Audi A6 Allroad Quattro (2011–2018)

Uspješno ukrštanje karavana i terenca

A6 Allroad Quattro je luksuzno i praktično vozilo sa ozbiljnim terenskim karakteristikama koje može da ponudi mnogo kupcima spremnim da plate visoke troškove održavanja...
05 Maj 2021

Uspješno ukrštanje karavana i terenca

Audi A6 Allroad Quattro (2011–2018) 3.0 TDI (218 KS)

Allroad verzija četvrte generaije Audija A6 je predstavljena 2012. godine na sajmu automobila u Ženevi zajedno sa modelom RS4 Avant. Iako je napravljen na osnovu karavanske verzije A6, razvijeno je više od 1.100 jedinstvenih dijelova, koji su ga jasno razdvajali od standardnog modela. Zaštitne plastike na donjem kraju vozila i lukovima blatobrana naglašavaju terenski karakter, koji je uparen sa elegantnom linijom karavana. Unutrašnjost nije pretrpjela veće promjene u odnosu na standardni model, što je dobra stvar, jer je odlikuju visok nivo izrade i odličan kvalitet materijala mekih na dodir. 

Audi A6 Allroad Quattro 2013 1600 0f

Isti su relativno otporni na habanje, a slabe tačke predstavlja plastika na centralnoj konzoli i oko ručice mjenjača. Široka sjedišta pružaju vrhunsku udobnost, a zahvaljujući obliku kabine, prostora za glavu i noge ima dovoljno za putnike u oba reda sjedišta. Kapacitet prtljažnika iznosi 565 l, dok se preklapanjem zadnje klupe oslobađa maksimalnih 1.680 l. Antikorozivna zaštita Audijevih modela je na visokom nivou i potencijalni kupci ne bi trebalo da imaju većih problema, osim u slučaju ranijih oštećenja na vozilu. Snažni 3.0-litarski V6 TDI agregat dobro je poznat i u raznim varijantama pokreće mnoge gabaritnije modele unutar VW grupacije.

Audi A6 Allroad Quattro 2013 1600 06

 Uparen sa sedmostepenim S-Tronic automatskim mjenjačem i Quattro pogonom na sve točkove dobro se nosi sa gotovo dvije tone teškim automobilom, te obezbjeđuje uzorne performanse i voznu dinamiku. Novije generacije motora su pouzdanije od prethodnih, i pokazale su se dosta dobro ukoliko se pravilno i redovno održavaju, što može biti veoma skupo. Najviše problema zadaju DPF filter i EGR ventili, koji se začepe usljed česte gradske vožnje ili lošeg kvaliteta goriva, što može imati za posljedicu skuplje kvarove poput onih sa turbinom. Probleme može praviti i set kvačila sa plivajućim zamajcem čija zamjena nije nimalo jeftina.

Audi A6 Allroad Quattro 2013 1600 30

 Nije bilo ozbiljnijih opoziva, ali se više vlasnika žalilo na curenje vode u kabinu sa opcionog panoramskog krova. Veliki 19 i 20-inčni naplaci izgledaju atraktivno, ali su cijena ljepote lošija udobnost u vožnji i izuzetno skupi pneumatici, koji su skloniji oštećenjima, zbog črga se preporučuju manje dimenzije. Iako A6 Allroad nije klasični terenac, vrlo dobro se snalazi van ceste zahvaljujući serijski dostupnom podesivom vazdušnom ogibljenju, koje omogućava podizanje klirensa od 142 do 208 mm. Uprkos tome većina primjeraka gotovo nikad nije vožena mimo asfalta, pa je glavna korist tih sposobnosti bila eksploatacija pri zimskim uslovima.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 3.0 TDI (218 KS)
Prosječno 8,5
Najmanje 6,8
Najviše 9,1

Prednosti

Udobnost, kvalitet izrade, praktičnost, prostranost, kapacitet prtljažnika, terenske performanse, pouzdanost, upravljivost

Mane

Visoka cijena održavanja, EGR ventil, DPF filter, set kvačila, panoramski krov

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 2.967 ccm
Snaga 218 KS pri 3.250 o/min 
Max obrtni momenat 500 Nm pri 1.250 o/min 
Najveća brzina 227 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 7,3 s
Dimenzije DxŠxV 494 x 189 x 150 cm
Masa 1.965 kg
Osovinski razmak 290 cm
Prtljažnik 565 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

• 2011. Audi A6 Allroad Quattro predstavljen na sajmu automobila u Ženevi.
• 2014. Debituje restilizovana verzija modela sa modernijim dizajnom i osvježenom paletom agregata.
• 2015. U ponudu uveden sportski paket opreme sa full LED svjetlosnim grupama.
• 2018. Prestanak proizvodnje modela i predstavljanje pete generacije Audija A6 Allroad.

 

⚠️ Obrati pažnju:

AUDIALLROADQUATROKVAROVI (1)

Prilikom kupovine se preporučuje pregled stanja seta kvačila čija je zamjena prilično skupa.

 

AUDIALLROADQUATROKVAROVI (2)

Aluminijumski naplaci većeg prečnika izgledaju atraktivno, ali smanjuju udobnost, a i oštećenja su česta.

 

AUDIALLROADQUATROKVAROVI (3)

Kod pojedinih primjeraka sa opcionim panoramskim krovom je primijećeno curenje vode u kabinu.

 

Više informacija o modelu Audi A6 Allroad Quattro pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...