Mercedes E 350 (2016–2020)
Simbol luksuza i imidža
Polovni Mercedes E 350 pokazuje puno savršenstva, vrlo malo slabosti, ali još još uvijek nije jeftin, no zaljubljenici u ovaj brend će reći da je cijena sasvim opravdana...
Mercedes E 350 (2016–2020) 350 CDI (258 KS)
Od 2016. godine, Mercedes E-klasa pete generacije (W213) je dostupna na tržištu, a od 2017. godine uključuje i verzije poput T-Modela i crossovera All Terrain. Tokom protekle godine, model je i dalje bio aktuelan. Kao što je uobičajeno u svijetu polovnih automobila, osim godina starosti, nadogradnje modela dodatno smanjuju cijenu prethodnim verzijama. Zbog toga sada može biti pravi trenutak za kupovinu modela E-klase W213. Ovaj automobil je cijenjen kod domaćih kupaca zbog svoje prostranosti, izuzetne udobnosti i performansi vrhunskih dizel motora.
Dizajn karoserije, posebno ako je obogaćen AMG stilom, i dalje ostaje moderan i privlačan. Kada su u pitanju primjeri sa 150.000 pređenih kilometara u periodu od četiri godine, primjećuje se minimalno trošenje materijala u kabini. Automobil i dalje pruža istu glatku vožnju kao i prvog dana, čak i bez Airmatic sistema vješanja koji je bio dodatna opcija, a koji bi s vremenom mogao postati skup za popravke. Što se tiče kvarova, najčešće su to sitnice - neki prekidači u kabini mogu izgubiti funkciju, ali sveukupno iskustvo s polovnim E 350 ostavlja pozitivan utisak. Vožnja je udobna, posebno uz serijski 9G-Tronic automatski mjenjač, a dobra izolacija od buke i udobna sjedišta čine E-klasu idealnim vozilom za duga putovanja.
Upravljanje je precizno s dobrom povratnom informacijom s puta, kočnice su vrhunske, a visok nivo sigurnosti dolazi kao standardna oprema. Mercedes E-klasa (W213) još uvijek nije uključen u zvanične statistike kvarova njemačkog TÜV-a, ali je poznato da su prethodne generacije uvijek bile visoko rangirane po pouzdanosti. Zato je vjerovatno da ni W213 neće razočarati ili iznenaditi u pogledu kvaliteta. Problemi sa elektronikom su mogući, s obzirom na sofisticiranost Mercedesove elektronike. To može uključivati kvarove senzora, električnih sistema (kao što su grijanje sjedišta, klima uređaj) ili čak problema s centralnom komandom vozila.
Ovi kvarovi mogu biti složeni za dijagnostikovanje i popravku. Što se tiče motora i sistema ubrizgavanja goriva, iako su Mercedesovi dizel motori generalno pouzdani, mogu se pojaviti problemi sa ubrizgavanjem goriva, poput curenja goriva ili problema s injektorima. Ovi problemi mogu uticati na performanse motora, rad motora ili čak na startovanje. Takođe, mogući su i problemi sa suspenzijom, uključujući probleme sa vazdušnim vješanjem ili amortizerima. Ovi kvarovi mogu dovesti do lošijeg upravljanja ili neujednačene vožnje.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 350 CDI (258 KS) |
Prosječno |
8,5 |
Najmanje |
7,8 |
Najviše |
9,0 |
Prednosti
Udoban automobil, vrhunski kvalitet izrade, sigurnost na visokom nivou, elegantan dizajn, mala potrošnja
Mane
Elektronika, transmisija, injektori, EGR ventil, DPF filter, visoka cijena održavanja
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
V6, dizel, 4 ventila po cilindru |
Zapremina |
2.987 ccm |
Snaga |
258 KS pri 3.400 o/min |
Max obrtni momenat |
620 Nm pri 1.600–2.400 o/min |
Najveća brzina |
250 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
5,9 s |
Dimenzije DxŠxV |
492 x 185 x 146 cm |
Masa |
1.853 kg |
Osovinski razmak |
293 cm |
Prtljažnik |
540 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2016. Model E 350 CDI prvi put predstavljen na tržištu.
• 2017. E klasa dobija unaprijeđenja na sistemima sigurnosti
• 2020. Izveden detaljan redizajn modela
⚠️ Obrati pažnju:
Mercedesi su poznati po sofisticiranoj elektronici, ali to može dovesti do problema kao što su kvarovi senzora, problema sa električnim sistemima ili čak problema sa centralnom komandom vozila.
Iako su Mercedesovi dizel motori generalno pouzdani, mogu se pojaviti problemi sa ubrizgavanjem goriva, poput curenja goriva ili problema sa injektorima.
Mekano vješanje prvo trpi udare na našim lošim cestama tako da je preporuka detaljno pregledati njegove komponente
Više informacija o modelu Mercedes-Benz E Klasa pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.