Nissan Qashqai (2007–2013)

Japanac sa evropskom dušom i srcem

Nissanov SUV je imao koristi od zdepastog izgleda i povećane visine, ali i od kompaktnih dimenzija i proporcija automobila kao što su Volkswagen Golf i Ford Focus...
24 Maj 2022

Japanac sa evropskom dušom i srcem

Nissan Qashqai (2007–2013) 1.5 dCi (106 KS)

Nissan je oduvijek cijenjen brend na auto-tržištu, prvenstveno zbog kvaliteta i pouzdanosti, ali do početka 2007. godine, kada je stigao Qashqai, nisu imali tržišni hit na našem tržištu. Njegovim se dolaskom sve promijenilo, postao je hit u klasi. To je japanski automobil, sa svim dobrim što Nissanov amblem nosi već decenijama. No, proizvodi se u Sanderlendu, a britanska proizvodnja nije dobra referenca za kvalitet i pouzdanost. Zbog toga je, inače izvrstan japanski SUV, dosad i imao problema. Ne velikih, ali neugodnih: s otkazivanjem daljinskog zaključavanja, podizača stakala i lambda sonde, i trošenjem diskova.

Nissan Qashqai 2007 1600 11

Uprkos robusnom izgledu SUV-a i velikoj visini u vožnji, Qashqai je otprilike iste veličine kao VW Golf ili Ford Focus, što čini vožnju u gradovima i parkiranje lakšim. Međutim, ljubitelji tradicionalnijih off-roadera i dalje će biti sretni za volanom Qashqaija, jer ima povišenu vozačku poziciju koja uliva samopouzdanje zbog koje mnogi ljudi kupuju ove automobile. Što se tiče udobnosti u vožnji, meko vješanje i veliki pneumatici rade dobar posao u smanjenju neravnina na putu. Šasija za visoku vožnju znači da putnici imaju dobar pogled, a sve u vezi sa kabinom je jednostavno i jasno. Prostor za noge pozadi je dobar, ali blago zakošena linija krova znači da bi viši odrasli mogli naći svoje glave kako četkaju krov.

Nissan Qashqai 2007 1600 0b

Za vozača, debeli C-stubovi i malo zadnje vjetrobransko staklo mogu uzrokovati probleme s vidljivošću. Qashqai može smjestitii 410 litara prtljaga u prtljažniku, a preklapanjem zadnje klupe ovaj broj se povećava na 1.513 litara. To nije baš koliko ćete dobiti u Peugeotu 3008 ili u Škodi Yeti, ali je i dalje pristojan u poređenju sa standardnim porodičnim hečbekovima kao što je Ford Focus. Njegov pravi adut su pametni prostori za odlaganje stvari, kao što je masivni pretinac ugrađen u središnju konzolu. Kada je riječ o pogonskim jedinicama, kod nas je najpopularniji francuski dizelaš, 1.5 dCi, koji osim problema izazvanih lošim gorivom nema mnogo velikih mana, a svakako je najbolja opcija ako želite dobru potrošnju goriva i razumne performanse.

Nissan Qashqai 2007 1600 16

Najviše problema vlasnici Nissan Qashqaija imali su sa selen blokovima zadnjeg ovjesa, koje ćete primijetiti po neugodnim zvukovima. Ne treba da vas začudi ni ako lampice za indikaciju kvara motora i filtera čestica čađi (DPF) budu svijetlile, to je odavno standardna boljka mnogih dizela. Ova prva indicira grešku softvera računara motora. Kombinujući praktičnost i vozačku poziciju 4x4, ali sa niskim troškovima rada porodičnog hečbeka, Qashqai je kupcima ponudio najbolje od oba svijeta – posebno nakon njegovog fejsliftinga 2010. godine. Pokazao se globalno solidnim i izdržljivim, što se prvenstveno odnosi na dobru osnovnu strukturu te kvalitetnu pogonsku mehaniku – motor, mjenjač i prenosni mehanizam.

Prosječna potrošnja u litrima: 

 MOTOR: 1.5 dCi (106 KS)
Prosječno 5,2
Najmanje 4,8
Najviše 6,0

Prednosti

Atraktivnost, praktičnost, uzoran komfor u kabini, bezbjednost na visokom nivou, niska potrošnja, pouzdan agregat

Mane

Mali prtljažni prostor, slabije performanse, trošenje diskova, visoka cijena polovnjaka, osjetljivost na loše gorivo

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.461 ccm
Snaga 106 KS pri 4.000 o/min 
Max obrtni momenat 240 Nm pri 2.000 o/min 
Najveća brzina 174 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 12.2 s
Dimenzije DxŠxV 431 x 178 x 160 cm
Masa 1.407 kg
Osovinski razmak 263 cm
Prtljažnik 410 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2006 – Predstavljen na sajmu automobila u Parizu

• 2010 – Predstavljen redizajn

• 2011 – Novi agregat u ponudi, umjesto 2.0 dCi došao je 1.6 dCi

• 2012 – Opozvano 50.000 vozila zbog problema sa upravljačkim sistemom

• 2013 – Sa proizvodnih traka sišao Nissan Quashqai druge generacije

 

⚠️ Obrati pažnju:

Nissanqashqaiseleni

Osjetljivi selen blokovi zadnjeg ovjesa zbog same mase vozila. Defekt ćete primjetiti po neugodnim zvukovima

 

NissanQashqairacunar

Upaljenje lampice za indikaciju kvara motora, veoma često upućuju na grešku u softveru računara motora

 

Nissanqashqaidpf

DPF filter se zaprlja od dizela lošeg kvaliteta i česte gradske vožnje na kratkim relacijama.

 

Više informacija o modelu Nissan Qashqai pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...