Tuning - Lorinser Mercedes-Benz S70 V12 Bi-Turbo

Bolid u tijelu limuzine

Od veoma luksuzne produžene verzije serijske Mercedes S klase njemački tuner napravio je brutalno snažnu limuzinu, od čijih performansi zastaje dah…
25 Decembar 2012

Bolid u tijelu limuzine

Njemački tuner Lorinser Mercedesove automobile prerađuje još od 1981. godine... Mada je svaka od njegovih prerada posebna i zanimljiva na svoj način, ovaj put donosimo jednu od najaktuelnijih.

 

Naime, gospodi dubokog džepa i istančanog ukusa Lorinser je ponudio ekskluzivan tuning paket koji Mercedes-Benz S600 L pretvara u optički jedinstven automobil, sa veoma moćnim pogonom i enterijerom dostojnim kraljevske porodice. Da nije riječ tek samo o pukom “elektronskom” peglanju ionako dobrih fabričkih performansi, jasno je već pri pogledu na spisak modifikacija koje su napravljene na pogonskom sistemu raskošne limuzine. Snaga V12 motora povećana je sa serijskih 517 na nevjerovatnih 805 KS, dok je obrtni moment sa “kamionskih” 830 porastao na “tenkovskih” 1.270 Nm. Primjera radi najsnažnija AMG verzija S klase razvija 630 KS i 1.000 Nm, te ubrzava od 0 do 100 km/h za 4,4 sekunde. Da je raspoloživa snaga Lorinserove verzije iskoristiva na cesti najbolje svjedoči podatak da je maksimalni obrtni moment dostupan u rasponu od 1.900 do 4.200 obrtaja.

 

Dodatnih 288 KS iz 5,5-litarskog agregata dobijeno je ugradnjom novog seta dvostrukih turbina sa ojačanim bregastim osovinama i potpuno novom upravljačkom elektronikom. Da bi se motor sačuvao od pregrijavanja potpuno je modifikovan i sistem hlađenja, ali i izduvni sistem, koji je dobio poseban katalizator. Podsjećamo da je kod serijskog S 600L maksimalna brzina ograničena na 250 km/h. Kod Lorinserovog limit je podignut na 300 km/h, s tim da se po zahtjevu kupca ograničenje brzine može pomjeriti do maksimalnih 330 km/h, iznad kojih njemački tuner nije spreman garantovati bezbjednost. Da bi vješanje automobila izdržalo ekstremne brzinske napore, zadnja osovina je ojačana i prilagođena velikom pogonskom potencijalu. Postizanje vrtoglavih maksimalnih brzina omogućila je i bolja aerodinamika, mada Lorinser ne navodi koliko je njihov rezultat bolji od fabričkog. Automobil je dobio novi prednji i zadnji branik, set spojlera na poklopcu prtljažnika i na krovu, te izbočenije blatobrane. Karoserija automobila obojena je u dvobojnu crno zlatnu kombinaciju, a dodat je i niz atraktivnih detalja poput LED diodama osvijetljenih pragova, prtljažnika i motornog prostora, te nekoliko stilizovanih Lorinser amblema. Dizajn masivnih petokrakih 20-inčnih aluminijumskih naplataka takođe potpisuje Lorinser, a na njih su montirani Yokohama 275/35-ZR20 Advan-Sport pneumatici. Cijena jedne ovakve prerade nije precizno definisana i utvrđuje se u dogovoru sa kupcem, ali je jasno da je višestruko veća od 178.800 eura, koliko košta serijski S 600 L. 

 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...