Renault Megane (2008–2015)
Njemački čvrst, ali ranjive elektronike
Nasljednik Renault Meganea bio je dosta skromniji u dizajnu u odnosu na drugu generaciju, ali je bio kvalitetnije izrađen u svakom pogledu, što ga čini privlačnim za kupovinu. Pored toga, njegove izvanredne performanse i pouzdanost čine ga još atraktivnijim izborom za one koji traže dobar prevoz...
Renault Megane (2008–2015)1.5 dCi (90 KS)
Kada se pojavila 4. generacija Renault Meganea, tržište polovnih automobila počelo je da se puni primjercima 3. generacije. Među velikim brojem ponuđenih automobila, posebno se ističe verzija sa 1,5-litarskim dCi motorom koja je dolazila sa dva nivoa snage: 90 i 110 KS. Ovaj motor se izdvaja zbog svojih solidnih performansi i niske prosječne potrošnje goriva, što ga čini pogodnim izborom za one koji traže efikasnost. Iako su ranije bili prisutni problemi sa ubrizgavanjem visokog pritiska kod ovog motora, nova generacija 1.5 dCi motora, uključujući i onaj koji se koristi u Meganeu III, ne pokazuje takve probleme.
Čak i kompanija Mercedes-Benz koristi ovaj motor u svoje manje modele, što svjedoči o njegovom kvalitetu. Kao i svaki automobil, i Renault Megane III ima nekoliko sitnih problema koji mogu izazvati nezadovoljstvo kod vlasnika. Najčešći problemi su pregrijavanje sijalica, nepotrebno aktiviranje kontrolne lampice za vazdušne jastuke i nedovoljno pouzdan rad ventilatora klima sistema. Iako se čini da električna instalacija nije pouzdana, treba napomenuti da je na znatno višem nivou nego kod prethodnog modela.
Statistika kvarova takođe potvrđuje da je broj ovakvih kvarova sličan onima kod drugih automobila, posebno onih iz njemačkih proizvodnih pogona, uključujući i probleme sa labavim prednjim kočionim kliještima i nepravilnim radom servo. Megane III generacije je razvijen sa namjerom da bude konkurentan njemačkim automobilima. To se vidi u dizajnu, ali i u tehnologiji. Podvozje i vješanje je izdržljivo i rijetko se mijenja, dok su se letva volana i antikorozivna zaštita pokazali kao dugotrajni.
Megane III se smatra jednim od čvršćih automobila u klasi, te se može reći da ima odličnu zaštitu od korozije. Čak i na modelima koji nisu redovno garažirani i njegovani u auto-praonicama nema tragova korozije. Trgovci polovnih automobila su zadovoljni sa prodatim Megane III generacijama i nisu dobili pritužbe bez obzira na verziju koja se prodaje. To je svakako dobra preporuka za kupovinu ovog automobila.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.5 dCi (110 KS) |
Prosječno |
5,4 |
Najmanje |
3,7 |
Najviše |
9,1 |
Prednosti
Solidna izrada, ponuda prostora, osjećaj za volanom, kočnice, preglednost instrumenata, servisna mreža
Mane
Bezrazložno aktiviranje pojedinih kontrolnih lampica, nepouzdan rad ventilatora klima sistema
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.461 ccm |
Snaga |
90 KS pri 4.000 o/min |
Max obrtni momenat |
200 nm pri 1.750 o/min |
Najveća brzina |
180 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
12,5 s |
Dimenzije DxŠxV |
429,5 x 180,8 x 147,1 cm |
Masa |
1.290 kg |
Osovinski razmak |
264,1 cm |
Prtljažnik |
405–1.162 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2008. Početak proizvodnje i isporuke Renault Meganea III generacije
• 2010. Za one koji traže nešto više pripremljene verzije GT i GT Line S, za skromnije „Generation“
• 2012. U junu mjesecu predstavljena redizajnirana verzija sa modernijim prednjim i zadnjim krajem
• 2014. Uvedena posljednja dizajnerska i tehnološka poboljšanja s kojima se godinu poslije završava proizvodnja
⚠️ Obrati pažnju:
Lampica za signalizaciju neispravnog vazdušnog jastuka često se aktivira bez razloga
Veliki broj vlasnika žali se na često pregorijevanje sijalica u glavnim i pozicionim svjetlima
Nepouzdan rad ventilatora klima sistema uzrokovan je lošim radom pojedinih komponenti elektronike
Više informacija o modelu Renault Megane pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.