Renault Scenic (2009–2016)

Porodično orijentisan francuski monovolumen

Renault Scenic obično je prvi na piku kupaca polovnih monovolumena jer za tek malo veću cijenu od standardnog Meganea u gotovo istim dužinskim gabaritima nudi puno više mjesta i praktičnosti...
20 Juni 2022

Porodično orijentisan francuski monovolumen

Renault Scenic (2009–2016) 1.5 DCI (110KS)

U prošlosti, Scenic se uvijek osjećao kao smanjeni Espace, što je pomoglo u stvaranju luksuznog osjećaja u unutrašnjosti. Međutim, ovaj Scenic je srodniji Meganeu u unutrašnjosti. Renault je  želio da stvori utisak konvencionalnijeg položaja vožnje za ovu verziju Scenica. Viši pod i vertikalniji položaj volana su pomogli da se ovo postigne, dok su stubovi vjetrobranskog stakla pomjereni dalje unazad pomogli da se stvori bolji pogled na put na raskrsnicama i kružnim tokovima. Koraci napravljeni kvalitetom materijala i završnom obradom u Megane-u su očigledni u Scenicu, a velika staklena površina u kombinaciji sa zanimljivim kombinacijama boja ukrasnih elemenata čini unutrašnjost Scenica prijatnim okruženjem.

Renault Scenic 2010 1600 14

Scenic je prostraniji nego ranije, dok duže međuosovinsko rastojanje daje putnicima na zadnjim sjedištima bolji prostor za koljena. Porodičnim kupcima nudi i privlačnu udobnost i mekoću vožnje. Iako bi tržište možda više voljelo svestranost koju nudi Grand Scenic i njegov raspored sa sedam sjedišta, Scenic i dalje nudi mnogo, uključujući udoban pristup i dodatnu praktičnost u odnosu na konvencionalni hečbek. Scenic je dobar nosač tereta sa do 522 litra prostora za odlaganje u prtljažniku. Tome dodatno pomažu niska visina utovara i vrata prtljažnika široka više od metra.

Renault Scenic 2010 1600 05

Renault je izračunao 86 litara prostora za odlaganje stvari u kabini, uključujući četiri pretinca ispod poda i fioke ispod prednjih i spoljašnjih zadnjih sjedišta. Renault je jedan od lidera u industriji u oblasti bezbjednosti. Scenic dolazi sa prednjim, bočnim vazdušnim jastucima i vazdušnim zavjesama kao standardnom opremom, kao i elektronskom kontrolom stabilnosti i Isofiks tačkama za pričvršćivanje dječijih sjedišta. Većina Renaulta je postigla vrhunske rezultate na zvaničnim nezavisnim testovima sudara, a Scenic je jednako impresivan. Tek plastični dijelovi unutrašnjosti još uvijek znaju povremeno zaklepetati i dati dojam nehomogenosti, posebno kod primjerka koji je češće bio vožen lošim cestama.

Renault Scenic 2010 1600 1a

Zvučna izolacija je odlična, a dizel verzije su impresivno tihe. Što se motora tiče, na tržištu polovnjaka fokus je uglavnom na malom dizelašu 1.5 dCi, što je i razumljivo, jer nudi privlačan omjer dobrih performansi i vrlo niske potrošnje. Ako je redovno održavan i nije grubo vožen, lako trpi i jako veliku kilometražu. Mogući su problemi sa servom i upravljačkim stubom. Obavezno treba provjeriti ramena i kuglaste zglobove, loš je znak ako se uoče zazori u tim sklopovima. Takođe, neizbježna boljka gotovo svih dizela – DPF - nije zaobišla ni Scenica. Neki od najčešćih problema su elektronske prirode, ali ništa skupo i nerješivo. Kada se sve sabere i oduzme, posljednja generacija Scenica pokazala se jako dobrim izborom, čak puno boljim nego što bi se očekivalo.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.5 (110KS)
Prosječno 6,3
Najmanje 6,0
Najviše 6,7

Prednosti

Udoban, prostran, veoma dobra završna obrada u unutrašnjosti, dobra antikorozivna zaštita, jak motor, niska potrošnja 

Mane

Krckanje i habanje plastičnih dijelova u unutrašnjosti, elektronika je najčešći uzrok kvarova

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.461 ccm
Snaga 110 KS
Max obrtni momenat 240 Nm
Najveća brzina 180 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 12,3 s
Dimenzije DxŠxV 436 x 184 x 162 cm
Masa 1.460 kg
Osovinski razmak 270 cm
Prtljažnik 470 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

• 2009. Predstavljen u julu 2009. godine

2012. Blago izmijenjen prednji dio, novi motori i novi dizajnom digitalne instrument table

• 2013. Potpuno redizajnirana verzija

• 2016. Četvrta generacija je debitovala u Ženevi




 

⚠️ Obrati pažnju:

Renaultsenic3

Neizbježna boljka gotovo svih dizela – DPF - nije zaobišla ni Scenica

 

Renaultscenicservo

Mogući su problemi sa servom i upravljačkim stubom, pogotovo na prvim serijama

 

Renaultscenicelektrika

Neki od najčešćih problema su elektronske prirode, ali ništa skupo i nerješivo.

 

Više informacija o modelu Renault Scenic pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...