Ford Fiesta
Od sada i sa hibridnim pogonom
Ford Fiesta je od sada po prvi put dostupna sa „blagim“ hibridnim pogonskim sklopom, koji povećava efikasnost i do 5%...
Dostupan u dvije varjante izlazne snage od 124 i 155 KS, novi hibridni sistem koristi starter/generator od 48V i oslanja se na regenerativno kočenje kojim puni litijum-jonsku bateriju. U stanju je da obezbijedi dodatnih 20 Nm obrtnog momenta za Fordov jednolitarski benzinski Ecoboost agregat, kao i da da pruži asistenciju pri manjim brzinama kako bi se smanjila emisija CO2 i povećala efikasnost goriva. Prema Fordovim tvrdnjama Ecoboost Hybrid od 124 KS emituje 109 g/km CO2 i potrošnju od samo 5,4 litre benzina na pređenih 100 kilometara u WTLP ciklusu, što su za 5% bolji rezultati u poređenju sa konvencionalnim pogonom.
Ugrađen je i veći turbopunjač i smanjen je omjer kompresije, što omogućava veću snagu dok starter motor popunjava „turbo rupu“. Fordov start/stop sistem sada može da funkcioniše i na brzinama manjim od 25 km/h. Sve verzije Fieste za 2020. godinu su dobile tehnološku nadogradnju, uljučujući i aktivno kočenje sistema Cross Traffic Alert, premješten subwoofer za opcionalni B&O Play stereo sistem kako bi se dobio veći prtljažni prostor i nove Sport i Trail režime vožnje za paket Active. Varijante Fiesta Active i ST-Line dobijaju novi sistem asistencije pri parkiranju.
„Blagi“ hibridni modeli Fieste u ponudi kreću od opreme Titanium, a početna cijena je oko 22.290 eura po jedinici. Jednolitarski benzinac od 94 KS i dalje je dostupan u početnoj varijanti, dok se konvencionalni pogon od 125 KS od sada može upariti sa sedmostepenim automatskim mjenjačem sa dvostrukim sistemom kvačila. Isporuka prvih primjeraka bi trebale početi krajem ove godine.