Seat Toledo (2000-2006)
Španska alternativa njemačkim limuzinama
Seat Toledo nastao je na osnovu Volkswagenove tehnike, što je na našim prostorima vrlo poželjno. Manje-više problemi su isti kao kod svih njemačkih modela iz tih godina...
Seat Toledo (2000-2006) 1.9 TDI (110 KS)ž
Trodijelna Seatova limuzina Toledo pogodna je za duža putovanja jer daje dosta korisnog prostora za putnike i prtljagu. Kada već spominjemo prtljagu, reći ćemo da je pristup ogromnom prtljažniku omogućen kroz uski otvor, što u mnogim situacijama drastično smanjuje transportne mogućnosti. Antikorozivna zaštita je solidna pa ne bi trebalo biti problema, izuzev ako automobil nije učestvovao u udesu a potom neadekvatno popravljen.
![Seat Toledo 1998 1280 ab1e04dcb2b4677b64764373407a48e9b7](/media/OKTOBAR-2024/POLOVNJACI/SeatToledo/Seat-Toledo-1998-1280-ab1e04dcb2b4677b64764373407a48e9b7.webp)
Bilo kakav dizel motor, a pogotovo ako se radi o onom sa Volkswagenovim logom na sebi, kod nas je predmet želja, pa šta košta neka košta. Njemački 1.9 TDI motori iz tih godina ugrađivali su se u modele svih brandova pod okriljem koncerna, pa je logično što su ih istovremeno zadesili isti problemi. Nepravilan rad motora uzrokuje greške u glavnoj kontrolnoj jedinici ECU. U servisima su brisali staru pa postavljali potpuno novu mapu koja je naknadno razvijena.
![Seat Toledo 1998 1600 01](/media/OKTOBAR-2024/POLOVNJACI/SeatToledo/Seat-Toledo-1998-1600-01.webp)
Poslije toga greška se više nije javljala. Sramotno loš kvalitet mjerača protoka vazduha bio je konstanta kod svih VW dizelaša. Nagli pad snage onemogućavao je vožnju sa višim obrtajima pa je automobil praktično neupotrebljiv. Istina, sada je cijena mjerača protoka vazduha prihvatljiva dok je ranije bila bezobrazno visoka. Tim prije jer je većina vlasnika kvar otklanjala o vlastitom trošku. Za pad snage može biti kriv i zaglavljen ERG ventil. Oko osovinice za pokretanja klapne stvaraju su naslage koje u krajnjem slučaju blokiraju cijeli mehanizam.
![Seat Toledo 2005 1280x960 Wallpaper 49](/media/OKTOBAR-2024/POLOVNJACI/SeatToledo/Seat-Toledo_2005_1280x960_wallpaper_49.webp)
Nisu rijetki ni problemi sa leptirom gasa koji se često nađe u pogrešnom položaju. Umjesto jeftinog čišćenja ipak se savjetuje zamjena... Kako na svim modernim motorima, tako i na Volkswagenovim, ima dosta senzora koji podatke šalju u ECU. Ako bilo koji zakaže eto problema u vidu lošeg rada motora. Kod 1.9 TDI najviše je primjedbi upućeno na senzor temperature motora... Trenutno na tržištu ima masa zamjenskih rezervnih dijelova upitnog kvaliteta. Iako u određenim situacijama nabavka takvih dijelova godi, ipak vam savjetujemo da kupujete isključivo one čije se porijeklo može utvrditi sa sigurnošću. Cijena Toleda na tržištu polovnjaka dosta je povoljna a ponuda prilično dobra...
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.9 TDI (110KS) |
Prosječno |
5,5 |
Najmanje |
4,4 |
Najviše |
7,0 |
Prednosti
Pogodan za duža putovanja, čvrsta konstrukcija, ponuda prostora, precizno upravljanje, povoljno održavanje
Mane
Malen otvor prtljažnika, isti problemi kao kod svih modela Volkswagen koncerna, 1.9 TDI pravi neočekivano mnogo sitnih i dosadnih problema
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.896 ccm |
Snaga |
110 KS pri 4.150 o/min |
Max obrtni momenat |
235 nm pri 1.900 o/min |
Najveća brzina |
193 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
11,2 s |
Dimenzije DxŠxV |
443,9 x 174,2 x 143,6 cm |
Masa |
1.272 kg |
Osovinski razmak |
251 cm |
Prtljažnik |
500 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 1999. Seat je predstavio limuzinu Toledo koja dijeli mehaniku sa Volkswagen Golfom i Škodom Octaviom
• 2002. Ponuda motora se širi sa 1.8 20VT sa 180 KS i 1.9 TDI sa 150 KS
• 2004. Otklonjene greške prvih generacija, pa Toledo postaje jedan od pouzdanijih automobila u klasi
• 2006. Na tržište dolazi Toledo 3. generacije sa potpuno novim dizajnerskim izražajem
⚠️ Obrati pažnju:
![Slika1 (2)](/media/OKTOBAR-2024/POLOVNJACI/SeatToledo/slika1 (2).webp)
Loš softver uz poneki „hladan” lem na ploči ECU-a često uzrokuje nepravilan rad motora
![Slika2 (3)](/media/OKTOBAR-2024/POLOVNJACI/SeatToledo/slika2 (3).webp)
U prvim serijama mjerač protoka zraka smatrao se potrošnom robom i nije bio jeftin
![Slika3 (3)](/media/OKTOBAR-2024/POLOVNJACI/SeatToledo/slika3 (3).webp)
Zaglavljen ERG ventil nije nikakva rijetkost. Pomaže čišćenje i sipanje kvalitetnijeg goriva
Više informacija o modelu Seat Toledo pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.