Volkswagen Passat B5 (1996-2000)

I dalje tražena roba

Passat B5 i dalje je veoma poželjno polovno vozilo na našim prostorima. Cijene većine rezervnih dijelova više nisu visoke pa je održavanje znatno olakšano.
18 Oktobar 2019

I dalje tražena roba

Volkswagen Passat B5 (1996-2000) 1.9TDI (100KS)

Proizvodnja Passata kodne oznake B5 počela je u prošlom vijeku i trajala je do 2005. godine. Iako je evidentno da se radi o automobilu stare koncepcije, za njim, barem na našem tržištu, još uvijek vlada veliki interes. Dobra ponuda prostora te, sa današnje tačke gledišta, jednostavna mehanika skrom­nim kupcima i te kako godi.

Volkswagen Passat 2003 1280 b5a296a15bda2ed3d5a476bba0c6c3f5e0

U našoj ponudi polovnjaka primjerak sa benzinskim motorom ima status endema, jer se znak Volkswagena poistovjećuje sa izdržljivim dizel motorima. A kao takav se smatra 1.9 TDI sa 100 KS. Ukoliko je održavanje redovno, a često nije, ne bi trebalo biti problema. Korištenjem propisanog ulja produžava se pouzdan rad sve do 300.000 km kada su ipak potrebni neki veći zahvati na motoru. Pri tome se misli na turbinu i sistem „pumpa-dizna“. Usput se mogu promijeniti i karike kako bi se poboljšala kompresija. Kod Passata B5 obratite pažnju na prednje poluosovine. Homokinetički zglobovi imaju neprimjereno kratak životni vijek.

Volkswagen Passat 2003 1280 77d1ed654282d0c2b5a503bed0dc7c542e

Zamjenski dio nije skup, a ni zamjena nije komplikovana, jer se mijenja samo zglob bez poluosovine. S obzirom na godine moguća je pojava korozije oko kedera prozora i vrata, što otkriva da inače uzorna Volkswagenova antikorozivna zaštita iz tih godina nije bila na nivou današnje. Ni prodor vlage u prednja i zadnja svjetla nije rijetkost, a s obzirom na godine, ni čudo. Po standardima koji su važili prije 15-ak godina kokpit je bio moderan, ali sa jednom manom – zveckanje kablova iza centralnog dijela. Baš kao i kod Golfa iz tog perioda obratite pažnju na rad prekidača.

Volkswagen Passat 2003 1280 a864d8f27e99121e21b6705b006ced3fd2

Klima uređaj tada nije bio toliko rasprostranjen, ali se ipak potrudite naći takav primjerak, jer se unutrašnjost velike zapremine teško ohladi prirodnim putem. Manuelni klima uređaj pouzdaniji je od automatskog, a pošto je učinak na kraju isti tražite jednostavniji sistem. Onima koji godišnje ne misle praviti prevelike kilometraže kupovina se može isplatiti. Oni drugi neka se radije okrenu ka novijim modelima, jer zub vremena ipak radi svoje, a sve teže je pronaći dobro očuvane primjerke sa malo kilometara u točkovima.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.9TDI (100KS)
Prosječno 6,1
Najmanje 4,3
Najviše 9,4

Prednosti

Dobra ponuda prostora, pouzdana i jednostavna mehanika, jednostavno održavanje, pristupačnost rezervnih dijelova

Mane

Siromašni osnovni paketi opreme, sa današnje tačke gledišta tehnološki zastario, zbog starosti uobičajena pojava korozije, vlaga u prednjim i zadnjim svjetlima

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Dizel
Zapremina 1.896 ccm
Snaga 100 KS pri 4.000 o/min
Max obrtni momenat 250 Nm pri 1.900 o/min
Najveća brzina 191 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 12,4 s
Dimenzije DxŠxV 470x174x146 cm
Masa 1.380 kg
Osovinski razmak 270 cm
Prtljažnik 475 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

• 1996: Ovo je godina kada je B5 prvi put predstavljen. Obilježio je značajan redizajn u odnosu na prethodnu generaciju, sa modernijim izgledom i ažuriranom tehnologijom. B5 je postavio osnovu za reputaciju modela za udobnost i pouzdanost.

• 1999: Ove godine je uveden B5.5 facelift, koji je uključivao ažuriranja vanjskog dizajna, poboljšane karakteristike unutrašnjosti i poboljšanja u sigurnosti i tehnologiji. Ovo osvježenje je pomoglo u održavanju Passatove konkurentnosti na tržištu limuzina srednje veličine.
• 2002: Ova godina je obilježila uvođenje 1.9 TDI motora u B5, koji je postao visoko cijenjen zbog svoje efikasnosti goriva i performansi. To je doprinijelo privlačnosti Passata, posebno u Evropi, gdje su dizel motori bili sve popularniji.

 



⚠️ Obrati pažnju:

Maxresdefault

Zbog godina starosti moguća je pojava korozije na spojevima lima i ispod kedera prozora i vrata

 

Hqdefault

Prodor vlage u farove je česta pojava. Popravak je moguće riješiti u kućnoj radinosti

 

65477f50329f 800x600

Otpjevani 1.9TDI je izdržljiv, ali poslije 300.000km budite spremni na veće izdatke

 

Više informacija o modelu Volkswagen Passat pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...