Volvo

Novi nazivi električnih automobila

Šef kompanije Hakan Samuelsson potvrdio je da će naredna generacija električnih vozila dobijati imena umjesto oznaka brojevima, kako je do sada bio slučaj...
23 Juli 2021

Novi nazivi električnih automobila

Švedski proizvođač nedavno je predstavio koncept Recharge koji predstavlja nasljednika XC90, i kojeg možemo očekivati sljedeće godine. Tom prilikom, Samuelsson je rekao da će se Volvo odvojiti od svoje dugotrajne XC nomenklature za SUV vozila, dajući novim automobilima „ime poput djeteta“. Kako kažu iz kompanije, ubuduće će svojim ljubimcima na četiri točka davati emotivno prisnija imena. "Ako danas pogledate automobile, svi su oni vrlo 'inženjerski' nazvani: XC, T8, pogon na sve točkove, dvostruke gornje grebene, sve je to specifikacija na stražnjem dijelu mnogih automobila", rekao je Samuelsson. Koji je nastavio: „Govorimo o potpuno novoj arhitekturi, novoj generaciji rođenih električnih, potpuno električnih automobila sa centralnim računarom. Dobro je i jasno označiti da je ovo novi početak, i zato nećemo imati brojeve i slova, inženjerski tip imena. Daćemo im ime kao što vi dajete ime novorođenom djetetu. "

 

 

 

 

 


Uz nekoliko izuzetaka, Volvo je tokom svoje istorije koristio numeričku ili alfanumeričku nomenklaturu. Svoj trenutni sistem usvojio je 1995. godine, koristeći S za salone, C za hečbekove i XC za SUV vozila, praćenih brojem na osnovu veličine. Prelazak na nazive modela, u Volvu kreću nasuprot industrijskom trendu, koji ide prema alfanumeričkim naslovima, jer se oni smatraju lakšim za standardizaciju u cijelom svijetu. Volkswagen, na primjer, koristi brojeve modela za svoju liniju električnih automobila ID, umjesto imena kao što su Polo, Golf i Tiguan koji se koriste za njegove ICE modele.
Volvo je u prvih šest mjeseci 2021. prodao 380.757 automobila, što je 41% više u odnosu na prošlu godinu, pogođenu pandemijom u prvoj polovini 2020. Još važnije, to je gotovo 40.000 više nego što je Volvo prodao u prvoj polovini 2019. godine. Pridodan posljednjoj polovini 2020. godine, Volvo ima 12-mjesečnu ‘ukupnu prodaju’ od 775.000 automobila, za koje je kompanija planirala da poraste na 1,2 miliona prodaja godišnje do sredine ove decenije. Šveđani ponavljaju da će rast doći, kako zbog pronalaska novih kupaca na postojećim tržištima, tako i kroz širenje asortimana modela.

IZDVOJENI TEST


Test – Škoda Kamiq 1.5 TSI

Vrhunska dinamika i prebogata oprema

Najmanji Škodin model s off-road predznakom nedavno je redizajniran, te stilski i tehnološki o...