Suzuki Sx4 S-Cross (2006–2014)
Izdržljiv i sposoban mali SUV
Mali Suzukijev SUV model je izazvao pozitivne reakcije kod kupaca i dokazao se kao izdržljiv i pouzdan tokom godina eksploatacije. Oni koji traže pristojne performanse mogu se okrenuti verziji sa 1.6 benzinskim motorom i prednjim pogonom kao optimalnim izborom...
Suzuki Sx4 S-Cross (2006–2014) 1.6 VVT (120 KS)
Iako je saradnja Suzukija sa Fiatom bila upitna za neke, iskustva kupaca su pokazala suprotno. Većina kupaca je bila zadovoljna, iako su se pojavljivali neki manji problemi kao što su loše dihtovanje kutije mjenjača, sklonost diska kvačila da se brže haba u teškim radnim uslovima, slabija izolacija ploče koja štiti rezervoar od toplote i korištenje jeftinije plastike za neke dijelove.
Međutim, ako primijetite masnoću na kućištu mjenjača, to može biti znak da su dihtunzi popustili. Osim lošeg izgleda, to ne uzrokuje velike probleme, a preporučuje se redovno kontrolisanje nivoa ulja. Praksa je pokazala da se minimalna količina ulja gubi na ovaj način, ali se preporučuje oprez. Suzuki Sx4 S-Cross dostupan je sa opcijama 4x2 ili 4x4 pogona. Ako ste se odlučili za opciju „All-Grip“ 4x4, važno je obratiti pažnju na stanje kvačila, jer iako ovaj model nije pravi terenac, mnogi ga koriste u teškim uslovima, što utiče na disk kvačila.
Ploča koja štiti rezervoar od toplote često gubi kontakt sa karoserijom i počinje da lupka. Rješenje se može pronaći u novim improvizovanim nosačima sa šrafovima. Iako je antikorozivna zaštita dobra, ispitivanjem endoskopom utvrđeno je da vosak nije uvijek ravnomjerno nanijet, što može dovesti do pojave korozije. Unutrašnjost je obložena tvrdom plastikom koja je otporna na ogrebotine i lako se čisti. S-Cross ima izdržljivu i otpornu mehaniku koja uglavnom ne uzrokuje probleme.
Neki vlasnici su se žalili na otpadanje plastičnih poklopaca u prtljažniku. 1.6-litarski benzinac sa 120 KS je posebno popularan zbog solidnih performansi i niske potrošnje goriva, što može zahvaliti varijabilnom razvodu ventila. Preporučuje se traženje verziju sa manuelnim mjenjačem, iako nije najsavremenije tehnologije, pouzdan je u radu. Ponekad, ako je previše hladno, moguće je osjetiti teže ubacivanje u željeni stepen prenosa zbog gustog ulja, ali to se brzo riješi kada se ulje zagrije.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.6 VVT 4x2 (120 KS) |
Prosječno |
6,5 |
Najmanje |
5,8 |
Najviše |
8,0 |
Prednosti
Sigurnost, prostran putnički prostor i prtljažnik, 4x4 pogon, benzinski agregat skroman potrošač goriva
Mane
Tvrda plastika u unutrašnjosti, antikorozivna zaštita bi mogla biti temeljnija, u nekim detaljima loša završna obrada
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Dizel |
Zapremina |
1.586 ccm |
Snaga |
120 KS pri 6.000 o/min |
Max obrtni momenat |
156 Nm pri 4.400 o/min |
Najveća brzina |
165 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
13,5 s |
Dimenzije DxŠxV |
430 x 176 x 157 cm |
Masa |
1.190 kg |
Osovinski razmak |
260 cm |
Prtljažnik |
430 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2006. U Ženevi predstavljen Suzukijev tehnološki brat blizanac FIAT-u Sedici
• 2007. U ponudu ulazi 1.9-litarski dizel sa pogonom na sva četiri točka
• 2010. Uz redizajn se kupcima nude razna specijalna izdanja
• 2014. Predstavljanje nasljednika sa nizom poboljšanja
⚠️ Obrati pažnju:
Između dijelova kućišta mjenjača nisu baš najbolji dihtunzi pa je moguće blago curenje ulja.
U verziji sa 4x4 pogonom moguće je brže trošenje diska kvačila.
Tvrda plastika na nekim mjestima nije dobro spojena, pogotovo u prtljažniku gdje ukrasni poklopci ispadaju iz ležišta.
Više informacija o modelu Suzuki SX4 pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.