Renault

Renault Megane RS sa motorom Alpine A110

Konačno je predstavljena nova generacija Renault Meganea RS. Suprotno očekivanjima ugrađen je motor od 1,8 a ne 2.0 litara radne zapremine.
12 Septembar 2017

Renault Megane RS sa motorom Alpine A110

Upravo je objavljeno da će pogonski motor dolaziti u vidu 1.8 litrenog turbo benzinskog motora snahe 280 KS. Maksimalna vrijednost obrtnog momenta iznosi 390 Nm. Snaga će se na prednji par točkova prenositi preko EDC mjenjača sa šest stepeni prenosa ili, uz želju kupca, manuelnog sa istim brojem stepeni prenosa.

 


U Renaultu posebno ističu da EDC mjenjač donosi niz prednosti među kojima je jednostavnije korištenje maksimalnih potencijala motora. Mjenjač može raditi u potpuno automatskom modu ali i manuelno pomoću adekvatnih ručica iza mesnatog točka upravljača.
Isti mjenjač donosi popularni sistem ''Launch Control'' uz čiju se pomoć Megane RS iz mjesta ispali kao raketa. Tu je i ''Multi-Change Down'' koji omogućava rafalno šaltanje stepeni prema dole prije kočenja.

 

 

 


U skladu sa tradicijom modela RS odmah će se na startu prodaje naći verzije sa standardnim i Cup ovjesom koji je idealan za vožnju po zatvorenim kružnim stazama. U prilog što bolje upravljivosti ugrađen je sistem 4Control koji u određenom postotku zakreće zadnji par točkova u smjeru krivine ili obrnuto što ovisi o trenutnoj brzini kretanja.
Serijski se isporučuju točkovi sa 18 inča dok se uz doplatu dobivaju za broj veći. Kao svojevrstan zaštitni znak dolazi zadnji difuzor izveden u stilu bolida Formule1 baš kao i centralno postavljena izduvna cijev...

 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...