Mercedes-Benz S klasa (2006–2009)
Najkvalitetniji Mercedes svog doba
S-klasi se mora priznati vrhunska izrada i završna obrada karoserije, što je upravo ono što biste očekivali od luksuznog automobila najviše klase, ali održavanje S-klase može biti skupo za osobu sa prosječnim primanjima. Tehnički je veoma kompleksan automobil, sa vazdušnim vješanjem, obiljem sigurnosne elektronike...
Mercedes-Benz S klasa (W221) (2006–2009) 320 CDI (235 KS)
Generacija Mercedesove S-klase (W 221), koja je bila u proizvodnji od 2005. do 2013. godine, predstavlja više od običnog polovnog automobila. Tokom svog vremena, postavila je standarde visoke tehnologije, posebno u oblasti udobnosti i sigurnosti. Ako razmišljate o nabavci velike limuzine, sada je pravo vrijeme da istražite ovu "veliku zvijezdu". Prostora ima u izobilju, naročito u produženoj verziji (L), sa karoserijom koja je produžena sa standardnih 508 na 521 cm, i osovinskim razmakom povećanim sa 303 na 317 cm.
Ni nakon pređenih "par stotina hiljada" kilometara, udobna sjedišta nisu istrošena, a automatski mjenjač i sva elektronika kod funkcionišu besprijekorno ako su dobro održavani. Ovo svjedoči o kvalitetu visoke klase Mercedes vozila, ali takođe o pažnji koju su vlasnici posvetili održavanju. Paket bogate opreme uključivao je potpuno električno upravljanje svim sjedištima, "otpornu" šasiju, sistem za održavanje vozila u traci i prepoznavanje saobraćajnih znakova. Ako bismo trebali istaći nešto kod S-klase, to bi svakako bila izuzetna izrada i finalna obrada karoserije, onakva kakvu biste očekivali od vrhunskog luksuznog automobila.
Održavanje S-klase može biti skupo za osobu sa prosječnim primanjima. Tehnički je veoma kompleksan automobil, sa vazdušnim vješanjem, obiljem sigurnosne elektronike itd. Na našim oglasima dominira verzija sa dugotrajnim dizel agregatom 3.0 V6 sa 235 KS (S 320 CDI). Važno je napomenuti da većina ovih vozila ima značajnu kilometražu, obično pređenu brzim tempom na autoputevima. Zbog toga, kasnije povećanje potrošnje ulja nije rijetkost, posebno kod modela 320 CDI. Najčešći kvarovi koji su se pojavljivali na ovom modelu uključivali su probleme sa elektronikom, vazdušnim vješanjem, kočionim sistemom, sistemom za hlađenje i automatskim mjenjačem. Kao i kod većine modernih vozila, elektronski sistemi su mogli biti podložni kvarovima, uključujući probleme sa senzorima, centralnim ekranom, električnim sjedištima i drugim komponentama.
Modeli opremljeni vazdušnim vješanjem mogli su imati problema sa curenjem vazduha, što je uticalo na udobnost vožnje i stabilnost. Ponekad su vlasnici prijavljivali probleme sa kočionim sistemom, kao što su zujanje ili vibracije pri kočenju, što može biti uzrokovano istrošenim kočionim komponentama ili problemima sa sistemom ABS. Neki vlasnici su se suočavali sa problemima u sistemima za hlađenje, uključujući curenje rashladne tečnosti ili probleme sa radijatorima. Automatski mjenjači su ponekad pokazivali nepravilnosti, kao što su trzaji ili spor prenos između brzina.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 320 CDI (235 KS) |
Prosječno |
8,2 |
Najmanje |
7,5 |
Najviše |
8,6 |
Prednosti
Udobnost, ponuda prostora za putnike i prtljag, luksuzna unutrašnjost, dizajn
Mane
Skupe usluge ovlaštenih servisa, potrošnja, elektronska složenost
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
2.987 ccm |
Snaga |
235 KS pri 3.600 o/min |
Max obrtni momenat |
540 nm pri 1.600–2.800 o/min |
Najveća brzina |
250 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
7,8 s |
Dimenzije DxŠxV |
508 x 187 x 147 cm |
Masa |
1.950 kg |
Osovinski razmak |
303 cm |
Prtljažnik |
560 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2005. W221 S Klasa predstavljena u Frankfurtu na sajmu automobila
• 2009. Stiže redizajn sa nekoliko estetskih i tehnoloških poboljšanja
• 2013. Posljednja godina proizvodnje W221 modela i predstavljanje W222 modela
⚠️ Obrati pažnju:
Vozila opremljena vazdušnim vješanjem mogla su se suočiti sa problemima curenja vazduha, što je imalo uticaj na udobnost vožnje i stabilnost.
Kao što je često slučaj kod savremenih vozila, elektronski sistemi su podložni mogućim kvarovima. Ovo obuhvata probleme sa senzorima, centralnim ekranom, električnim sjedištima i drugim komponentama.
Ponekad su vlasnici izvještavali o problemima sa kočionim sistemom, kao što su zujanje ili vibracije pri kočenju. Ovi problemi su mogli biti posljedica istrošenih kočionih komponenti ili problema sa sistemom ABS.
Više informacija o modelu Mercedes-Benz S Klasa pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.