Renault Talisman (2015–2020)

Francuska alternativa Passatu

Prostran i komforan francuski automobil koji je često koristio vozačima koji prelaze hiljade kilometara i kao poslovni automobil za putovanja na Balkanu nije dobio trku protiv Passata…
15 Februar 2024

Francuska alternativa Passatu

Renault Talisman (2015–2020) 1.5 dCi (110 KS)

Talisman se ističe kao jedna od najlepših limuzina u srednjoj klasi, s čim se većina ljudi slaže. Lansiran jeseni 2015. kao nasljednik Latitudea, Talisman je započeo prodaju početkom ljeta 2016. i i dalje zrači svježinom kao da je tek stigao na tržište. Njegove elegantne linije, bilo da se radi o limuzini ili karavanu, predstavljaju snažan privlačni faktor koji privlači potencijalne kupce. Međutim, uprkos njegovoj estetici, Talisman je stekao reputaciju automobila s određenim poteškoćama u pouzdanosti. Glavni krivac za to su elektronski problemi, a broj pritužbi na tu temu bio je iznad prosjeka.

Renault Talisman 2016 1600 44

Iako se radi o manjim problemima koji ne ostavljaju vlasnike na putu, u ovoj klasi čak i sitnice mogu izazvati nezadovoljstvo među vlasnicima. Nakon nekoliko godina i veće kilometraže, primjetno je da plastika u unutrašnjosti, posebno oko mjenjača i  ekrana, može izgledati jeftinije i postati manje homogena, ponekad izazivajući neželjene zvukove. Prvobitne nepravilnosti u proizvodnji su se najviše pojavljivale u ranim godinama proizvodnje, dok su kasniji modeli, iako skuplji, znatno poboljšani u tom pogledu. Važno je napomenuti da se ponekad problemi i neprijatnosti mogu preuveličati, a većina vlasnika svojih vozila nema nikakve brige ili pritužbe. Pri kupovini polovnog Talismana, detaljan pregled svih električnih i elektroničkih komponenti je neophodan.

Renault Talisman 2016 1280 05

Talisman je udobna limuzina ili karavan s ugodnim vozačkim okruženjem. Praktičan je i udoban, često korišćen i kao poslovno vozilo za putovanja. Česti su izbor dizelski motori 1.5 dCi i 1.6 dCi. Najčešće kritike Renaulta Talismana odnose se na upotrebu ponegdje jeftine plastike i iznadprosječno mušičave elektronike, što je posebno primjetno u primjercima starijeg datuma. Što se tiče pogonske dizelske jedinice, Talisman se ističe pravilnom mjerom, a obrtni moment od 260 Nm pri niskim 1.750 o/min pruža odlična međuubrzanja bez potrebe za pretjeranim posezanjem za inače preciznom ručicom mjenjača. Common-rail dizel pokazao se pouzdanim, bez problema s ubrizgavanjem goriva, pružajući miran rad i snažnu vučnu silu.

Renault Talisman 2016 1600 54

Ovaj motor je kvalitetno ugrađen i u modele premium proizvođača poput Mercedesa i Infinitija. Međutim, vlasnici su izvijestili o nekoliko mana, uključujući probleme s vlagom u prednjim vratima koji mogu rezultirati otkazivanjem elektronike podizača prozora. Takođe, vozači često prijavljuju probleme s EGR (Exhaust Gas Recirculation) ventilom, koji može postati začepljen čađu, dovodeći do gubitka snage, povećane emisije i smanjene efikasnosti goriva. Dodatno, neki vozači su iskusili probleme s mjenjačem, uključujući poteškoće u promjeni brzina, buku ili neujednačen rad mjenjača, što može zahtijevati servisiranje ili zamjenu određenih dijelova mjenjača.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.5 dCi (110 KS)
Prosječno 4,7
Najmanje 4,2
Najviše 6,0

Prednosti

Odlična udobnost i rijetki kvarovi vješanja, štedljivi dizelski motori, vrhunska sigurnost putnika u slučaju udesa

Mane

Povremeno otkazivanje navigacionog sistema i nepreciznost digitalnog brzinomjera, EGR, nepopularnost na tržištu polovnjaka, mušičava elektronika

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.461 ccm
Snaga 110 KS pri 4.000 o/min
Max obrtni momenat 260 Nm pri 1.750 o/min
Najveća brzina 185 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 12,2 s
Dimenzije DxŠxV 486 x 187 x 146 cm
Masa 1.215 kg
Osovinski razmak 280 cm
Prtljažnik 572-1681 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2015. predstavljen na sajmu u Frankfurtu kao limuzina i karavanski Grandtour.

• 2018. uvode se dizelski motori 1.7 dCi (150 KS) i 2.0 dCi (160 i 200 KS), kao i benzinski 1.8 TCe (225 KS).

• 2020. prolazi kroz manji redizajn i tehnološku nadogradnju




⚠️ Obrati pažnju:

1. egr ventil folter (2)   Copy

Vlasnici Renault Talismana s motorom 1.5 dCi često prijavljuju probleme s EGR (Exhaust Gas Recirculation) ventilom.

 

2222 222   Copy

Često se susreće s različitim električnim problemima, uključujući probleme s centralnim zaključavanjem, električnim prozorima i drugim elektronskim sistemima.

 

333   Copy

Moguće su poteškoće u promjeni brzina, buka ili neujednačen rad mjenjača. Ovi problemi mogu zahtijevati servisiranje ili zamjenu određenih dijelova mjenjača.

 

Više informacija o modelu Renault Talisman pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...