Mitsubishi Outlander (2007–2012)

Miljenik žestokih momaka

Kao nekada redovan učesnik relija Paris-Dakar, Mitsubishi bez sumnje zna da napravi dobar 4x4 terenac. Outlander je danas veoma popularan, jer nudi kombinaciju komfornog i praktičnog enterijera, te uzornog 4x4 pogona...
05 Juni 2021

Miljenik žestokih momaka

Mitsubishi Outlander (2007–2012) 2.0 DI-D (140 KS)

Početkom ovog milenijuma Mitsubishi je predstavio svoj SUV model Outlander i odmah privukao veliku pažnju na tržištu. Već 2005. godine izlazi druga generacija koja je otklonila sve mane prethodnika i postala putnički orijentisan „terenac“ sa dobrim off-road karakteristikama. U kabini, instrument tabla je izrađena u američkom konceptu, sa većinom komandi u vidnom krugu vozača i sve je uglavnom nadohvat ruke. Unutrašnjost je bogata opremom, a najskuplje varijante imaju čak i satelitsku navigaciju sa hard diskom za podatake i snažni audio sistem sa devet zvučnika.

Mitsubishi Outlander 2007 1600 2a

Prtljažni prostor ima 541 litar zapremine, a svojim inteligentnim rješenjem sklapanja zadnje klupe se povećava na čak 1.691 l. Sistem pogona je veoma jednostavan. Jednim pritiskom na dugme može se odabrati pogon na prednje, zadnje ili na sva četiri točka. Na cesti se Outlander ponaša sasvim pristojno, ali o većim brzinama ili nekoj sportskoj vožnji nema ni govora, jer je ipak riječ o robusnom terencu namijenjenom udobnom transportu pet odnosno sedam osoba, ako se koristi i pomoćni treći red sjedišta. Manevrisanje po gradu olakšava dobra preglednost i mnoštvo senzora i sistema asistencije u vožnji.

Mitsubishi Outlander 2007 1600 1f

Pogonsku jedinicu sačinjava 2,2-litarski turbodizel agregat koji isporučuje 140 KS. On je konstrukcijski porijeklom iz PSA grupacije. Pruža sasvim zadovoljavajuće performanse i vozne karakteristike za udobnu i sigurnu vožnju na svim terenima, ali od njega ne treba očekivati neku veliku startnost i eksplozivnost. Kao i svi dizelaši PSA grupe zahtijeva redovnu izmjenu motornog ulja i filtera kako bi se izbjegli problemi sa podmazivanjem i veliki kvarovi. Dizel lošeg kvaliteta i česta gradska vožnja „ubijaju“ EGR ventil i DPF filter, što treba obavezno prekontrolisati.

MitsuOutlanderkvaroviesrfw (3)

Vješanje je dosta robustno i prilično izdržljivo, ali preporuka je prekontrolisati zadnju osovinu, koja zbog svoje konstrukcije može da pretrpi oštećenja od kamenja i blata prilikom off-road vožnje. Primjerke sa automatskom transmisijom treba izbjegavati ukoliko niste sigurni u servisnu istoriju vozila, jer su zabilježeni problemi sa istim zbog neadekvatnog održavanja. Manuelni mjenjač treba obavezno prekontrolisati prilikom kupovine, jer ukoliko je kvačilo istrošeno zamjena je veoma skupa, pa i tu činjenicu treba uzeti u obzir kod formiranja cijene. Mitsubishi Outlander važi za veoma pouzdano, kvalitetno i robusno vozilo, a sve to se reflektuje visokom cijenom na tržištu polovnjaka kao i prilično skupim održavanjem, tako da prije kupovine treba pametno „odvagati“...

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.0 DI-D (140 KS)
Prosječno 7,7
Najmanje 6,1
Najviše 8,7

Prednosti

Izgled, oprema, udobnost, komfor, kvalitet izrade, vozne karakteristike, prtljažni prostor, pouzdanost

Mane

DPF filter, EGR ventil, set kvačila, plastika kontrolne table, zadnji ovjes, problematičan automatski mjenjač, visoka cijena vozila i održavanja

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.968 ccm
Snaga 140 KS pri 4.000 o/min
Max obrtni momenat 310 Nm pri 1.750 o/min
Najveća brzina 200 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 9,9 s
Dimenzije DxŠxV 464.0 x 180.0 x 172.0 cm
Masa 1.665 kg
Osovinski razmak 267 cm
Prtljažnik 541 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

• 2001. Predstavljena je prva generacija koja je u Japanu nosila naziv Airtrek
• 2006. Izašla je druga generacija Mitsubishi Outlandera
• 2010. Duga generacija Outlandera je redizajnirana
• 2012. Premijerno je u Ženevi prikazana treća generacija Outlandera


⚠️ Obrati pažnju:

MitsuOutlanderkvaroviesrfw (1)

Od lošeg dizel goriva i česte gradske vožnje dolazi do zaprljanja i oštećenja EGR ventila.

 

MitsuOutlanderkvaroviesrfw (2)

Komponente zadnjeg ovjesa pri off-road vožnji mogu da budu oštećene kamenjem i blatom.

 

MitsuOutlanderkvaroviesrfw (3)

Plastika od koje je izrađena kontrolna tabla je tvrda i djeluje pomalo jeftino za ovaj segment vozila.

 

Više informacija o modelu Mitsubishi Outlander pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...