Mini Roadster 2012

Prvi dvosjed bez krova

U svom prvom Roadster izdanju Mini zadržava stare kvalitete, ali i nudi jedinstven užitak u vožnji za dvoje...
18 Juni 2012

Prvi dvosjed bez krova

Proširivši svoju gamu za novi šesti model Roadster, Mini je na detroitskom sajmu automobila potvrdio da nipošto neće ispustiti lidersku poziciju u klasi malih premijum automobila. Mini Roadster je prvi otvoreni dvosjed u istoriji ovog kultnog britanskog proizvođača, koji je od 2001. godine u vlasništvu njemačkog BMW-a. Iako predstavlja potpuno novu karoserijsku kreaciju, Roadster svakim svojim detaljem predstavlja čistokrvni Mini.

 

Čak i uz zatvoren krov odiše elegancijom, a za razliku od standardnog modela, Minija Clubman ili Minija Cabrio, njegova silueta je dizajnerski jasno podijeljena u tri različite sekcije, koje čine: motorni i putnički prostor, te prtljažnik. Pored nezaobilaznih okruglih svjetala, prepoznatljivog grila, te platnenog krova, kojim se upravlja ručno, Mini Roadster prepoznatljiv je i po zadnjem spojleru, koji se pomoću poluga od nerđajućeg čelika podiže pri brzini od 80 km/h. Za postizanje mišićave siluete Roadstera zaslužno je i za 20 mm niže ogibljenje u poređenju sa Mini Cabrioletom, koje će svakako uticati na još oštrije ponašanje u vožnji.

 

Budućim vlasnicima ovog modela pružena je mogućnost personalizacije, tako da se u ponudi nalaze i za Mini vozila tipične ukrasne pruge na poklopcu motora, kao i različiti setovi lakih naplataka promjera od 15 do 17 inča. Atraktivna unutrašnjost začinjena je kvalitetnim materijalima, odličnom završnom obradom i bogatom opremom. Roadster je na evropskom tržištu dostupan sa četiri pogonska agregata, uključujući i dizelsku opciju, koja neće biti ponuđena u SAD. Najkapacitetniji model predstavlja John Cooper Works verzija, koju pokreće 1.6-litarski TwinPower Turbo agregat od 211 KS, sposoban da ovaj dvosjed do 100 km/h ubrza za samo 6,3 sekunde. Ništa manje spektakularna nije ni Cooper S verzija, pogonjena jednakim 1.6 TwinPower Turbo motorom, ali sa 181 KS, ali sasvim dovoljnom da Minijevog Roadstera do 100 km/h katapultira za 6,7 sekundi.

 

Sa druge strane, osnovnu verziju pogoni atmosferski 1.6-litraš, koji je sa 121 KS sposoban da do 100 km/h stigne za odličnih 8,7 sekundi. Veoma interesantnu opciju predstavlja i jedini dizelaš u ponudi, model Roadster SD, koji ispod prednjeg poklopca krije 2.0-litarski common-rail agregat od 143 KS i 305 Nm obrtnog momenta. Sa ovim motorom, Minijev dvosjed 100 km/h hvata za 8,1 sekundu, a u stanju je ostvariti maksimalnu brzinu od 212 km/h, a sve to uz prosječnu potrošnju od samo 4,5 litara goriva. Prvi Mini Roadster već se nalazi u prodajnim salonima širom svijeta, a na Starom kontinentu se može kupiti po cijenama između 23.700 i 35.265 eura, koliko košta najekskluzivnija John Cooper Works varijanta.

 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...