Novi koncept u martu

Volkswagen sprema električni automobil od 20.000 eura

Raniji planovi su predviđali saradnju sa Renaultom na razvoju ovog modela, ali su se dvije kompanije razišle prošle godine...
06 Februar 2025

Volkswagen sprema električni automobil od 20.000 eura

Volkswagen već neko vrijeme radi na proširenju svoje električne ponude, a sada priprema još povoljniji model koji će učiniti elektromobilnost dostupnijom širem krugu kupaca. Nakon što je prije gotovo dvije godine predstavljen koncept ID.2all kao uvod u budući električni automobil od 25.000 eura, sada stiže najava još jeftinijeg vozila. Iako njegovo zvanično ime još nije poznato, prvi zvanični tizer otkriva obrise njegovog dizajna, dok će punu premijeru doživjeti početkom marta.

Volkswagen id.2all

Volkswagen planira da ovaj novi gradski EV ponudi po početnoj cijeni od približno 20.000 eura  kada se nađe u prodaji 2027. godine. Još uvijek nije jasno da li će ponijeti oznaku ID.1, ali postoji mogućnost da se nazove ID.EVERY1, s obzirom na to da je Volkswagen već zaštitio ovo ime u Kancelariji za intelektualnu svojinu Evropske unije (EUIPO). Vjerovatno će tako biti nazvan koncept, dok će serijska verzija nositi ime ID.1.

Volkswagen id.2a(1)ASDGASDGASDGASDG

Raniji planovi su predviđali saradnju sa Renaultom na razvoju ovog modela, ali su se dvije kompanije razišle prošle godine. Francuski proizvođač je u međuvremenu najavio novu generaciju Twinga, koja će biti električni gradski automobil dostupan od 2026. godine, dakle otprilike godinu dana prije Volkswagena. Renaultov direktor Luka de Meo izrazio je žaljenje što do zajedničkog projekta nije došlo, nazivajući ga "propuštenom prilikom". Poput Volkswagenovog modela, novi Twingo će imati početnu cijenu takođe oko 20.000 eura.

Volkswagen id.2all inteASDGASDGASDGrni

Tehnički, ID.1 će dijeliti platformu sa modelom ID.2, oslanjajući se na MEB Small arhitekturu. Za razliku od standardne MEB platforme, koja je osnova za veće modele poput ID.3, ova verzija je prvenstveno razvijena za automobile sa prednjim pogonom. Specifikacije baterije još nisu objavljene, ali ako se ugleda na ID.2all, mogao bi da ponudi oko 450 kilometara dometa po WLTP ciklusu, uz mogućnost brzog punjenja od 10% do 80% za svega 20 minuta.

IZDVOJENI TEST


Test – Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI PHEV A6 4WD Allnat Caliography

Porodični sedmosjed, bogate opreme i ekonomičnog pogona

Radikalne dizajnerske promjene na smjeni dvije generacije za ljubitelje Hyundaija postale su s...