Ford Focus RS

Električna zadnja osovina i preko 400 ks

U Evropi, Ford svakih 135 sekundi proda jedan Ford Focus...
23 Decembar 2019

Električna zadnja osovina i preko 400 ks

Četvrta generacija je već iznjedrila ST verziju u benzinskom i dizel izdanju i hedžbek i karavan karoserijskim verzijama, a ukoliko je vjerovati najnovijim izvještajima, Focus RS je model rezervisan za 2021.godinu, što znači da zvanično predstavljanje možemo očekivati u narednoj godini. „Hiperheč“ će zadržati 2,3-litarski EcoBoost motor prethodnog modela, uz hibridnu asistenciju, koja se ogleda u dodatnoj snazi i manjoj potrošnji. Značajna promjena se ogleda u prenosu snage, koja će biti isporučivana isključivo na prednje točkove.

 

To ne znači da će se prebaciti na prednji pogon- četvrta generacija Focusa RS bi trebalo da koristi eTwinster sistem, razvijen od strane GKN Automotivea,To bi značilo da se radi o osovini na čisto električni pogon. „Drift“ režim bi mogao da nastavi da bude u opticaju, što ga takođe stavlja naspram modela iz Afalterbaha.
Dok još uvijek aktuelni Focus RS raspolaže sa 350 konja, njegov naslednik bi trebalo da ima više od 400 ks.

IZDVOJENI TEST


Test – Peugeot 2008 Allure 1.2 PureTech

Nakon očnjaka, francuski lav pokazao kandže

Druga generacija Peugeota 2008 na tržištu je od 2019. godine. Kako bi održala korak s konkuren...