Hyundaijev rekord

Proizvedeno 10 miliona Elantri

Sa deset miliona proizvedenih jedinica, Elantra je jedan od najznačajnijih Hyundaijevih modela svih vremena ...
26 Novembar 2014

Proizvedeno 10 miliona Elantri

Prema podacima britanskog Forbesa, Hyundai Elantra je sa 850.000 prodatih jedinica prošlu godinu završila na četvrtom mjestu najprodavanijih automobila na svijetu. Na prvom mjestu je bio Ford Focus, na drugom Toyota Corolla, a na trećem VW Jetta. Podsjećamo da je Hyundai ovaj model počeo proizvoditi 1990. godine pod imenom Lantra, da bi je kasnije preimenovao u Elantra. Na domaćem korejskom tržištu (E)lantra se zove Avante. Za dvije i po decenije Hyundai je predstavio pet generacija Lantre/ Elantre/Avante i prodao 10 miliona vozila označenih sa jednim od ova tri imena. To znači da je godišnji prosjek proizvodnje bio na nivou od 420.000 jedinica, a dnevni 1.100 vozila. Na listi najproduktivnijih automobila prvo mjesto drži Toyota Corolla sa više od 40 miliona proizvedenih jedinica. Podsjećamo da je aktuelna verzija Elantre predstavljena 2010. godine, a redizajnirana 2013. Ovaj model dostupan je u limuzinskom izdanju i na našem tržištu, i to isključivo u benzinskoj 1.6 MPi verziji sa 132 KS.

 

Jedno od najvećih svjetskih tržišta na kojem Elantra uživa veliki popularnost je Sjeverna Amerika, gdje je ovaj korejski model 2010. proglašen za automobil godine. Na američkom tržištu Elantra se osim u limuzinskom prodaje i u kupe, te kompaktnoj petovratnoj verziji. Američki J.D. Power je u svom istraživanju pouzdanosti po klasama Elantru 2014 označio kao najbolji model u njenom segmentu. Osim toga treba dodati da je Elantra najprodavaniji Hyundaijev model u Americi, koji već četvrtu godinu zaredom bilježi rast popularnosti. Peta generacija Elantre danas se proizvodi u Hyundaijevim tvornicama u Južnoj Koreji, SAD-u, Indiji, Tajvanu i Kini. 
 

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...