Nissan Juke (2010–2019)
Futuristički izgled glavni adut
Dizajn mu je jedan je od najizazovnijih u svijetu polovnjaka, no Juke se dosad pokazao i natprosječnim stepenom pouzdanosti, dobrom izradom i trajnim materijalima i motorima...
Nissan Juke (2010–2019) 1.6 (117 KS)
Prva generacija Nissanovog modela Juke je svojim futurističkim dizajnom, visoko postavljenim svjetlosnim grupama i pomalo „nabildanim“ izgledom privukla veliku pažnju javnosti, i to traje i do danas, 12 godina nakon predstavljanja. Juke je dakle, tip automobila koji se ne kupuje zbog dobre prostranosti ili velike praktičnosti, već upravo zbog neobičnog i hrabrog dizajna. Kompromisi na koje treba računati su dakle, nužni. Preglednost kroz relativno male prozorske površine je ograničena, prostor na zadnjem sjedištu je oskudan i vizuelno zatvoreniji nego kod većine automobila ove veličine, a manji je i prtljažnik.
Prtljažni prostor je veoma malen i njegova zapremina iznosi 251 litar, koji se preklapanjem naslona zadnje klupe povećavaju na ukupnih 830 litara. Kokpit je zanimljivo i privlačno dizajniran, ali se kontrolna tabla ne može pohvaliti visokim kvalitetom zbog tvrde plastike od koje je izrađena. Na njoj se mogu vidjeti tragovi eksploatacije, a naročito na centralnoj konzoli sa lakiranim finišem koja se lako grebe i ljušti nakon nekog vremena. Juke-ove vrline su izdašna standardna opreme i vozačka pozicija. Ne samo da vam omogućava da se osjećate kao da upravljate SOV-om, već olakšava vidljivost naprijed i ulazak i izlazak iz automobila.
Postoji izbor između samo dva motora – 1,6-litarski benzinac sa 117 KS i 1,5-litarski dCi dizel sa 110 KS. Motor od 117 KS je dovoljno snažan za ovu karoseriju, pa je i Juke 1.6 dovoljno brz – može da pojuri 170 km/h. Nissanov benzinac od 1,6 litara je provjeren, pouzdan, vrlo kvalitetan i pritom ne i pretjerano žedan. U uslovima gradske vožnje troši oko 7,9 litara. Nezavisni ocjenjivači sigurnosti, Euro NCAP, dodijelili su automobilu punih pet zvjezdica, međutim to je bilo 2011. godine, prije nego što su uvedeni stroži testovi. Ono što zapravo komplikuje održavanje ovog automobila je nedostatak rezervnih dijelova, a i kada ih ima skupi su. Pojedini vlasnici su prijavljivali manje probleme sa elektronikom i radom infotainment sistema, koji su većinom jednostavno rješavani softverskom nadogradnjom.
Primijećena je pojava korozije na zadnjim kočionim diskovima kod pojedinih primjeraka, a nije na odmet prekontrolisati i kompletno stanje komponenti vješanja. Na primjercima sa pređenom velikom kilometražom može doći do curenja ulja na dihtunzima motora i transmisije, što se može utvrditi detaljnim pregledom u servisu. Juke ne skriva svoje prednosti, niti svoje mane, kod njega je sve transparentno. Nissanovi inženjeri i stilisti nisu pravili kompromise sa ovim modelom. Juke cilja na posebnu grupu vozača, na kupce koji, prije svega, cijene originalnost, modernu tehniku i odličan kvalitet.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.6 (117 KS) |
Prosječno |
7,9 |
Najmanje |
7,4 |
Najviše |
8,4 |
Prednosti
Atraktivan i neobičan izgled, pristojna vrijednosti za novac, pouzdani motori, kompaktan i koristan u gradu, velika lista standardne opreme, stabilan prilikom dinamičije vožnje
Mane
Skučen prostor, pomalo lijen benzinski agregat, veliki broj kvarova na automatskom mjenjaču, plastike nižeg kvaliteta u enterijeru, najmanji prtljažnik u klasi, zaštita od korozije
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Benzin |
Zapremina |
1.598 ccm |
Snaga |
117 KS |
Max obrtni momenat |
158 Nm pri 4000 o/min |
Najveća brzina |
170 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
11,5 s |
Dimenzije DxŠxV |
413 x 176 x 157 cm |
Masa |
1.213 kg |
Osovinski razmak |
253 cm |
Prtljažnik |
251 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2010. Na sajmu automobila u Ženevi debitovala je prva generacija Nissana Juke
• 2013. Juke je dobio performantnu verziju NISMO
• 2014. Nissan Juke je pretrpio redizajn
• 2019. Predstavljena je druga generacija Nissana Juke
⚠️ Obrati pažnju:
Na primjercima sa pređenom velikom kilometražom može doći do curenja ulja na dihtunzima motora i transmisije
Centralna konzola sa sjajnim finišem je sklona oštećenjima i guljenju boje
Na pojedinim primjercima je primijećena pojava korozije na zadnjim kočionim diskovima
Više informacija o modelu Peugeot 308 pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.