Toyota Sladaboni ide u korak s vremenom
Predstavljeno modernije uređenje prodajnog salona
Inovativan koncept uređenja izložbeno-prodajnog salona inspirisan savremenim evropskim trendovima stavlja digitalne inovacije i napredne tehnologije u centar pažnje...
Sladaboni D.O.O. svečano je predstavio potpuno preuređen i redizajniran izložbeno-prodajni salon u Banjaluci u skladu s najnovijim evropskim standardima.
Novi koncept donosi savremen i sofisticiran ambijent, s naglaskom na digitalne tehnologije, pa tako posjetioci sada mogu uživati u brojnim interaktivnim ekranima i inovativnim prikazima automobila i automobilskih tehnologija.
“Salon je digitalizovan, što mnogo znači za kupce, oni sada mogu doći i uraditi konfiguraciju vozila, sve parametre vidjeti na ekranima, a moći će uraditi i digitalnu šetnju u salonu, ali to je pred nama”, kazali su iz Sladabonija.
Damir Višošević, direktor Toyote BiH, naglasio je sve što je postignuto u saradnji s firmom Sladaboni tokom proteklih mjeseci. Istakao je značajnu modernizaciju i unaprijeđenje salona, koje je usmjereno na poboljšanje iskustva kupaca i praćenje najnovijih trendova u automobilskoj industriji.
“Sladaboni D.O.O. je Toyotin partner već dvadeset godina i imamo fantastičnu saradnju, te sada predstavljamo novo uređenje Toyotinog salona u Banjaluci. Imamo veliki broj ekrana i dosta ekološke priče, ali i digitalizacije. Želja nam je približiti automobile, uslugu, ali i sam doživljaj salona novim i mlađim generacijama”, rekao je Višošević.