Renault Espace (2002–2014)
Statistika kvarova nije na njegovoj strani
Praktični Renault Espace na tehničkim pregledima često ne ostavlja dobar utisak. Britanske i njemačke statistike kvarova samo hrabri mogu ignorisati...
Renault Espace (2002–2014) 2.0 dCi (150 KS)
Lijep, praktičan, komforan i udoban Renault Espace trebalo je da ima svijetlu budućnost kao polovnjak. Ali, spisak prijavljenih kvarova otkriva da Espace spada među automobile sa najviše kvarova u svojoj klasi, a i šire. Štaviše, u Velikoj Britaniji po nepouzdanosti je nadmašio i Range Rover koji je dugo držao lidersku poziciju. „Titulama“ tu nije kraj jer je 2012. godine proglašen za najmanje pouzdan porodični automobil.
U moru krupnijih i sitnijih grešaka izdvajaju se razni kvarovi na motoru, što je ipak iznenađenje, jer je Renault poznat po dobrim agregatima. Na 2.0 litarskom dCi motoru snažnom 150 KS često dolazi do otkazivanja turbo uređaja. Zapravo, greška je u EGR ventilu koji ostaje zaglavljen. Zbog toga se pregrijavaju ležajevi osovine turbo punjača, što vodi ka fatalnim posljedicama. Dok se nije utvrdio tačan razlog otkazivanja turba, u servisima su mijenjali samo turbo punjač, dok je neispravni EGR ventil ostajao isti. Zbog toga je kvar novog turba dolazio neočekivano brzo. Trošak popravke je približno 1.000 KM. Što se motora tiče, često se zna javiti problem sa ubrizgavanjem goriva.
Da nešto nije u redu signalizira lampica na instrument tabli, pod uslovom da radi. Jedino pravilno rješenje jeste zamjena brizgaljki koje ni kao zamjenski dio nisu povoljne. Ništa jeftinija nije ni zamjena seta kvačila, koje po pravilu otkaže poslije 140, 150.000 km. Generalno, elektroinstalacija nije na visini zadatka iako su ugrađeni dijelovi prilično dobri. Greška je najčešće u jednom od mnogobrojnih konektora, što nije velika utjeha vlasnicima. Otklanjanje kvara je skupo, jer zahtijeva dosta strpljenja, odnosno radnih sati.
Savremena elektro–hidraulična kočnica, dok radi, pruža odličnu asistenciju manje vještim vozačima prilikom polaska na uzbrdicama. Nažalost, kvarovi su česti, što se manifestuje kroz krajnje nepouzdan rad. Veliki broj primjedbi uzrokovao je službeni poziv na vanredni servis, gdje se problem rješavao ugradnjom novog softvera. Drugi opoziv upućen je radi nepravilnog rada hidrauličnog cilindra kvačila. Često je ostajao zaglavljen u donjem položaju. Renault Espace, kada ne pravi probleme, predstavlja jedan od najboljih automobila za duga putovanja. Utjeha je što je većina bivših vlasnika otklonila skoro sve probleme, pa kupovina polovnog može biti dobra investicija...
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 2.0 dCi (150 KS) |
Prosječno |
8,4 |
Najmanje |
4,5 |
Najviše |
11,8 |
Prednosti
Udobnost na dugim putovanjima, prostranost, pristupačna cijena, relativno niska potrošnja, varijabilna unutrašnjostKvalitetna izrada, udobnost, prostranost, mala potrošnja, sigurnost, pouzdanost, prtljažni prostor
Mane
Generalno loša finalna obrada, EGR ventil, turbo punjač, elektro–hidraulična ručna kočnica, kvarovi elektro instalacije
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.896 ccm |
Snaga |
150 KS pri 4.000 o/min |
Max obrtni momenat |
340 nm pri 2.000 o/min |
Najveća brzina |
194 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
10,6 s |
Dimenzije DxŠxV |
466 x 186 x 173 cm |
Masa |
1.695 kg |
Osovinski razmak |
280 cm |
Prtljažnik |
291–2.860 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2002. Krajem godine Renault predstavlja model Espace, koji privlači kupce sa velikim transportnim potrebama
• 2006. Ispravljaju se neke greške prvih serija, uz uvođenje novog 2.0 dCi motora sa 175 KS
• 2012. Predstavlja se Espace faza 4. koja se na tržištu zadržava do pojave nasljednika
⚠️ Obrati pažnju:
Zaglavljeni EGR ventil uzrokuje opasno zagrijavanje ležajeva turbo kompresora
Po nepisanom pravilu turbo punjač ne izdrži više od 150.000 km bez obzira na uredno održavanje
Elektro–hidraulična ručna kočnica nije najpouzdanija. Greška je bila u lošem softveru
Više informacija o modelu Renault Espace pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.