Renault Scenic Vision

Predstavljeno novo konceptno vozilo

Scenic Vision otvara novi put prema održivijoj, sigurnijoj i inkluzivnoj mobilnosti. Reč je o vozilu koje ostvaruje svoju viziju i istražuje nove vidike i predstavlja oličenje najnaprednijih tehnoloških zamisli za dekarbonizaciju i tri stuba strategije Renault Grupe za održivi razvoj: brige za okolinu, sigurnosti i inkluziju.
19 Maj 2022

Predstavljeno novo konceptno vozilo


Svojim ciljevima, strategijom održivosti i predstavljanjem strateškog plana Renaulution, Renault Grupa i njene marke su pokrenule veliku transformaciju i trku za što većim količinama izmjena s ciljem stvaranja komercijalne, ekološke i društvene vrijednosti kako bi postigle ugljeničnu neutralnost u Evropi do 2040. i globalno do 2050. godine. Ulogu u postizanju tih ciljeva će imati i konceptno vozilo Scenic Vision koje je Renault predstavio 19. maja 2022. na konferenciji ChangeNOW u Parizu. Vozilo odražava Renaultovu predanost održivom razvoju i oličenje je plana marke da dekarbonizuje cio njegov životni vijek.

 

 

 


Renault ispisuje novo poglavlje u svojoj priči inovativnim konceptnim vozilom koje postavlja nova pravila i oživljava njegovu viziju. Spoljašnji dio je najava potpuno električnog porodičnog vozila koje će se priključiti Renaultovoj ponudi. Iznutra, i kad je riječ o tehnološkim aspektima, vas poziva da otputujete u novu eru, u budućnost u kojoj će tehnološka i inovativna rješenja služiti održivijem svijetu koji brine o okolini.

 

 

 

„Sve naše korporativne obaveze nisu dovoljne ako ih ne primijenjujemo i na vozilima.  Zato sam Renaultove timove zamolio da osmisle prvo konceptno vozilo koje u potpunosti odražava našu novu strategiju za zaštitu okoline, društvenu odgovornost i upravljanje kao i njena tri stuba: okolina, sigurnost i inkluzija. Nazvali smo ga Scenic Vision. Scenic, po našem kultnom „automobilu za život”, i Vision jer ispunjava nova očekivanja,” izjavio je Luca de Meo, direktor Renault Grupe i marke Renault.

 

 

Konceptno vozilo Scenic Vision je istinski predstavnik Renaultove strategije „Nouvelle Vague” i rezultat pomnog dizajniranja i hrabrih odluka u području estetike. Njegov dizajn je nagovještaj različitih vremenskih okvira Renaultove ponude vozila. Spoljašnja silueta je odraz oblika i stila novog porodičnog modela koji stiže na tržište 2024. Dizajn unutrašnjosti je studija budućeg izgleda unutrašnjosti predstojećih Renaultovih vozila.

 

 

Njegov hibridni električni pogon i pogon na vodonik je odraz Renaultove želje da pronađe rešenja za svaki način upotrebe i dio dugoročne vizije, koja uključuje i razdoblje nakon 2030. Dizajn otvara put novim perspektivama, svijetu u kojem automobili i ljude dijele iste vrijednosti.

IZDVOJENI TEST


Test – Škoda Kamiq 1.5 TSI

Vrhunska dinamika i prebogata oprema

Najmanji Škodin model s off-road predznakom nedavno je redizajniran, te stilski i tehnološki o...