Volkswagenova tehnologija odlikovana nagradom

TSI tehnologija postaje serijski pobjednik

Renomirano odličje po deveti je puta pripalo TSI motoru s dvostrukim punjenjem kompanije Volkswagen…
01 Juli 2014

TSI tehnologija postaje serijski pobjednik

Volkswagenova TSI tehnologija ponovno je odlikovana nagradom "International Engine of the Year Award": 1,4-litarski TSI Twincharger, koji pobjedu osvaja već deveti put za redom u kategoriji od 1,0-litarskog do 1,4-litarskog obujma time postaje najuspješniji agregat u povijesti međunarodnih natjecanja u tehnologiji motora.

 

TSI oznaka već nekoliko godina označava inteligentni downsizing kuće Volkswagen. Tako TSI motori usprkos svom znatno manjem obujmu razvijaju snagu koju su donedavno mogli ponuditi samo motori puno većeg obujma. TSI pogon trenutno postoji u različitim razredima obujma i snage između 66 kW / 90 KS i 221 kW / 300 KS.

 

Prvi TSI motor je 2006. godine bio ponovno nagrađeni Twincharger, koji je zahvaljujući turbopunjaču na ispušne plinove i mehaničkom kompresoru posebno snažan i štedljiv. TSI Twincharger s dvostrukim punjenjem dostupan je u različitim kategorijama snage od 103 kW / 140 KS do 125 kW / 170 KS te je i dalje u ponudi za mnoštvo modela - Beetle, Jetta, Eos, Golf Cabriolet, Touran, Tiguan, Passat, Sharan. No downsizing još nije završen: najmlađi izdanak TSI obitelji je 1,0-litarska izvedba sa 66 kW / 90 KS u novom Polu TSI BlueMotion. Taj prvi 1,0-litarski motor s 3 cilindra i direktnim turbo ubrizgavanjem debitirat će u drugoj polovici godine, a troši samo 4,1 l/100 km te tako postiže vrijednosti emisije CO2 od 94 g/km.

 

Prethodnik s identičnih 90 KS trošio je 4,9 l/100 km (analogno tome 113 g/km CO2). Uz to Volkswagen od prošle godine s aktivnim menadžmentom cilindara (ACT) nudi tehnologiju koja privremenim isključivanjem drugog i trećeg cilindra omogućuje dodatnu uštedu goriva. Nagrada za 1.4 TSI uručena je ove srijede u Stuttgartu Carstenu Helbingu, voditelju aplikacije EA888 i alternativnih goriva na području razvoja benzinskih motora tvrtke Volkswagen.

 

"Naši uspješni TSI motori već godinama dokazuju da kombinacijom smanjenja obujma, direktnog ubrizgavanja i inteligentnog punjenja nude najbolju voznu dinamiku uz istovremeno niske vrijednosti emisije i potrošnje", objasnio je Helbing na dodjeli nagrada.

 

"International Engine of the Year Award" je natjecanje koje se od 1999. godine održava na godišnjoj razini, a na kojem više od 80 novinara s područja automobilske industrije nagrađuje najbolje motore u različitim kategorijama. U ocjenu preko posebnog sustava bodovanja između ostaloga ulaze i osobno iskustvo u vožnji, ekonomičnost potrošnje goriva, razina buke i razvoj snage. 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...