Mazda CX-3 (2015–2021)

I dalje privlačan i tradicionalno pouzdan

Mazda se 2015. godine pridružila tržištu malih krosovera s modelom CX-3. No, za razliku od konkurencije, CX-3 je pozicioniran kao premium opcija s raskošnom unutrašnjošću...
03 Mart 2023

I dalje privlačan i tradicionalno pouzdan

Mazda CX-3 (2015–2021) 1.5 dizel (105 KS)

Mazda CX-3, kao gradski SUV, nije baš čest izbor među kupcima, ali privlači poklonike hedonističkih kriterijuma poput lijepog dizajna, sportski čvrstog držanja ceste te visokih japanskih standarda proizvodnje. Čak i kao polovni automobil, CX-3 zadržava svoj estetski privlačan izgled i kvalitet izrade. Međutim, CX-3 postavljen na malu platformu ne nudi najbolju prostranost na zadnjim sjedištima, a preglednost unazad takođe nije najbolja. Ove mane mogu biti posebno važne za porodične kupce, no ostatak vozila nudi vrlo dobru opremu i sportsko iskustvo vožnje. Dosadašnji vlasnici Mazda CX-3 uglavnom nemaju nikakvih zamjerki na minimalistički dizajnerski pristup i očigledan kvalitet izrade s blagim premijum osjećajem.

Mazda CX 3 2016 1600 7b

Materijali su ugodni na dodir, a izrada je čvrsta i ima poznate detalje većih modela brenda.   Kupci novih primjeraka su uglavnom bili finansijski dobrostojeći s rafiniranim prohtjevima te su birali visoke pakete opreme, uglavnom iz serije Revolution. Iako prevladavaju pozitivna iskustva, katkad se može čuti tihi prigovor na koncept rada multimedije, sjedišta koja na dužim putovanjima mogu biti zamorna, te zvučnu izolaciju koja bi mogla biti bolja. Kada je riječ o pouzdanosti podvozja i pogonskog sistema, Mazda CX-3 stoji odlično u servisnim statistikama. To znači da je jedan od modela s najmanjim brojem kvarova ili neispravnosti, a rijetki su slučajevi da se neki vlasnik našao ostavljen „na cesti“.

Mazda CX 3 2016 800 06

Podvozje i vješanje su izdržljivi i otporni, a time udobnost nije značajno žrtvovana, čak i uprkos niskoprofilnim gumama i osovinskom razmaku. Mazda se nije pridružila trendu downsizinga malih turbomotora, već i dalje koristi klasične atmosferske 2.0 benzince. Ovi motori su uglađeni, nude korektne performanse i umjerenu potrošnju i veoma su iznimno pouzdani, što je najvažnije za kupce polovnih vozila. To vrijedi i za dizelaša od 1,5 litara, koji je u sklopu redizajna zamijenjen kapacitetnijim 1,8 motorom.

Mazda CX 3 2016 1600 9e

Jedna specifična karakteristika ovog dizelaša je potreba za redovnom kontrolom i zamjenom remena alternatora svakih 120.000 kilometara kako bi se izbjeglo pucanje remena, što treba uzeti u obzir prilikom kupovine. Također je preporučljivo pratiti stanje filtera goriva, turbine i podloški dizni, koje mogu biti osjetljive na loš kvalitet goriva. Osim toga, važno je provjeriti stanje ovjesa, jer su dijelovi za ovaj model skupi i često se moraju zamijeniti originalnim dijelovima, jer nema puno zamjenskih dijelova na tržištu.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.5 Skyactiv-D (105 KS)
Prosječno 4,1
Najmanje 3,7
Najviše 4,4

 

Prednosti

Ugodan i dobar za vožnju, dobar kvalitet unutrašnje obrade, dobar dizajn, štedljivi motori

Mane

Tijesan pozadi, mali prtljažni prostor, stalni problem sa kondenzatorima i isparivačima klima uređaja

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.499 ccm
Snaga 105 KS
Max obrtni momenat 270 Nm pri 1.600 o/min
Najveća brzina 177 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 10,1 s
Dimenzije DxŠxV 427 x 176 x 153 cm
Masa 1.200 kg
Osovinski razmak 246 cm
Prtljažnik 350 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2014. Mazda CX-3 otkrivena krajem godine, na salonu u Los Angelesu

• 2015. početak prodaje s benzinskim motorom 2.0 (120 i 150 KS)

• 2018. napravljen lagani redizajn kojeg prate tehnološka poboljšanja i naprednija oprema

• 2020. upravo predstavljen lagani update, s decentim dizajnerskim korekcijama i uvedenim isključivanjem dva cilindra benzinca 2.0 (121 KS), u fazi mirne vožnje




⚠️ Obrati pažnju:

Mazdacx3dizne1

Dizne najčešće stradaju zbog lošeg kvaliteta goriva, a osim njih treba provjeriti i podloške

 

Mazdacx3vjesanje2

Prilikom kupovine pregledati vješanje i utvrditi stanje svih njegovih skupocjenih komponenti

 

Mazdacx3koza3

Dizne najčešće stradaju zbog lošeg kvaliteta goriva, a osim njih treba provjeriti i podloške

 

Više informacija o modelu Mazda CX3 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

    

    

   

 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...