Ford Fusion (2002–2012)

Veliki brat Ford Fieste

Model Fusion opravdava svoj naziv, jer predstavlja pravu fuziju SUV dizajna i kompaktnosti gradskog vozila, a sa 1,4-litarskim benzincem donosi i visok nivo ekonomičnosti. Motor je nažalost trom, a ni kvalitet izrade nije na najvišem nivou...
28 April 2021

Veliki brat Ford Fieste

Ford Fusion (2002–2012) 1.4 TDCi (68 KS)

Ford Fusion je predstavljen na sajmu automobila u Ženevi 2002. godine. Model sa petom generacijom Fieste dijeli platformu i veliki broj dizajnerskih detalja, te izgleda kao povišena i izdužena varijanta Fordovog gradskog mališana. Uprkos estetici koja podsjeća na vozila SUV segmenta i platformi gradskog kompakta, Fusion ima ograničene terenske karakteristike i bliži je MPV segmentu, a ovu mješavinu su u Fordu nazvali UAV (Urban Activity Vehicle).

Ford Fusion EUR 2006 1600 02 (1)

Enterijer je takođe u velikoj mjeri preuzet iz modela Fiesta i odlikuje ga jednostavnost i preglednost, a glavne mane su mu nedostatak maštovitosti i velike količine jeftine plastike, a kod prvih serija je bilo primjedbi i na kvalitet izrade. Veće dimenzije su omogućile bolju preglednost, prostraniju kabinu i povišen položaj vozača, kao i veću zapreminu prtljažnika, koja se kreće od 318 do 1.109 l sa preklopljenom zadnjom klupom. Manji, 1,4-litarski TDCi dizelaš raspolaže sa 68 KS i uparen je sa petostepenim manuelnim mjenjačem.

Ford Fusion EUR 2006 1600 02 (2)

Motor je tih i kultivisan pri radu na nižim obrtajima, ali je prilično trom i karakteriše ga nedostatak snage na brdu i auto-putu uz znatno viši nivo buke na visokim obrtajima. Jednostavna konstrukcija i nedostatak skupih komponenti poput plivajućeg zamajca čine ga jeftinim za održavanje, a redovnim servisiranjem se može izbjeći većina neugodnih kvarova. Ranije generacije su imale problema sa sistemom ubrizgavanja, kao i kvarove na turbo punjaču, a moguće je i začepljenje EGR ventila, koje se manifestuje gubitkom snage. Pojedini vozači su se žalili i na pucanje crijeva goriva i oštećenja na pumpi za vodu.

Ford Fusion EUR 2006 1600 02 (5)

Antikorozivna zaštita ranijih primjeraka nije na najvišem nivou, pa se korozija često javlja na blatobranima i rubovima vrata, a rđanje je česta pojava i na izduvnom sistemu. Jedna od slabosti su i osjetljiva zadnja svjetla koja su sklona pucanju i zahtijevaju zamjenu. Model nije imao veliki broj opoziva, a glavni su se odnosili na pričvršćenost zadnje osovine kod manjeg broja automobila. Vremenom je porastao i broj pritužbi na vješanje, konkretnije na prednje opruge, koje su ponekad otkazivale i pri manjem broju pređenih kilometara. Fusion kombinacijom jednostavnosti, praktičnosti i ekonomičnosti privlači mnoge kupce, ali ga sputavaju slabe performanse, spartanska oprema i jeftin izgled enterijera.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.4 TDCi (68 KS)
Prosječno 5,2
Najmanje 4,3
Najviše 6,7

Prednosti

praktičnost, prostranost, ekonomičnost, jeftino održavanje

Mane

EGR ventil, antikorozivna zaštita, jeftini materijali, loša završna obrada, siromašna oprema

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.399 ccm
Snaga 68 KS pri 4.000 o/min
Max obrtni momenat 160 Nm pri 2000 o/min
Najveća brzina 158 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 16,3 s
Dimenzije DxŠxV 402 x 172 x 153 cm
Masa 1.187 kg
Osovinski razmak 248 cm
Prtljažnik 337 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

• 2002. Ford fusion predstavljen na sajmu automobila u Ženevi.
• 2005. Blaži facelift sa restilizovanim branicima, svjetlosnim grupama i višim kvalitetom materijala.
• 2006. 1.4 TDCi agregat dostupan sa automatskom Durashift transmisijom.
• 2012. Kraj proizvodnje i predstavljanje modela B-Max.


⚠️ Obrati pažnju:

FordFDusionkvbaropvisdfsdfsdf (2)

Pojava korozije je česta na blatobranima, donjem dijelu vrata i izduvnom sistemu.

 

FordFDusionkvbaropvisdfsdfsdf (1)

Zadnja svjetla su osjetljiva na udarce i usljed njihovog položaja i dimenzija često dolazi do pukotina.

 

FordFusion3crijeva

Crijeva za gorivo su osjetljiva kao kod Fieste, pa su često prijavljivana oštećenja i pukotine.

 

Više informacija o modelu Ford Fusion i drugim modelima brenda pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...