Škoda Octavia (2017–2019)

Sve omiljenija limuzina na našim prostorima

Škoda Octavia je popularna zbog izraženog opšteg kvaliteta i rekordne ponude prostora u prtljažniku, ali i zbog mnogim ljudima najdražeg odnosa uloženo-dobijeno…
16 Mart 2024

Sve omiljenija limuzina na našim prostorima

Škoda Octavia (2017–2019) 1.6 TDI (116 KS)

Prva generacija moderne Škode Octavije, čiji model nosi istu oznaku kao i prethodna verzija koja je bila u upotrebi nekoliko decenija ranije, dokazala je da češki proizvođač automobila pod okriljem Volkswagena može proizvesti vozila visokog kvaliteta. Ovaj trend kvaliteta nastavljen je i sa redizajniranom verzijom treće generacije Škode Octavie, koja je donijela mnogo novina i osvježen dizajn u odnosu na originalnu ideju. Za razliku od evropskih tržišta, gdje većina kupaca u ovoj klasi automobila preferira karavane, kod nas je limuzina češći izbor.

Skoda Octavia 2017 1600 26

Na raznim testovima izdržljivosti, nisu primijećeni značajni nedostaci, iako su primjedbe usmjerene ka finalnom sloju laka. Neravnomjerno nanošenje boje je nešto što nije odmah uočljivo, ali se lako otkriva jednostavnim instrumentima. Očigledna oštećenja, nastala udarcima kamenčića, su uočljiva na većini primjeraka, te gotovo svaki automobil zahtijeva farbanje prednje haube i odbojnika. Međutim, treba pohvaliti antikorozivnu zaštitu koja je izuzetna čak i na najskrivenijim mjestima, te problemi sa korozijom uglavnom pogađaju samo primjerci koji su neadekvatno popravljeni nakon sudara. Takođe, važno je obratiti pažnju na hladnjak rashladne tečnosti, jer kamenčići često pronalaze put kroz masku motora i mogu ostaviti ružna udubljenja na rebrima hladnjaka.

Skoda Octavia 2017 1600 07

Do sada su curenja primijećena samo u ekstremnim slučajevima, pa osim estetskog problema, drugih problema obično nema. Vlasnici su najviše primjedbi uputili prema oblogama u unutrašnjosti, iako nisu ni malo lošeg kvaliteta s obzirom na klasu automobile. Oni koji su tražili nešto više često su bili spremni da izdvoje više novca za DSG mjenjač. Međutim, ispostavilo se da je ovaj mjenjač radio prilično konfuzno, posebno u gradskoj vožnji. Nakon ažuriranja softvera korišćenje je mnogo ugodnije, iako i dalje nije idealno po mišljenju nekih vozača. Od standardnih boljki skoro svih modernih dizela često se javljaju problemi sa EGR ventilom. Ovaj ventil može postati zaprljan ili blokiran, što može dovesti do gubitka snage motora, povećane emisije štetnih gasova i problema sa performansama vozila.

Skoda Octavia 2017 1600 32

DPF (Diesel Particulate Filter) filter služi za filtriranje čađi iz izduvnih gasova kod dizel motora. Problemi s DPF filterom često se javljaju kod vozila koja se voze uglavnom na kratkim relacijama ili pri niskim brzinama, što može dovesti do začepljenja ili oštećenja filtera. Škoda Octavija treće generacije može imati različite električne probleme, uključujući probleme sa centralnom elektronikom, električnim prozorima, osvjetljenjem ili senzorima. Ovi problemi mogu biti uzrokovani lošim kontaktima, oštećenim kablovima ili kvarovima u elektronskim komponentama.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.6 TDI (116 KS)
Prosječno 4,4
Najmanje 4,0
Najviše 4,7

Prednosti

Udobnost, pouzdanost, prostranost, realna cijena, efikasan motor, držanje vrijednosti, dostupan pogon 4x4

Mane

Finalni sloj laka, lupkanje obloga u unutrašnjosti, rad DSG mjenjača, klasične boljke modernih dizela kao što su EGR ventil i DPF

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.598 ccm
Snaga 116 KS pri 3.500 o/min
Max obrtni momenat 250 pri 1.500–3.000 o/min
Najveća brzina 203 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 10,1 s
Dimenzije DxŠxV 467 x 181 x 146 cm
Masa 1.230 kg
Osovinski razmak 268 cm
Prtljažnik 590-1.580  litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2017. Na tržište stigao redizajn 3. generacije Škode Octavije

• 2018. Predstavljena sportska verzija Škode Octavije - Octavia RS.

• 2019. Škoda počela sa uvođenjem elektrifikovanih verzija svojih modela, uključujući i Octaviju.




⚠️ Obrati pažnju:

Oktavijadsg1

Modeli s DSG automatskim menjačem mogu iskusiti određene probleme, posebno u gradskoj vožnji.

 

Oktavijaegr2

EGR ventil može postati začepljen ili izazvati probleme s radom, što može uticati na performanse motora i povećati emisije.

 

Oktavijaled3

LED svjetla čersto prave probleme. Ovi problemi uključuju otkazivanje pojedinih dioda, nestabilno svjetlo ili čak potpuni kvar svjetlosnog sistema.

 

Više informacija o modelu Skoda Octavia pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...