Peugeot 407 (2004–2011)

Udobna, ali problematična francuska limuzina

Peugeot 407 predstavlja francuski adut na tržištu D-segmenta i na tržištu je zamijenio popularni model 406. Iako se već odavno ne proizvodi, ovaj model je zbog svoje udobnosti, sigurnosti i dobrog dizajna još uvijek tražen na tržištu polovnjaka....
14 Decembar 2020

Udobna, ali problematična francuska limuzina

Peugeot 407 (2004–2011) 2.0 HDI (136 KS)

Peugeot 407 je uledao svjetlost dana sada već davne 2003. godine i ostao je u proizvodnji sve do 2010. godine. Ova francuska limuzina D-segmenta je od prvog dana oduševila kupce svojim odličnim dizajnom, komforom, ali i bezbjednošću, jer je osvojila visokih pet zvjezdica na Euro NCAP testu. Nažalost, ova izuzetna limuzina se ne može pohvaliti visokom pouzdanošću, naročito elektronikom kojom ovaj model obiluje, tako da su prve serije kvarovima zadavale glavobolju svojim vlasnicima. Ta se situacija poboljšala nakon redizajna 2008. godine, ali je elektronika uglavnom ostala prilično „ćudljiva“.

PEUGEOT407 492 16

Što se tiče unutrašnjosti, sve pohvale idu na ergonomiju i kvalitet materijala, pogotovo na modele sa bogatijom opremom. Materijali korišteni za izradu kokpita su visokog kvaliteta i nakon višegodišnje eksploatacije, ako se pravilno održava, na njemu gotovo da nema tragova korištenja, a prilikom vožnje po neravnoj podlozi nema nikakvih krckavih zvukova. Pojava iritirajućih zvukova iz table ukazuje na to da je automobil lupan i vazdušni jastuci ispaljeni. Kontrolna tabla je prava „avionska“, sa mnoštvom dugmadi i prekidača za razne funkcije, ali prilagođavanje na njih je veoma brzo, a sjedišta su po starom, dobrom francuskom običaju veoma mekana, udobna i egronomski dobro profilisana tako da je vožnja pravo uživanje. U kabinu se udobno i komforno može smjestiti četvoro odraslih putnika, mada osobe visokog rasta mogu imati manjak prostora za glavu na zadnjoj klupi zbog oblika krova, a vožnja je tiha i pri većim brzinama zahvaljujući odličnoj zvučnoj izolaciji.

PEUGEOT407 492 14

Velika pritužba ide na nisko postavljenu poziciju sjedišta i lošu preglednost po gradu, što uveliko olakšavaju brojni senzori i sistemi asistencije u toku vožnje. Ovaj model je osmišljen kao udobna, porodična drumska krstarica, gdje sa svojim mekanim ovjesom prosto „plovi“ po cesti. Od Peugeota 407 ne treba očekivati neki brz odziv upravljača i okretnost u oštrim zavojima, jer on nije ni zamišljen za takvu vožnju. Prtljažni prostor raspolaže sa 407 litara zapremine, što je sasvim dovoljno za količinu prtljaga na dužim putovanjima, a za veće porodice je svakako namijenjena karavanska varijanta. Pogonski agregat je dobro poznati dvolitarski turbodizel PSA grupacije koji isporučuje 136 KS i predstavlja „pravu mjeru“ za automobil ove veličine i težine. Omogućava sasvim dobre performanse i vozne karakteristike uz malu potrošnju goriva. Ovi agregati zahtijevaju redovnu izmjenu motornog ulja inače dolazi do zapušenja uljnih kanala, ali i oštećenja na motoru i turbini zbog lošeg podmazivanja. Od česte gradske vožnje i dizela lošeg kvaliteta dolazi do kvarova na diznama i EGR ventilu, a nisu strani ni problemi sa elektronikom na pogonskoj jedinici. Često dolazi do curenja kočionog ulja iz sistema. Ulje curi na ventilu kočionog servo uređaja, što se manifestuje smanjenjem kočione sile. 

PEUGEOT407 492 10

Vlasnici su prijavljivali čitav spisak elektronskih problema od motora, senzora, preko centralne brave, do centralnog displeja na konzoli, od kojih neki mogu biti prilično komplikovani i skupi za popravku i zamjenu. Prilikom kupovine preporučljivo je pregledati kočioni sistem koji je sklon brzom trošenju ukoliko je automobil često vožen po gradu, kao i stanje seta kvačila čija je zamjena prilično veliki trošak. Automatske mjenjače po pravilu treba izbjegavati pošto su problematični i skloni skupim kvarovima nakon višegodišnje eksploatacije. Mekani ovjes je jako osjetljiv na lošu podlogu od koje stradaju pojedine komponente, tako da nije na odmet sve prekontrolisati prilikom kupovine. Savjet je da prilikom odabira polovnog primjerka Peugeota 407 detaljno proverite porijeklo vozila i servisnu istoriju, inače vas neadekvatno održavan primjerak može skupo koštati, jer pojedini dijelovi nisu baš jeftini...

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 2.0 HDI (136 KS)
Prosječno 5,5
Najmanje 4,7
Najviše 6,4

Prednosti

Dizajn, kvalitetna izrada, udobnost, komfor, potrošnja, bezbjednost, oprema

Mane

Dizne, EGR ventil, ovjes, elektronika, kočioni sistem, automatski mjenjači, set kvačila, skupi dijelovi, curenje ulja kočionog sistema

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.997 ccm
Snaga 136 KS pri 4.000 o/min
Max obrtni momenat 320 Nm pri 2.000 o/min
Najveća brzina 208 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 10,4 s
Dimenzije DxŠxV 467.6 x 181.1 x 144.7 cm
Masa 1.585 kg
Osovinski razmak 272 cm
Prtljažnik 407 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

• 2003. U Parizu je premijerno prikazan Peugeot 407 
• 2005. Na sajmu u Frankfurtu je predstavljena Coupe varijanta modela 407
• 2008. Peugeot 407 je pretrpio redizajn
• 2011. Obustavljena je proizvodnja modela 407


⚠️ Obrati pažnju:

KvaroviPeugeot407  (3)

Elektronika je pravila čitav niz problema na ovom modelu, od kojih su neki bili prilično skupi.

 

KvaroviPeugeot407  (2)

Komponente mekanog ovjesa ne podnose loše ceste i nisu rijetka oštećenja na komponentama.

 

KvaroviPeugeot407  (1)

EGR ventil je slaba tačka ovog agregata, osjetljiv je na gorivo lošeg kvaliteta i čestu gradsku vožnju.

 

Više informacija o modelima brenda Peugeot pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...