Mazda 6 (2002 – 2008)

Dva karaktera u jednom automobilu

Sa prvom generacijom „šestice“ Mazda je ponudila dinamičnu i praktičnu porodičnu limuzinu, kojoj je najslabija tačka loša antikorozivna zaštita...
11 Decembar 2015

Dva karaktera u jednom automobilu

Mazda 6 (2002 – 2008) 1.8 MZR (120 KS)

Mnogi ljubitelji sportskih automobila dožive i taj trenutak kada moraju da zamijene svoje sportske ljubimce onim prostranijim, ekonomičnijim četverotočkašima, najviše iz porodičnih razloga. Mazda 6 je osmišljena kao kompromisno rješenje za takve vozače. Svojom udobnošću, prostranošću i ekonomičnošću zadovoljiće potrebe porodičnih kupaca, a svojom ponudom motora probudiće uspavani sportski duh. „Šestica“ dolazi u 3 karoserijske verzije: limuzina sa 4 i 5 vrata i karavan.

Mazda 6 Facelift 2005 1280 e4c66fdbeb2d9adb051c3ba8c10c4c769c

Osim raznovrsnosti, motori se mogu pohvaliti izdržljivošću i kvalitetom izrade, a dokaz tome je neuništivi RF dizelski motor, kojeg je Mazda 6 naslijedila od svoje starije sestre, Mazde 626. Ono na šta je potrebno obratiti pažnju kod kupovine ovog automobila je zaštita od korozije, boljku koju Mazda vuče dugi niz godina. Preporučuje se zaštita karoserije u donjem dijelu, i temeljan pregled kompletnog automobila prije kupovine, jer često dolazi do korozije dijelova karoserije, koji nisu vidljivi na prvi pogled. Ako neki dio šasije eventualno treba zamijeniti, to ne bi trebalo predstavljati problem, jer na otpadima postoji velika ponuda modela 6.

Mazda 6 Facelift 2005 1280 e646d937514df9f4834d8f582134ad8754

DPF filter je nešto na šta posebno treba obratiti pažnju, ako se ne može očistiti, zamjena je neizbježna, ali i nažalost, veoma skupa. Vlasnici ovog modela obraćali su se serviserima zbog problema sa prednjim amortizerima, tačnije sa bukom u prednjem vješanju, koje su prouzrokovala oštećena oscilujuća ramena. Benzinski motori, posebno 1.8 litarski, veoma su zahvalni kada je u pitanju održavanje ili eventualni kvarovi. Mazdine DOHC motore pokreće lanac, što uveliko smanjuje troškove servisiranja, jer je zamjena istog veoma povoljna. Ono što nije toliko povoljno kod benzinskih motora je set kvačila sa plivajućim zamajcem, koji moraju redovno da se održavaju, a njihova pojedinačna zamjena se ne preporučuje, jer najbolje rade kada su svi dijelovi novi.

Mazda 6 Facelift 2005 1280 2723d0e2563d99f66f01bbc1e2da0cd97f

Dizelski motori, kao i kod većine proizvođača, ne trpe loš kvalitet goriva, a zbog nečistoća najčešće stradaju dizne. Dodatan problem je to što dizne Mazdinih motora proizvodi Denso, proizvođač kojeg, za razliku od Boscha, nema u velikoj količini na našem tržištu. Dvolitarski dizelaš dolazi u dvije verzije, snage 120 i 136 KS, a Mazda je ponudila široku lepezu benzinskih motora, i to: 1.8 MZR (120 KS), 2.0 MZR (147 KS), 2.3 MZR (165 KS) i 3.0 MZI (220 KS). Sve u svemu, Mazda 6 je automobil koji je pogodan za sve profile vozača, a pouzdanost ovog četvorotočkaša ga stavlja u sam vrh izbora polovnjaka.

Prosječna potrošnja u litrima: 

MOTOR: 1.8 MZR (120 KS)
Prosječno 8,0
Najmanje 7,0
Najviše 10,2

Prednosti

Sportski dizajn, pouzdani dizelski motori, prostranost, niski troškovi servisiranja motora

Mane

Sklonost rđanju, buka u prednjim amortizerima, skromna ponuda dizelskih agregata, antikorozivna zaštita

 

TEHNIČKI PODACI
Motor Benzin
Zapremina 1.798 ccm
Snaga 120 KS pri 5.500 o/min
Max obrtni momenat 165 Nm pri 4.300 o/min
Najveća brzina 195 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h 9,7 s
Dimenzije DxŠxV 469 x 178 x 143 cm
Masa 1.330 kg
Osovinski razmak 267 cm
Prtljažnik 492 - 1.662 litara

 

🕙 Kratak istorijat:

 

2002. Mazda okreće novi list i predstavlja Mazdu 6

2003. Osvaja drugo mjesto na izboru za najbolji evropski automobil

2005. „Šestica“ dobija redizajn, što poboljšava vanjski i unutrašnji izgled

2008. Uveden novi dvolitarski dizelaš snage 146 konjskih snaga

 

 

⚠️ Obrati pažnju:

1. DPF filter

Preporučuje se redovno čišćenje DPF filtera, jer je cijena zamjene ovog dijela visoka

 

3. Denso dizne

Ponuda Denso dizni je skromna na našem tržištu, stoga dizne treba redovno servisirati

 

3. Plivajući zamajac

Plivajući zamajac, zajedno sa kvačilom, čest je hendikep 1.8 litarskog benzinca

 

Više informacija o modelu Mazda 6 pročitajte iz naše multimedijalne arhiveZa više polovnih automobila klikni ovdje.

 

 

 

IZDVOJENI TEST


Test – MG3 Luxury 1.5 Hybrid

Hibrid koji prednost daje struji

U trenutku kada mnogi automobilski brendovi odustaju od klasičnih gradskih automobila i mijenj...