Mercedes-Benz C klasa (2007–2014)

Pravi član kraljevske klase

Mercedes-Benz C klase kodne oznake W204 u odnosu na prethodnika donosi pravu revoluciju u svim segmentima, od antikorozivne zaštite do sigurnosnih sistema preuzetih iz prestižne S klase.
18 Oktobar 2019

Pravi član kraljevske klase

Mercedes-Benz C klasa (2007–2014) 220CDI (170KS)

Mercedesova C klasa po svim kategorijama spada u srednji segment automobila. Kao takva bila je idealno vozilo za bolje stojeće pojedince, ali i firme. Za razliku od 2. generacije C klase koja je imala ozbiljnih problema sa korozijom, W204 donosi upadno bolju antikorozivnu zaštitu. Čini se da je pred korozijom konačno postavljen neprobojan zid.

Mercedes Benz C Class 2008 1280 e5e5e0df0401836c6e67ab49b62159893f

I pored toga primjetni su neki neočekivani propusti kao što su loši materijali u unutrašnjosti. Iako je Mercedes sinonim za kvalitet, praksa je pokazala da se u nekim modelima nalaze materijali, blago rečeno, lošeg kvaliteta. Na pojedinim dijelovima plastika i pojedini prekidači s vremenom izgledaju ofucano kao da je riječ o automobilu dvije, tri klase ispod. Ovo nije prvi slučaj jer na osnovu bogatog iskustva znamo da istih problema nije lišena E i SL klasa iz tih godina.

Mercedes Benz C Class 2008 1280 294352805d18b63a06018836b04306be8d

Čudno, ali istini se treba pogledati u oči. Uz već spome­nutu antikorozivnu zaštitu najveći se pomak u odnosu na 2. generaciju osjeti tokom vožnje. Za razliku od prethodnika koji nije pružao gotovo nikakav užitak u vožnji, W204 omogućava sasvim solidne vozačke užitke. Ovjes je dobar u svim segmentina, od geometrije do raskošno projektovanih komponenti. Bez ikakvih se problema može preći više od 100.000 km sa fabrički ugrađenim dijelovima. Ukoliko je automobil uvezen iz neke zemlje EU ovjes je najčešće dobro očuvan da i na našim cestama može izdržati barem još 80, 100.000 km bez velikih ulaganja.

Mercedes Benz C Class 2008 1280 67079dfa8617025ebcabb43fd75ea6d6eb

Kod modela proizvedenih 2008. i 2009. godine treba provjeriti rad automatskog i manuelnog mjenjača. Kod prvog su prisutni problemi prilikom ubacivanja u hod unazad, dok se kod drugog javljaju problemi prilikom ukapčanja prva tri stepena prenosa. Inače pouzdani dizelaši mogu praviti probleme zbog loših brizgaljki, pumpe za vodu koja blago pušta rashladnu tekućinu i lošeg natezača lanca. Problemi su bili evidentirani samo kod pojedinih serija, što otkriva da je za sve kriv dobavljač, što na kraju krajeva krajnjem kupcu uopšte nije bitno.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 220CDI (170KS)
Prosječno 8,4
Najmanje 6,2
Najviše 11,3

Prednosti

Antikorozivna zaštita, osjećaj za komandama, udobnost, generalni kvalitet, obilje sigurnosnih sistema.

Mane

Neki detalji u unutrašnjosti daleko ispod očekivanog kvaliteta, skupi servisi i rezervni dijelovi, greške na automatskim i manuelnim mjenjačima.

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 2.148 ccm
Snaga 170 KS pri 3.800 o/min
Max obrtni momenat 400 Nm pri 2.000 o/min
Najveća brzina 229 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 8,5 s
Dimenzije DxŠxV 458x1.177x144 cm
Masa 1.510 kg
Osovinski razmak 276 cm
Prtljažnik 475 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2007. Početak proizvodnje i komercijalizacije u Evropi

• 2009. Proširena ponuda motora i paketa opreme

• 2011. Kupcima se nude razni stilski i tehnički dodaci, ali uz adekvatnu nadoplatu

• 2014. Prestanak proizvodnje uz najavu nasljednika koji je donio niz konkretnih poboljšanja

 




⚠️ Obrati pažnju:

Mercedes Benz 4matic Gearbox

Do 2009. godine automatska i manuelna transmisija imale su manjih problema u radu

 

Mercedes Benz C Class 2008 1280 67079dfa8617025ebcabb43fd75ea6d6eb

Neki dijelovi u unutrašnjosti bili su ispod nivoa kvaliteta koji se očekuje od Mercedesa

 

Post Id 2175 JArCA

Od 2009. do 2011. godine na vodenoj pumpi su primijećeni gubici rashladne tečnosti

 

Više informacija o modelu Mercedes-Benz C klasa pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...