Xiaomi SU7 Ultra

Rival Porsche Taycanu i Rimac Neveri sa 1.548 KS

SU7 Ultra ubrzava od 0 do 100 km/h za 1,97 sekundi, do 200 km/h za 5,97 sekundi, a do 300 km/h za čak 15 sekundi...
23 Juli 2024

Rival Porsche Taycanu i Rimac Neveri sa 1.548 KS

Xiaomi je predstavio ekstremniju verziju električnog sedana SU7, dizajniranu da nadmaši Porsche Taycan Turbo GT, kao i Rimac Neveru na stazi Nurburgring. Prototip Xiaomi SU7 Ultra ima karbonsku karoseriju, naprednu aerodinamiku i tri električna motora koji zajednički isporučuju čak 1.548 KS.

457256wfgjsfgjsfghjsfghsfghsfghfgh

Vizuelno, Xiaomi SU7 Ultra izgleda kao sportska verzija modela SU7, zadržavši izgled i konture originalnog modela, ali se jasno vidi inspiracija McLarenom i Porsche Taycanom. Automobil je dobio šire blatobrane, branike u touring stilu, veliki spojler i masivno zadnje krilo, koje stvara do 2.145 kilograma downforcea.

Xiaomi su7 ultra prototype side profile static 1400x933

Pogon čine tri električna Xiaomijeva motora koji zajednički isporučuju 1.548 KS, što je 440 KS više od Taycan Turbo GT. Prototip je težak 1.900 kilograma, što ga čini znatno lakšim u odnosu na rivale sa serijskim specifikacijama.

Xiaomi su7 ultra prototype rear three quarter 1400x933

Xiaomi je ugradio CATL Qilin 2.0 bateriju s maksimalnom brzinom pražnjenja od 1.330 kWh, što je čini pogodnom za stazu. SU7 Ultra ubrzava od 0 do 100 km/h za 1,97 sekundi, do 200 km/h za 5,97 sekundi, a do 300 km/h za čak 15 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 350 km/h.

Xiaomi su7 ultra prototype front three quarter elevated view 1400x933

Za zaustavljanje se brinu AP Racing kočnice visokih performansi potpomognute sistemom regenerativnog kočenja. Maksimalna sila usporavanja je 2,36G, a automobil se potpuno zaustavi od 300 km/h za svega 15 sekundi.

Xiaomi su7 ultra prototype rear 1400x933

Xiaomi planira da vozi SU7 Ultra na Nurburgringu u oktobru sa ciljem da nadmaši vrijeme kruga od 7:07,55 koje drži Porsche Taycan Turbo GT, kao i vrijeme od 7:25,23 koje je postavio Tesla Model S Plaid. Međutim, oba su serijska automobila, tako da prototip mora nadmašiti najbolje vrijeme potpuno električnog modela Volkswagen ID.R od 6:05,336 kako bi se kvalifikovao za rekord.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...