Volkswagen ID. Cross

Mali električni crossover stiže 2026.

Volkswagen je kod ovog modela slušao povratne informacije kupaca i novinara, pa su se vratili dugmići i fizičke komande...
11 Septembar 2025

Mali električni crossover stiže 2026.

Volkswagen je predstavio koncept ID. Cross, koji najavljuje potpuno novi mali električni crossover na platformi MEB+, a na tržište stiže 2026. godine. Smješten u gami pored T-Crossa s klasičnim pogonom, ovaj model bi trebao odigrati ključnu ulogu u prodajnoj strategiji brenda jer je planiran za velike serije i visoke prodajne brojke. Proizvodnja će se odvijati u španskoj Pampeloni, rame uz rame sa Škodom Epiq.

Volkswagen id. cross concept

Novi ID. Cross dug je 4,16 metara, što ga čini 5 cm dužim od T-Crossa, dok je širi za 8 cm (1,84 m) i viši za 1 cm (1,59 m). Međuosovinski razmak od 2,6 metara omogućava više prostora u kabini i daje automobilu stabilniji nastup. Iako je dimenzijama mali, proporcije i oblikovane linije, za koje je zaslužan dizajnerski tim Andreasa Mindta, ostavljaju utisak vozila iz višeg segmenta.

Volkswagen id. cross concept (2)

Naprijed dominira tanka LED 3D svjetlosna linija sa dinamičnim animacijama, dok su svjetla diskretno smještena ispod. Zanimljiv detalj, vjerovatno rezervisan samo za koncept, jeste LED okvir oko radara. Nazad se ističu svjetla s dvostrukom kockastom strukturom, a s boka pažnju privlače tri karakteristične fente na zadnjem stubu – omaž modelima ID. Buzz i legendarnom Bulliju.

Volkswagen id. cross concept (5)

Volkswagen je kod ovog modela slušao povratne informacije kupaca i novinara, pa su se vratili dugmići i fizičke komande. Tako sada imamo četiri klasična prekidača za podizanje stakala, fizičke tipke na volanu i poseban „klavir“ panel za klimu. 

Volkswagen id. cross concept (3)

Unutrašnjost je uređena tako da podsjeća na ugodan dnevni boravak, uz ambijentalno osvjetljenje i materijale koji su veoma blizu onima koji će se naći u serijskom modelu. 

Volkswagen id. cross concept (4)

Za sada je poznato da će jedna verzija imati 155 kW (211 KS) i najveću brzinu od 175 km/h, uz prednji pogon. Autonomija je procijenjena na 420 km prema WLTP ciklusu, što ga čini idealnim za svakodnevnu upotrebu. Serijska verzija stiže u drugoj polovini 2026. godine, a cijena bi trebala biti ispod 30.000 eura, čime Volkswagen cilja na širok krug kupaca.

IZDVOJENI TEST


Test – KGM Actyon 1.5 T-GDI 4WD

Futuristički dizajn i premijum ambicije

Zadnji testni automobil SsangYonga vozili smo sada već daleke 2010. godine. Korejski brend u m...