Direktor Bugattija
Mate Rimac vozi Golf R32
Kao i Christian von Koenigsegg, koji se ne bi odrekao svoje Mazde Miate, ili Ivana Espinose iz Nissana koji svakodnevno dolazi na posao u svom Z modelu – Rimac je primjer šefa koji ne zaboravlja zašto su se zaljubili u automobile...
Iako je svijet električnih hiperautomobila njegovo prirodno okruženje, Mate Rimac i dalje gaji posebnu naklonost prema "staroj školi". Među vozilima koje posjeduje nalazi se i jedan ne tako očekivan izbor – Volkswagen Golf R32 pete generacije. Ovaj petovratni hot hatch sa šestocilindarskim motorom i DSG mjenjačem nije luksuzan ni ekstreman kao Bugatti, ali za Rimca ima posebnu draž.

Njegova strast prema automobilima počela je mnogo prije nego što je električna Nevera oduševila svijet. Sve je krenulo s BMW-om E30 iz 1983. godine, koji je nakon kvara na motoru pretvoren u električnu zvijer nadimka "Zeleni monstrum". Sa svojih 600 konjskih snaga bio je najbrži električni automobil na ubrzanju još 2011. godine.
Od tada, Rimac je sakupio respektabilnu kolekciju BMW klasika – od M3 E30 Sport Evolutiona i M5 E39, pa sve do Z4 M Coupea, M3 CSL-a i čak V10 M6 modela. Ali među svim tim vozilima, Golf R32 ostaje njegov svakodnevni izbor, i to ne bez razloga. Kaže da bi ga uz malo dotjerivanja enterijera i savremene konektivne tehnologije pretvorio u savršeni savremeni youngtimer.

Ova sklonost ka vozački nastrojenim automobilima oslikava njegov pristup i u vođenju kompanije. Kada mu je Volkswagen grupa ponudila da preuzme kormilo Bugattija, jedan od uslova bio je – bez SUV modela. Umjesto planiranog električnog crossovera, Rimac je odobrio još jedan hiperautomobil: Bugatti Tourbillon, koji koristi atmosferski V16 motor zapremine 8,3 litra u kombinaciji s hibridnim pogonom.