Toyota Corolla (2018–2022)
S razlogom najprodavaniji model na svijetu
Corolla je bez sumnje model koji je učvrstio poziciju Toyote kao jednog od vodećih japanskih proizvođača automobila. Njena dugogodišnja reputacija kao pouzdanog i kvalitetnog automobila potvrđena je impresivnom brojkom od više od 50 miliona prodatih vozila širom svijeta tokom više od 50 godina...
Toyota Corolla (2018–2022) 1.6i (132 KS)
Reputacija Toyote Corolle nije slučajna – od svog debija 1966. godine, ovaj model je postao najprodavaniji u istoriji Toyote. Model Toyota Corolla 1.6i sa 132 KS, proizveden između 2018. i 2022. godine, izdvaja se kao jedan od najpouzdanijih kompaktnih automobila na tržištu, privlačeći vozače koji traže pouzdan, dugotrajan i praktičan automobil za svakodnevnu upotrebu. Ova generacija nudi osvježeni dizajn sa modernim linijama, dok je unutrašnjost unaprijeđena kako bi pružila udoban i prijatan ambijent. Poznata po izuzetnom kvalitetu izrade i dugotrajnosti, Corolla je postala omiljen izbor među polovnim vozilima.
U konkurenciji kao što su Volkswagen Golf, Honda Civic i Mazda 3, Corolla se izdvaja po svojoj pouzdanosti i nižim troškovima održavanja. U pogledu mana, Corolla 1.6i možda nije najsnažniji automobil u klasi, pa vozači koji traže snažnije ubrzanje mogu osjećati da joj nedostaje dodatna snaga. U poređenju sa sportskijim rivalima, performanse su prilično skromne, a vožnja po auto-putu može se činiti manje dinamičnom. Osim toga, iako je suspenzija uglavnom udobna, može djelovati nešto tvrđe pri vožnji po neravnom terenu. Prednja sjedišta su udobna, ali zadnja klupa nudi ograničen prostor za noge, što može biti izazov za više putnike.
Infotainment sistem takođe djeluje jednostavnije u poređenju s konkurentima, jer je Toyota dala prednost funkcionalnosti nad modernim dodacima, što može djelovati kao nedostatak kod vozača naviknutih na naprednije multimedijalne sisteme evropskih proizvođača. Enterijer je izrađen od kvalitetnih materijala, ali neki dijelovi mogu djelovati jednostavnije, što može odudarati od očekivanja korisnika koji nisu navikli na japanske automobile. Što se tiče najčešćih kvarova, Corolla 1.6i obično ima manje problema u poređenju sa konkurencijom, ali ipak postoje neki tipični problemi koji se povremeno javljaju.
Jedan od najčešćih je vezan za senzore, posebno senzor za kiseonik (lambda sonda), koji može zahtijevati zamjenu nakon dužeg perioda vožnje. Povremeni problemi sa elektronikom, kao što su infotainment sistem ili ekrani u instrument-tabli, mogu zahtijevati reprogramiranje ili zamjenu pojedinih komponenti. Klimatizacija može izgubiti efikasnost tokom vremena, što zahtijeva čestu dopunu gasa usljed curenja ili zamjenu određenih dijelova sistema. Takođe, neki vlasnici su prijavili manja curenja ulja na motoru, što zahtijeva redovno praćenje i eventualno zamjenu dihtunga.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.6i (132 KS) |
Prosječno |
7,7 |
Najmanje |
7,3 |
Najviše |
8,3 |
Prednosti
Pouzdanost, udobna vožnja, kvalitetna izrada, ekonomična potrošnja, prostran enterijer, lako održavanje, bogata oprema, dobra vidljivost, jednostavno rukovanje, niska buka motora u odnosu na konkurenciju
Mane
Ograničena snaga motora, slabije ubrzanje, skupa zamjena dijelova, tvrđa plastika u enterijeru, visoka cijena polovnih modela, slabije performanse pri većim brzinama, osnovna verzija bez naprednih funkcija, ograničen prtljažni prostor, manjak naprednih sigurnosnih opcija u osnovnom modelu
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Benzin |
Zapremina |
1.598 ccm |
Snaga |
132 KS pri 6.400 o/min |
Max obrtni momenat |
159 Nm pri 4.200 o/min |
Najveća brzina |
200 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
9,7 s |
Dimenzije DxŠxV |
463 x 178 x 143 cm |
Masa |
1.330 kg |
Osovinski razmak |
270 cm |
Prtljažnik |
471 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 1997. Uvođenje nove platforme koja je poboljšala pouzdanost i udobnost.
• 2003. Prelazak na 9. generaciju s poboljšanim dizajnom i tehnologijom.
• 2013. Lansiranje 11. generacije koja je donela nova unapređenja u dizajnu i bezbednosti.
⚠️ Obrati pažnju:
Problemi sa lambda sondom (senzor za kiseonik) mogu izazvati povećanu potrošnju goriva i probleme u radu motora.
Nesavršen klima-uređaj često zahtijeva dopunu sistema ili popravke komponenti kao što je kompresor.
Manja curenja ulja iz motora nisu neobična pojava za ovaj agregat, a to zahtijeva redovnu kontrolu i/ili zamjenu dihtunga kako bi se spriječili veći problemi.
Više informacija o modelu Toyota Corolla pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.