U Berlinu
Zvanično predstavljen Golf 7
Kako je i najavljeno, Volkswagen je prije zvaničnog predstavljanja nove generacije Golfa na Salonu automobila u Parizu, isti predstavio Njemačkoj javnosti na prezentaciji u Berlinu
Nakon mnogobrojnih i višemjsečnih nagađanja i špekulacija kako će izgledati najpopularniji kompakt svih vremena, Volkswagen je konačno pokazao sedmu generaciju Golfa. Novi Golf ulazi u 36 godina dugu historiju ovog modela koji je u tom periodu prodat u 29 miliona primjeraka. Sudeći prema fotografijama, jasno je da je Volkswagen ostao dosljedan svojoj filozofiji prema kojoj ne mjenja previše ono što je uspješno. Potvrdio je to i glavni „krivac“ za dizajn ovog automobila, legendarni Walter Da Silva, koji je komentarišući izgled „Sedmice“ rekao kako je glavni ključ za uspjeh Golfa ustvari njegova dosljednost, bez previše eksperimentisanja.
U odnosu na šestu generaciju, novi Golf ima mekše linije a bit će prepoznatljiv po malom staklu ispred prednjih retrovizora, što „šestica“ nema. Golf 7 je izgrađen na novoj Volkswagenovoj MQB platformi, na kojoj su već predstavljeni Audi A3 i Seat Leon. No, i pored nove platforme Golf 7 nosi prepoznatljivi DNK prethodnih modela. Golf MK7 je dug 4.255 mm, širok 1.799 mm i visok 1.452 mm. No, bez obzira ne veće dimenzije i više prostora zahvaljujući primjeni čvršćeg čelika on je lakši za 100 kg i teži svega 1.050 kg. Osim većih dimenzija novi Golf u odnosu na aktuelni ima drugačije pozicionirane osovine, što je doprinijelo smanjenju koeficijenta otpora koji sada iznosi 0,27 Cd. Treba spomenuti i činjenicu da novi Golf ima veći međuosovinski razmak koji donosi više prostora u unutrašnjosti i to 15 mm više za putnike na stražnjoj klupi, a tu je sada i više mjesta za ramena (31 mm sprijeda i 30 mm straga), te 30 litara veći prtljažnik koji sada ima ukupno 380 l.
Značajnih promjena nema ni u unutrašnjosti, osim na centralnom grebenu koji je sada više okrenut ka vozaču, a na sebi će imati veliki 5.8-inčni displej koji će biti dio standardne opreme u nekim europskim zemljama. Displej će prikazivati podatke sa board kompijutera, multimedije te navigaciju, a novina je i elektronska parking kočnica sa „auto-hold“ funkcijom. Osim toga, prvi put u jednom Volkswagenu, opcionalno je dostupan držač za telefon ispod srednjeg naslona za ruku. Nova generacija Golfa opremljena je i sigurnosnim sistemom koji u slučaju opasnosti od sudara automatski koči automobil kako bi izbjegao ili smanjio posljedice sudara. Uz njega ide i sistem zatezanja sigurnosnih pojaseva te sistem koji zatvara prozore i krovni otvor kako bi osigurao da će zračni jastuci tokom udara raditi optimalno. Osim toga tu su i adaptivni tempomat i Front Assist koji može automatski zaustaviti vozilo sve do brzine od 150 km/h. Uz njih tu su i CEB koji funkcioniše do brzine od 30 km/h te pomoć pri parkiranju koji će bez problema uparkirati Golf na parkirno mjesto dužine 4.340 mm.
Kada je u pitanju motorizacija, Golf sedam će se nuditi sa dva benzinca i dva dizela. Štedljiviji benzinac je 1.2-litarski TSI sa 85 KS i potrošnjom od 4,9 litara, dok je drugi benzinac 1.4-litarski TSI sa 140 KS opremljen sistemom za deaktivaciju cilindra. Od dizelaša tu su 1.6-litarski sa 105 KS i 2.0-litarski sa 150 KS koji ima deklarisanu potrošnju od 4,1 l na 100 km. Najštedljivija varijanta Golfa 7 je Blumotion sa potrošnjom od 3,2 litre i emisijom Co2 od samo 85g/km. Spomenuti agregati bit će upareni sa šestostepenom manuelnom transmisijom ili sedmostepenim i šestostepenim DSG mjenjačem. Iz Volkswagena su potvrdili da će se Golf 7 naći i trovratnoj, karavanskoj, monovolumenskoj, GTR i R izvedbi.