Mazda 2 (2007–2014)

Među najpouzdanijim gradskim vozilima

Prva generacija Mazdinog kompakta je bila evropski proizvod sklapan u pogonima u Španiji, dok je druga čistokrvni Japanac koji se proizvodi u Hirošimi. Obje su stekle dobru reputaciju na tržištu...
01 Juni 2021

Među najpouzdanijim gradskim vozilima

Mazda 2 (2007–2014) 1.3i (86 KS)

Druga generacija Mazdinog gradskog modela serije 2 predstavljena je 2007. godine i prema mišljenju brojnih korisnika predstavlja pun pogodak ukoliko vam je potreban jednostavan i pouzdan automobil za svakodnevne potrebe. Iako je lijepo ukomponovana, prema riječima korisnika unutrašnjost se ne može pohvaliti zavidnim kvalitetom materijala. Plastika korištena za izradu kontrolne table je prilično tvrda na dodir i pojedini njeni dijelovi su skloni krckavim zvukovima, lomljenju i oštećenjima. Prilikom kupovine polovne Mazde 2 preporuka je birati primjerke sa bogatijim paketom opreme, pošto startni modeli nemaju ni klima uređaj, ni bočne vazdušne jastuke, a ni korisni ESP sistem.

Mazda 2 2008 1600 2f

Vješanje je izuzetno izdržljivo i prilagođeno za gradske uslove, te se odlično nosi sa neravninama i oštećenjima na cesti. Mjesta u kabini ima sasvim dovoljno za četiri odrasle osobe na kraćim relacijama, mada visokim osobama može zatrebati prostora za noge i glavu na zadnjoj klupi, ali to je očekivano za ovaj segment vozila. Opšte je poznato da Mazdini modeli imaju tanji sloj laka na karoseriji tako da su skloniji oštećenjima od kamenčića i sitnijih ogrebotina. Prtljažni prostor je prilično malen, namijenjen osnovnim potrebama i njegova zapremina iznosi samo 250 litara, koji se sklapanjem zadnje klupe može povećati na ukupno 787 litara. Pogonski agregat je benzinac zapremine 1,3-litra i sa svojih 86 KS pruža sasvim dobre vozne karakteristike za gradske uslove vožnje uz umjerenu potrošnju goriva.

Mazda 2 2008 1600 26 (1)

Ovaj agregat se pokazao kao veoma pouzdan i izdržljiv, a pogonski lanac uz redovnu kontrolu i održavanje može izgurati cijeli radni vijek automobila. Odlika ovog agregata je potrošnja ulja, tako da je neophodno redovno projeravati nivo ulja i dosipati po potrebi. Loše podnosi plinski priljučak i takve primjerke je preporučljivo zaobilaziti zbog mogućih skupih kvarova. Takođe nije na odmet prekontrolisati stanje dizni i seta kvačila. Kod ovih modela su učestali problemi sa centralnom bravom zbog prodora vlage u instalacije na ručkama vrata.

Mazda 2 2008 1600 45 (1)

Gotovo svim modelima nakon određenog vremena papučica kvačila proizvodi iritirajući zvuk prilikom pritiskanja u toku prebacivanja brzine. Prilikom kupovine obavezno pregledati stanje komponenti vješanja, a ukoliko se prilikom vožnje javi škripanje iz zadnjeg dijela u pitanju je trenje šipke i odbojnika na zadnjem amortizeru, koje se jednostavno otklanja podmazivanjem. Jedna od većih „mana“ ovog modela je visoka cijena na tržištu polovnjaka i slaba ponuda, jer su vlasnici Mazde 2 veoma zadovoljni ovim vozilom i uglavnom ga voze do kraja radnog vijeka.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.3i (86 KS)
Prosječno 6,6
Najmanje 4,8
Najviše 10,8

Prednosti

Dizajn, kvalitet izrade, upravljivost, bezbjednost, pouzdanost, komfor, mali rizik od krađe

Mane

Centralna brava, tanak sloj laka, škripanje papučice kvačila, potrošnja ulja, lomljiva plastika, ne podnosi plinski priključak, ovjes, dizne, kvačilo, mali prtljažni prostor, siromašan osnovni nivo opreme

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Benzin
Zapremina 1.349 ccm
Snaga 86 KS pri 6.000 o/min
Max obrtni momenat 122 Nm pri 3.500 o/min
Najveća brzina 172 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 12,9 s
Dimenzije DxŠxV 390.0 x 169.5 x 147.5 cm
Masa 955 kg
Osovinski razmak 249 cm
Prtljažnik 250 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

• 2002. Izašla je prva generacija gradskog kompakta Mazda 2
• 2007. U Ženevi je predstavljena druga genracija Mazde 2 
• 2009. Mazda 2 je debitovala na sjevernoameričkom tržištu
• 2014. Predstavljena je treća generacija Mazde 2


⚠️ Obrati pažnju:

Mazda2kvarovci2021 (1)

Ovaj agregat je poznat po potrošnji ulja tako da je neophodno redovno provjeravati njegov nivo i dosipati po potrebi.

 

Mazda2kvarovci2021 (2)

Iako je završna obrada prilično dobra, plastični dijelovi su skloni krckavim zvukovima i lomljavi nakon nekog vremena.

 

Mazda2kvarovci2021 (3)

Mazdini modeli su poznati po tanjem sloju laka, tako da su skloniji oštećenjima od kamenčiča i ogrebotina.

 

Više informacija o modelu Mazda 2 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...