Seat Altea (2009–2015)
Praktičnost na prvom mjestu
Seat Altea se temelji na platformi koju dijeli s petom i šestom generacijom Volkswagen Golfa, što mu pruža čvrst temelj i dobru vožnju. Osim toga, Altea se ističe atraktivnim dizajnom, pružajući dobar izgled automobila, a njegova konkurentska cijena na tržištu polovnih vozila čini ga privlačnim izborom za mnoge kupce...
Seat Altea (2009–2015) 1.6 TDI (105 KS)
Mediteranski dizajn odlično se sljubljuje s njemačkom tehnikom, a nema sumnje niti zbog proizvodnje u španskom Martorellu, gdje se Altea proizvodila od 2004. godine, a doživjela je i manje osvježenje 2009. godine. Završna obrada je čvrsta i pouzdana, što potvrđuje i činjenica da je Altea prvi Seat koji je osvojio pet EuroNCAP zvjezdica za sigurnost. Što se motora tiče, toplo preporučujemo 1.6 TDI motor, koji je dobro poznat našim mehaničarima, pa nećete imati problema s održavanjem.
Ovaj motor troši oko 4,5 litara na otvorenom putu i ne više od 7 litara u gradu. Za pola litra do litar više goriva troši 2.0 TDI motor. Međutim, 2.0 TDI je stekao lošu reputaciju zbog problema s diznama, zamajcima i uljnim pumpama, pa je cijena njegove popravke ista ili niža nego kod 1.9 TDI motora. Altea sa svojim dizelskim motorom nudi dovoljno snage za dinamičnu vožnju, a istovremeno je štedljiva u potrošnji goriva. Seat Altea je dolazio s bogatom standardnom opremom koja je uključivala klima uređaj, električne podizače prozora, centralno zaključavanje i audio sistem.
Takođe, bio je opremljen sistemom za kontrolu stabilnosti i brojnim vazdušnim jastucima kako bi osigurao udobnost i sigurnost putnika. Uprkos opštoj pouzdanosti ovog automobila, postojali su poznati kvarovi koji su mogli zadati glavobolje vlasnicima. Među tim kvarovima istaknut je problem s EGR ventilom, koji bi mogao smanjiti performanse i povećati emisiju izduvnih gasova. Takođe, problemi s turbopunjačem su se javljali kod nekih primjeraka, što bi rezultiralo gubitkom snage i smanjenim performansama motora.
Kvarovi na kočnicama bili su još jedan potencijalni problem, uključujući istrošene kočione pločice ili probleme s kočionim cilindrima. Ponekad su se pojavljivali problemi s elektronikom, posebno u sistemima za podizanje stakala ili centralnim zaključavanjem. Važno je napomenuti da su ovi kvarovi bili izolovani slučajevi, ali su vlasnici trebali biti svjesni mogućih problema kako bi brzo reagovali ako se pojave.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.6 TDI (105 KS) |
Prosječno |
5,0 |
Najmanje |
4,5 |
Najviše |
6,0 |
Prednosti
Dobar odnos cijene i kvaliteta, ekonomičan 1.6 tdi agregat, Volkswagen tehnologija, prostranost
Mane
DSG mjenjač, poznate boljke dizelaša kao što su EGR i DPF, osjetljivo i ne tako jeftino vješanje
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.598 ccm |
Snaga |
105 KS pri 4.400 o/min |
Max obrtni momenat |
250 nm pri 1.500–2.500 o/min |
Najveća brzina |
183 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
12,6 s |
Dimenzije DxŠxV |
446 x 176 x 158 cm |
Masa |
1.505 kg |
Osovinski razmak |
257 cm |
Prtljažnik |
695–1.989 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2010. Seat Altea doživjela je značajnu promjenu u dizajnu i opremi
• 2013. Seat Altea uvela je nove eko-motore s ciljem smanjenja emisija CO2
• 2015. Krajem godine Seat je službeno prestao proizvoditi Seat Altea
⚠️ Obrati pažnju:
Kvarovi EGR ventila su česti kod Seat Altea-e, a mogu smanjiti performanse motora i povećati emisiju izduvnih gasova.
Problemi sa turbopunjačem su stara i poznata boljka ovih dizel motora.
Neki vozači su izvještavali o ubrzanom trošenju kočionih pločica i problemima s kočionim cilindrima.
Više informacija o modelu Seat Altea pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.