Nissan Navara (2010–2015)

Robustan, upadljiv i ranjiv pick-up

Nissan Navara je pick-up kamionet, što znači da ima putničku kabinu i otvoren veliki prtljažni prostor. Izgled prednjeg dijela je gotovo identičan Nissan Pathfinderu, tako da samo pogled na zadnji kraj vozila otkriva razliku....
18 Februar 2020

Robustan, upadljiv i ranjiv pick-up

Nissan Navara (2010–2015) 2.5 dCi (190KS)

Nissan Navara je pored Toyote Hilux, Volkswagen Amaroka i Mitsubishija L200 pick-up koji se najčešće može sresti na našem tržištu. Ovaj pick-up je vizuelno privlačno i masivno vozilo sa svojim serijskim točkovima od 18-inča, obiljem hromiranih detalja karoserije i velike dužine od preko pet metara i kao takav teško da će u saobraćaju ostati nezapažen. Unutrašnjost kabine je lijepo dizajnirana, luksuzna i kvalitetna. Na pojedinim primjercima se mogu naći električno podesiva kožom presvučena sjedišta, kožom presvučeni upravljač i ručica mjenjača, veliki centralni infotainment sistem sa ekranom osjetljivim na dodir,  parking senzori i parking kamere koje olakšavaju vožnju unazad i parkiranje, kao i pregršt bezbjednosnih i sistema asistencije u vožnji.

Nissan Navara 2010 1600 08

Vozačka pozicija je odlično postavljena, visoko i pregledno, mada ovo vozilo i nije namijenjeno za vožnju po skučenim gradskim ulicama već za otvorena prostranstva. Zvučna izolacija kabine je odlična, tako da je vožnja tiha i prijatna. U kabini nudi dovoljno mjesta za četiri odrasle osobe, a pogotovo u varijanti DoubleCab koja pruža pravi SUV ugođaj u vožnji. Kod standardnog modela na zadnjoj osovini nalaze se lisnate opruge što je dobro rješenje za prenos tereta, ali prilikom vožnje sa prazim prtljažnim dijelom po cesti vozilo „poskakuje“. Kod varijante DoubleCab na zadnjem dijelu se nalazi Multilink vješanje, tako da se vozilo bolje ponaša prilikom ulaska u zavoj i na otvorenoj cesti. Prtljažni prostor je veličine 1.511x1.560 mm, dok je nosivost 845 kg.

Nissan Navara 2010 1600 02

Za sigurnu vožnju po neasfaltiranim 2.5 dCi (190 KS) putevima i neravnom terenu brine se pogon na sva četiri točka sa blokadom diferencijala, dok se prilikom vožnje po cesti uključuje pogon samo na zadnju osovinu radi uštede goriva. Četvorocilindarski turbodizelski agregat zapremine 2,5-litara isporučuje 190 KS preko manuelnog šestostepenog mjenjača i pruža sasvim zadovoljavajuće performanse uz umjerenu potrošnju goriva. Iako dosta pouzdan u eksploataciji, jedna od mana ovog agregata je pogonski lanac koji je sklon pretezanju i pucanju ukoliko se ne poštuje propisani interval izmjene ulja usljed lošeg podmazivanja.

Nissan Navara 2010 1600 0c

Prilikom kupovine polovnog primjerka treba obratiti pažnju na stanje diferencijala i pogona na sva četiri točka, do čijeg kvara dolazi zbog nepravilnog i neadekvatog korištenja istog, a popravka je skupa. Takođe nije na odmet provjeriti i stanje seta kvačila. Pojedini primjerci su imali problema sa elektronikom i infotainment sistemom. Jedna od velikih mana ovog izuetnog pick-upa je i pojava korozije na šasiji, a ukoliko je često vožen pod velikim teretom, pogotovo po neravnim podlogama, javljale bi se pukotine na šasiji i dolazilo bi do loma iste između kabine i teretnog dijela. Takođe treba napomenuti da održavanje, popravke i registracija nisu jeftini tako da treba dobro promisliti o isplativosti kupovine i budžetom koji je na raspolaganju...

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.5 dCi (190 KS)
Prosječno 9,7
Najmanje 7,7
Najviše 12,0

Prednosti

Dizajn, prostranost, prtljažni prostor, upravljivost, nosivost, oprema, vozne karakteristike

Mane

Korozija, pucanje šasije, set kvačila, pogonski lanac, elektronika, diferencijal, skupo održavanje

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 2.488 ccm
Snaga 190 KS pri 4.000 o/min
Max obrtni momenat 403 Nm pri 2.000 o/min
Najveća brzina 170 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 11,2 s
Dimenzije DxŠxV   522,2 x 184,8 x 177,3 cm
Masa 1.815 kg
Osovinski razmak 320 cm
Prtljažnik 2.360 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

1997. Predstavljena je prva generacija Nissan Navare

• 2004. Na tržište je stigla druga generacija Navare

• 2010. Druga generacija je pretrpjela redizajn i manje kozmetičke izmjene

• 2014. Treća generacija je debitovala na tržištu




⚠️ Obrati pažnju:

Slika 1 lanac

Usljed neadekvante zamjene ulja strada pogonski lanac

 

Slika 2 diferencijal

Oštećenja diferencijala nastaju od neadekvatne vožnje i korištenja istog

 

Slika 3 korozija

Veliki problem ovog modela je pojava korozije na šasiji

 

Više informacija o modelu Nissan Navara pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...