprima oblik epidemije.
Ako se osjeti variranje intenziteta svjetla možete biti sigurni da je pokvaren regler na alternatoru. Sreća nije skup, a ni zamjena ne traži odlazak u ovlašteni servis. Kada kontrolišete prednji i zadnji trap obavezno pregledajte kočnice. Po mišljenjima nekih stručnjaka nedovoljnog su kapaciteta pa je brzo trošenje komponenti redovna pojava. Kod verzija sa sklopivim krovom obavezno provjerite cijeli mehanizam, a potom otiđite na probnu vožnju. Ako sve dihtuje, u unutrašnjosti neće biti buke. U suprotnom, zvuk vjetra zna biti vrlo intenzivan. Logično, kroz iste se otvore može provući i voda. Polovni CLK može se nabaviti u širokom rasponu cijena.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 350 (272 KS) |
Prosječno |
9,1 |
Najmanje |
6,8 |
Najviše |
17,2 |
Prednosti
Efikasni benzinski i dizel motori, dobro držanje na cesti, upravljivost na krivinama svih profila, udobnost, atraktivan dizajn.
Mane
Loše dihtovanje pokretnog krova, curenje ulja, u nekim serijama brzo habanje unutrašnjosti, osjetljiv zadnji ovjes, skupo održavanje u ovlaštenoj servisnoj mreži.
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Benzin |
Zapremina |
3.498 ccm |
Snaga |
272 KS pri 6.000 o/min |
Max obrtni momenat |
350 Nm pri 2.500-5.000 o/min |
Najveća brzina |
250 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
6,4 s |
Dimenzije DxŠxV |
465 x 174 x 141 cm |
Masa |
1.540 kg |
Osovinski razmak |
271 cm |
Prtljažnik |
435 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2002. Početak proizvodnje druge generacije Mercedes-Benz CLK klase.
• 2005. Napravljen redizajn. Uz proširenje ponude motora generalno podignut kvalitet.
• 2006. Predstavljena top verzija 63 AMG koja je odmah stekla ljubitelje širom svijeta.
• 2008. Svi su motori dorađeni u smjeru čistijih izduvnih gasova pa je i prosječna potrošnja manja.
⚠️ Obrati pažnju:
Regulator napona na alternatoru pravi česte probleme. Sreća pa popravka nije komplikovana
Na V6 benzinskim motorima moguće su greške na razvodnom mehanizmu motora.
Mehanizam sjedišta, baš kao i mehanizam pojaseva, brzo otkaže poslušnost što je razočaravajuće
Više informacija o modelu Mercedes-Benz CLK pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.