Volkswagen Golf (2012–2020)

Zlatni standard domaćeg tržišta

Iako se prestala proizvoditi prošle godine, sedma generacija Golfa je u formi polovnjaka zadržala zavidnu popularnostna tržištu BiH, te i dalje predstavlja san velikog broja domaćih kupaca...
12 Mart 2021

Zlatni standard domaćeg tržišta

Volkswagen Golf (2012–2020) 2.0 TDI (150 KS) 

Puštanjem u prodaju nove generacije svog najpopularnijeg modela, Volkswagen je poslao sedmu generaciju u zasluženu penziju. Međutim, na tržištu polovnih vozilau zemljama Istočne Evrope on tek sadapostaje tražena roba. Ljubav domaćih vozača prema Golfu počela je još od prve generacije modela, od kada on postaje standard prema kome se mjere, ne samo automobili u klasi, nego automobili uopšte. Golf sedme generacije ostao je vjeran filozofiji prethodnih modela sa konzervativnim dizajnom podređenim praktičnosti i upotrebljivosti. 

Volkswagen Golf 2013 1600 2a

Razvijen je na Volkswagenovoj MQB platformi koju dijeli sa drugimvozilima iz grupacje, poput Škodine Octavije i Audija A3 i predstavljao je značajan tehnološki napredak u odnosu na prethodnika. Enterijer je prostran i odlikuje ga prepoznatljivo visok kvalitet materijala koji uspješno odolijevaju zubu vremena i dugotrajnoj eksploataciji. Glavne zamjerke su se odnosile na probleme sa displejem multimedijalnog sistema koji su se rješavali ažuriranjem softvera. Kapacitet prtljažnika iznosi solidnih 380 litara. Nije u vrhu klase i znatno je manji u odnosu na Octaviju, koja u tom segmentu dominira.

Volkswagen Golf 2013 1600 1a

Veći od dva dizelaša u ponudi je dobro poznati 2.0 TDI agregat koji raspolaže sa 150 KS, a uparen je sa šestostepenim manuelnim mjenjačem uz opciju automatske DSG transmisije sa sedam stepeni prenosa.Ovaj motor nudi znatno bolje performanse uz približnu potrošnju, pa je postao čest izbor kupaca, koji prelaze veliki broj kilometara. Volkswagen je u novijim generacijama motora opremljenim Common rail sistemom ubrizgavanja uspio otkloniti većinu „dječijih bolesti“, pa se on danas smatra prilično pouzdanim.

Volkswagen Golf 2013 1600 34

 Glavni problemi se odnose na plivajući zamajac i sada već standardne boljke modernih dizelaša, EGR ventil i DPF filter. Automatski mjenjač su pratili problemi poput preskakanja stepena prenosa i ulaska u prazan hod, koji su vozačima često zadavali muke i rezultovali skupim popravkama. U ranoj fazi su se pojavljivali kvarovi na elektromehaničkoj parkirnoj kočnici, koji su mogli rezultovati otpuštanjem kočnice nakon parkiranja i problemima sa povezanim sistemom za kretanje uzbrdo. Iako je konkurencija bliža nego ikad, te se Golf i unutar vlastite grupacije našao „između dvije vatre“, praktičnije Octavije i luksuznijeg Audija A3, sedma generacija je uspjela da zadrži ljubav i interesovanje kupaca u BiH.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.0 TDI (150 KS)
Prosječno 5,0
Najmanje 4,5
Najviše 7,7

Prednosti

Praktičnost, kvalitet izrade, ponuda prostora, pouzdanost, stabilna cijena, sigurnost, ekonomičnost, performanse

Mane

EGR ventil, DPF filter, DSG mjenjač, električna parkirna kočnica, plivajući zamajac

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.968 ccm
Snaga 150 KSpri 3.500 o/min 
Max obrtni momenat 340 Nm pri 1.750 o/min 
Najveća brzina 214 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 8,6 s
Dimenzije DxŠxV 425 x 179 x 149 cm
Masa 1.366  kg
Osovinski razmak 262 cm
Prtljažnik 380–1.270 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

• 2012. Sedma generacija Golfa predstavljena na sajmu automobila u Parizu.
• 2013. Golf osvaja prestižnu titulu svjetskog i evropskog automobila godine.
• 2016. Predstavljen restilizovani model sa blažim kozmetičkim izmjenama i bogatijom opremom
• 2020. Prestanak proizvodnje i zamjena osmom generacijom modela.

 

⚠️ Obrati pažnju:

Slika 1.1

Problemi u radu DSG mjenjača su uzrokovali neugodne situacije i skupe kvarove.

 

Slika 2.1

Vozači su prijavljivali kvarove na elektronskoj parkirnoj kočnici i povezanom sistemu pomoći pri vožnji uzbrdo.

 

Slika 3.2

Jedan od standardnih problema Volkswagenovih dizelaša predstavlja plivajući zamajac.

 

Više informacija o modelu Volkswagen Golf pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...