Ford Focus
Zvanično predstavljena redizajnirana verzija
Američki proizvođač automobila ažurirao je svoj model, koji je dobio brojna unaprijeđenja spoljašnosti i u unutrašnjosti kabine, kao i bolje mehaničke postavke...
Nakon Fieste, na red je došao redizajn Ford Focusa, čiji hečbek i karavan modeli dobijaju brojna unaprijeđenja. Tako će sve verzije, kao standardni dio opreme doći sa redizajniranim LED svjetlima, u okviru kojih se nalaze i svjetla za maglu, što naličju automobila daje čišći i jednostavniji izgled. Viši paketi opreme sadrže i pikselne LED farove, koji rade sa prednjom kamerom, čime se isključuju dijelovi prednjih svjetala, kako bi se izbjeglo zasljepljivanje nadolazećih vozača. Gornja svjetla takođe koriste kameru za čitanje puta ispred i osvjetljavanje unutrašnjosti krivina.
Stražnja svjetla su isto tako dobila par novina, sa zamračenim sočivom, a tu je i nova opcija za LED zadnja svjetla sa tamnijim centralnimim dijelom i drugačijim svjetlosnim potpisom. Između ostalog novim redizajnom poboljšana je i performantna verzija Focus ST, koja dobija osvježene aluminijumske felne i karakteristično zelenu boju posuđenu od modela Puma ST i Fiesta ST. Takođe ST verzija se i dalje nudi u obliku hečbeka i karavana, ali zanimljivo je da Ford ne govori ništa o dizel motoru jer se spominje samo EcoBoost benzinska jedinica. Unutrašnjost kabine pretrpila je još veće izmjene, jer je Ford u ažurirani Focus inkorporirao najnoviji infotainment sistem SYNC4. Tako se sada na centralnom dijelu konzole nalazi 13.2-inčni, ekran osjetljiv na dodir, koji ima mogućnost povezivanja sa aplikacijama Apple CarPlay i Android Auto. Takođe povećane dimenzije sistema, znače da više nema mjesta za tradicionalne manuelne postavke klime, čime ovaj prostor ostaje bez tastera i komandi koje su ga krasile do sada. Kada je riječ o paleti motora, početne verzije Focusa, ispod poklopca motora imaju 1.0-litarski, trocilindrični benzinski agregat sa turbopunjačem snage 125 KS i 155 KS, koja se šalje na prednje točkove putem šestostepenog manuelnog menjača ili novog sedmostepenog „automatika“, sa duplim kvačilom. EcoBoost hibridni pogonski sklop koristi 48-voltnu tehnologiju blagog hibrida za smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2. Alternativno, benzinksi agregat može biti opremljen bez elektrifikacije, u tom slučaju ispumpava 100 KS i 125 KS, a istovremeno radi isključivo sa šestostepenim ručnim mjenjačem. Takođe u ponudi će biti i dizel verzije motora, a riječ je o četvorocilindričnom 1.5-litarskom agregatu, snage 95 KS ili 120 KS, koji je uparen sa šestostepenim ručnim mjenjačem, ali snažnija verzija se, opcionalno, može kombinovati sa automatskim mjenjačem sa 8 stepeni prenosa. I za kraj priče o pogonskim sklopovima mora se napomenuti da redizajnirana verzija performantnog ST modela ne donosi mehaničke novine, tako se ispod poklopca motora idalje nalazi 2.3-litarski benzinski agregat s turbopunjačem koji proizvodi 280 KS.