Chevrolet Captiva (2007-2012)
SUV, sa sportskim tijelom
Prije nego što se pojavila na tržištu, Captiva se našla na udaru ekologa, jer je emisija štetnih gasova kod dizelskih motora premašivala zakonski propisane granice
Chevrolet Captiva (2007-2012) 2.0 CDTI (150 KS)
Osvojivši pet zvjezdica na Euro NCAP testu sigurnosti 2011. godine, Captiva je postala peti Chevroletov model u dvije godine sa takvim rezultatom. Podjednako dobre ocjene je dobila i za sigurnost pješaka i za sigurnost putnika. Captiva nudi pogon na prednje točkove kao i 4x4 pogon, što zadovoljava oba segmenta kupaca. Prenos dolazi u dvije verzije; sa šestostepenim manuelni mjenjačem, a druga je automatski mjenjač sa istim brojem stepeni.
Automatski mjenjač, u kombinaciji sa bilo kojim benzinskim motorom i 4x4 pogonom je ekstremno veliki potrošač, tako da su za ekonomičnu vožnju jedina solucija dizelski motori. Nažalost, i na njihov račun su stizale žalbe, jer su vozači tvrdili da je njihova stvarna potrošnja veća od one navedene u specifikacijama vozila. Prije nego što se pojavila na tržištu, Captiva se našla na udaru ekologa, jer je emisija štetnih gasova kod dizelskih motora premašivala zakonski propisane granice. GM grupacija se pobrinula za ovaj previd prije lansiranja Captive na tržište.
Crijevo za dovod goriva je takođe hendikep koji povećava potrošnju, jer su se vozači žalili na curenje goriva iz njega. Zbog ovog propusta, GM je povukao gotovo 100 hiljada vozila, kako bi ispravili tu grešku. DPF filteri su imali problema sa prekomjernim nakupljanjem čestica, a kod prevelike količine čestica vozači su morali zamijeniti kompletan filter. Pumpa za ulje je u nekoliko navrata otkazivala, što je dovodilo do prodiranja ulja u ventilacioni sistem. Korozija je česta pojava kod nosača registarskih oznaka, jer su nosači napravljeni od lakih materijala koji usljed vibracija mogu oštetiti boju automobila.
Lampica koja označava problem sa ESP-om često se uključivala, što je dovodilo do problema sa papučicom gasa. Naime, lampica se pali proizvoljno, i tada papučica gasa prestaje da funkcioniše, usljed kratkog spoja u njenom senzoru. Fabrički korištena vrsta ulja za kočnice samo je pogoršala stanje, jer je dovodila do korozije u kočionom sistemu, što je otežavalo funkcionisanje ABS sistema. Brojač pređenih kilometara je jedan od problema sa elektronikom, jer se dešavalo da vraća pređene kilometre na niži broj.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 2.0 CDTI (150 KS) |
Prosječno |
8,9 |
Najmanje |
7,5 |
Najviše |
11,0 |
Prednosti
Prostranost, odlična preglednost, udobnost, 4x4 pogon, odlična ocjena na Euro NCAP testu
Mane
Veoma loš odnos potrošnje i snage kod benzinskih motora, neekonomičnost, fabričke greške, ESP sistem
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.991 ccm |
Snaga |
150 KS pri 4.000 o/min |
Max obrtni momenat |
320 Nm pri 2.000 o/min |
Najveća brzina |
180 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
12,2 s |
Dimenzije DxŠxV |
463 x 185 x 172 cm |
Masa |
1.835 kg |
Osovinski razmak |
270 cm |
Prtljažnik |
465–930 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2006. Predstavljen Chevrolet Captiva dizajniran po uzoru na Chevrolet S3X koncept.
• 2007. U gamu pogonskih agregata uvršten dvolitarski VCDi dizelaš.
• 2010. Povučeno 45 hiljada modela zbog neodređenog defekta na sistemom upravljanja.
• 2011. Captiva dobija facelift, a njen prednji dio od tada liči na Chevrolet Aveo.
⚠️ Obrati pažnju:
Automatski mjenjač je pravio probleme sa trzanjem automobila pri određenoj brzini
Fabrička greška sa uljem za kočnice pravilo je probleme sa ABS sistemom
Crijevo za dovod goriva sklono je pucanju i ispadanju iz ležišta
Više informacija o modelu Chevrolet Captiva pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.