Škoda Superb (2008–2015)

Predsjednička limuzina za „šaku“ maraka

Najveća Škodina limuzina Superb oduvijek je važila kao odlična poslovna limuzina koje se ne stide ni predsjednici država. Mehanika i motori isti su kao na Passatu, što je mnogima dovoljna preporuka za kupovinu...
16 Januar 2017

Predsjednička limuzina za „šaku“ maraka

Škoda Superb (2008–2015) 2.0 TDI (140 KS)

Škoda Superb druge generacije postigla je cilj, jer je prodaja, s obzirom na segment, išla bolje od očekivanja. Velika se limuzina pokazala kao idealna za poslovni i politički sektor, pa se stoga nemojte čuditi što je većina raspoloživih primjeraka ozbiljne crne boje. Ponuda prostora za putnike na zadnjoj klupi je rekordna. Istine radi recimo da se niko nije žalio na prostor predviđen za koljena, ali jeste za glavu.

Skoda Superb 2009 1280 67ee6e2e8357cbc9c52ee11ad26858844e

Ni dužina sjedećih površina na zadnjoj klupi nije baš dobila najveće ocjene... Iz šarolike ponude motora posebno se isticao 2.0-litarski dizelaš sa sistemom ubrizgavanja goriva „pumpa-dizna“. Takav način ubrizgavanja goriva je upadno bučniji od „common – raila“, pa se ne treba čuditi što je koncern Volkswagen napustio „pumpa – diznu“ i prešao na „common – rail“. Bez obzira na stanje motora savjetujemo češću provjeru nivoa ulja, jer su ovi motori poznati po nešto većoj potrošnji ulja od uobičajene.

Skoda Superb 2009 1280 2fad66e718f1dcacbc5398cc81cb187bd4

Iako vlada mišljenje da su vozila koncerna Volkswagen imuna na kvarove, praksa pokazuje da to jednostavno nije tačno. Skupi kvarovi na sistemu ubrizgavanja goriva nisu nikakva rijetkost, baš kao ni otkazivanja DSG mjenjača. Zbog učestalih kvarova na DSG transmisiji nemojte ni pomisliti da kupite takav primjerak iako je vjerovatno da je bivši vlasnik već zamijenio sve šta je trebalo. U već standardne probleme sa svim Škodinim modelima iz tog doba ubraja se i škripa prednjeg ovjesa tokom hladnih jutara. Ni kuckanje zbog istrošenih stabilizatora nije rijetkost.

Skoda Superb 2009 1280 311e406c65601ee871425c6db4c6a4ac1f

Prije bi se moglo reći da je pravilo. Zbog velikog opterećenja prednjih amortizera oni mogu popustiti na nešto manjoj kilometraži od očekivane, što je problem kod svih sličnih automobila, a ne samo Superba. Tu i tamo znaju se javiti greške u radu parking senzora koji zbog toga više nisu pouzdani. Popravak ne bi trebalo da bude skup. Zbog veličine Superb nije baš pogodan za svakodnevnu upotrebu u gradu, pa je s obzirom na potrebe većine naših kupaca tražen isključivo u krugovima ljudi koji imaju potrebe za čestim putovanjima. 

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.0 TDI (140 KS)
Prosječno 6,2
Najmanje 3,9
Najviše 9,3

Prednosti

Performanse na otvorenoj cesti, rekordna ponuda prostora, praktična peta vrata (prtljažnik), izrada automobila

Mane

DSG transmisija, ubrzano trošenje prednjih amortizera, parking senzori, škripanje prednjeg ovjesa

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.968 ccm
Snaga 140 KS pri 4.200 o/min 
Max obrtni momenat 320 Nm pri 1.750–2.500 o/min 
Najveća brzina 208 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 10 s
Dimenzije DxŠxV 483,8 x 181,7 x 146,2 cm
Masa 1.547 kg
Osovinski razmak 276 cm
Prtljažnik 550–1.490 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2008. Škoda predstavila drugu generaciju poslovne limuzine Superb

• 2010. Umjesto dizelaša sa sistemom „pumpa – dizna“ u ponudu ulazi onaj sa istom snagom i zapreminom, ali sistemom „common – rail“

• 2011. Poboljšani se motori nude uz oznaku SE Plus

• 2013. U prodajne salone stiže redizajnirana verzija. Vidljive su manje promjene na vanjskom dizajnu, dok je unutrašnjost oplemenjena boljim paketima opreme

 

 

⚠️ Obrati pažnju:

Slika1 3

Na početku prodaje modela sa DSG mjenjačima javilo se dosta (pre)skupih modela

 

Slika2.2

Brizgaljke za ubrizgavanje goriva dosta su osjetljive na loše gorivo i mehaničke nečistoće

 

Slika3.3

Zbog velikog opterećenja prednji amortizeri ne traju onoliko dugo koliko se očekuje

 

Više informacija o modelu Škoda Superb pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – MG3 Luxury 1.5 Hybrid

Hibrid koji prednost daje struji

U trenutku kada mnogi automobilski brendovi odustaju od klasičnih gradskih automobila i mijenj...