VW Passat B7 (2010–2015)
Sinonim za porodičnu limuzinu na Balkanu
Volkswagen Passat, u svim svojim iteracijama, uvijek je bio popularan automobil. Sedma generacija, poznata kao B7, već sada ima svoje mjesto kao „klasa za sebe“ na tržištu polovnih automobila na Balkanu...
VW Passat B7 (2010–2015) 1.6 TDI (105 KS)
Passat B7 donosi brojna unapređenja u odnosu na prethodni model B6, iako se oslanja na istu platformu. Dizel motori, posebno 2.0 sa 140 i 1.6 TDI sa 105 konjskih snaga, su među najtraženijima kod kupaca na Balkanu. Od većih problema Volkswagen je suočen s problemima DSG mjenjača kod različitih modela, te je izvršio opoziv radi otklanjanja grešaka u okviru garancije. Ako greška nije otklonjena tokom garancije, popravak mjenjača može biti izuzetno skup. Preporučuje se kupovina modela na kojem su ove greške već otklonjene, što bi trebalo biti naznačeno u pratećoj dokumentaciji. Nakon ugradnje „suvog“ kvačila u DSG mjenjač, broj kvarova se značajno smanjio.Kvarovi su zabilježeni i kod ručnih mjenjača, a najčešće su se ispoljavali kroz otkazivanje diska kvačila, dok je sama mehanika mjenjača uvijek bila pouzdana.
Vlasnici Passata B7 su se žalili na neobično ponašanje elektro-hidraulične kočnice. Neki su očekivali da će ručna kočnica automatski biti aktivirana nakon gašenja motora, što nije bio slučaj u početnim serijama ovog modela. Takođe, mnogi su primijetili teško otpuštanje ručne kočnice. Ova greška je riješena instaliranjem novog softvera i drugih poboljšanja.Pored standardnih problema koji se često javljaju kod modernih dizel motora, poput problema s EGR ventilom, postoje i drugi potencijalni problemi. EGR ventil može postati zaprljan ili blokiran, što može rezultirati gubitkom snage motora, povećanom emisijom štetnih gasova i uopšteno lošijim performansama vozila. Takođe, DPF (Diesel Particulate Filter) filter služi za filtriranje čađi iz izduvnih gasova kod dizel motora. Problemi s DPF filterom često se javljaju kod vozila koja se koriste uglavnom za kratke relacije ili vožnju pri niskim brzinama, što može rezultirati začepljenjem ili oštećenjem samog filtera.
Pored toga, 1.6 TDI motori su bili podložni problemima s otkazivanjem vodene pumpe. U takvim slučajevima, preporučuje se zamjena kompletnog seta, jer djelimična zamjena dijelova često rezultira čestim odlascima u servis. Prije nego što se odlučite za kupovinu, važno je obratiti pažnju na cijene servisiranja, jer popravci novijih generacija Volkswagen automobila mogu biti skupi. Takođe, mnogi Passat B7 modeli su uvezeni iz inostranstva kao službena vozila, pa je važno imati na umu da brojači kilometraže često nisu originalni, te je potrebno biti oprezan pri kupovini.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.6 TDI (105 KS) |
Prosječno |
5,3 |
Najmanje |
4,9 |
Najviše |
5,6 |
Prednosti
Solidne performanse, uzorna udobnost, kvalitetna i komforna unutrašnjost, popularnost na tržištu polovnjaka, praktičnost, prtljažni prostor
Mane
Kvarovi DSG mjenjača, EGR, DPF, plivajući zamajac, rad elektro-hidraulične ručne kočnice, visoka cijena na tržištu
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.598 ccm |
Snaga |
105 KS pri 4.400 o/min |
Max obrtni momenat |
250 nm pri 1.750 o/min |
Najveća brzina |
198 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
12,2 s |
Dimenzije DxŠxV |
476 x 182 x 147 cm |
Masa |
1.430 kg |
Osovinski razmak |
271 cm |
Prtljažnik |
565 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2010. U oktobru predstavljen detaljno redizajnirani Passat uz oznaku B7
• 2011. Na velika se vrata uvodi linija dizel motora sa oznakom BlueMotion
• 2012. Krajem godine na tržište stižu verzije sa boljim paketima opreme
• 2014. U prodajne salone dolazi Passat sa paketom opreme R-Line i novim 1.4 TSI motorom
⚠️ Obrati pažnju:
EGR ventil se može začepiti ili izazvati probleme s radom, što može uticati na performanse motora i povećati potrošnju.
Prve serije DSG mjenjača dolazile su sa nizom skupih grešaka. Dobro provjeriti da li je kvar adekvatno riješen.
Problemi s DPF filterom često se javljaju kod vozila koja se koriste uglavnom za kratke relacije ili vožnju pri niskim brzinama, što može rezultirati začepljenjem ili oštećenjem samog filtera.
Više informacija o modelu Volkswagen Passat pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.