Chevrolet Epica (2006–2011)
S razlogom pristupačna korejska limuzina
Povoljna cijena, udobnost i praktičnost ističu Epicu kao interesantan izbor, ali su povlačenje proizvođača iz Evrope i nedostatak rezervnih dijelova prepreka boljoj prodaji...
Chevrolet Epica (2006–2011) 2.0 VCDI (150 KS)
Kada je General Motors preuzeo korejsku firmu Daewoo, modeli tog proizvođača za evropsko tržište su preimenovani u Chevrolet. Priča se nažalost završila neslavno, potpunim povlačenjem brenda iz Evrope, ali je u međuvremenu nastalo par interesantnih modela. Jedan od njih je Chevrolet Epica, korejski odgovor na Ford Mondeo i VW Passat. Model je za evropsko tržište predstavljen na sajmu automobila u Ženevi 2006. godine kao Chevrolet.
Izbor materijala je, pak bio prilično solidan, a isticala se i bogata ponuda opreme za povoljnu cijenu. Prostora na udobnim sjedištima ima dovoljno i naprijed i nazad, dok kapacitet prtljažnika iznosi 480 l. Kontrolna tabla i centralna konzola malo kaskaju za konkurencijom, ali isključivo vizuelno, dok su kvalitet i odabir materijala sasvim na solidnom nivou. U ponudi agregata su se isticali šestocilindarski benzinski motori dizajnirani od strane Porschea, koji su pružali izvrsne performanse, ali je domaćim kupcima daleko interesantniji 2.0-litarski VCDI dizelaš uparen sa šestostepenim manuelnim mjenjačem. Performanse koje nudi ovaj motor su sasvim dovoljne za manje zahtjevne vozače, a ekonomičnost je takođe dobra sa prosječnom potrošnjom koja se kreće oko 7 l/100km.
DPF filter je imao velike probleme sa regeneracijom, što je predstavljalo noćnu moru vlasnicima, a česti su bili i kvarovi na plivajućem zamajcu. Veliki međuosovinski razmak omogućava udobnu vožnju, ali dimenzije vozila nepovoljno utiču na preciznost upravljanja, koja nije na nivou konkurencije. Kombinacija povoljne cijene i prostranosti je bila interesantna taksistima, pa se veliki broj vozila koristio upravo u te svrhe, na šta je potrebno obratiti pažnju tokom kupovine.
Mnogo primjedbi je bilo i na vješanje, gdje su gotovo sve komponente podložne kvarovima i čestim zamjenama. Moguća su oštećenja na zadnjim kočionim čeljustima i problemi sa ručnom kočnicom. Što se opoziva tiče, oni su se odnosili na probleme sa crijevima za dovod goriva koja su mogla dovesti do oštećenja i curenja, te kvarove na ABS sistemu koji su mogli nastati zbog lošeg kvaliteta kočione tečnosti koja je izazivala koroziju.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 2.0 VCDI (150 KS) |
Prosječno |
6,9 |
Najmanje |
6,2 |
Najviše |
8,1 |
Prednosti
Prostranost, praktičnost, udobnost, kapacitet prtljažnika, povoljna cijena, ekonomičnost
Mane
DPF filter, plivajući zamajac, neprecizno upravljanje, osjetljivo vješanje, kočione čeljusti, rezervni dijelovi
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.991 ccm |
Snaga |
150 KS pri 4.000 obr/min |
Max obrtni momenat |
320 Nm pri 2.000 obr/min |
Najveća brzina |
200 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
9,7 s |
Dimenzije DxŠxV |
480 x 181 x 145 cm |
Masa |
1.535 kg |
Osovinski razmak |
270 cm |
Prtljažnik |
480 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2006. Chevrolet Epica debitovala na sajmu automobila u Ženevi
• 2007. Ponudi agregata priključen 2.0-litarski VCDI dizelaš
• 2011. Prestanak proizvodnje modela za evropsko tržište.
⚠️ Obrati pažnju:
Regeneracija DPF filtera je predstavljala jedan do glavnih problema 2.0 VCDI agregata
Prijavljeni su i kvarovi na plivajućem zamajcu, čija zamjena nije nimalo jeftina
Vozači su dosta primjedbi imali na osjetljiv sistem vješanja koji je zahtijevao česte popravke.
Više informacija o modelu Chevrolet Epica pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.